Dzisiaj jest 26 maja 2025, 5:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2009, 14:44 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 14:39
Posty: 5
Pojazd:
mam yamahe jak w temacie, która strasznie kopci, aż wstyd jeździć, wymiana oleju nic nie daje, mam wrażenie, że dostaje za duża dawke paliwa, a brak jest regulacji poziomu paliwa w gaźniku.
macie może jakis pomysł na obniżenie poziomu paliwa?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 14:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Jak to jest brak regulacji? Regulujesz tą śrubą znajdującą się obok wlotu powietrza. A po drugie zły dział, daj temat do minarelli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 14:54 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 14:39
Posty: 5
Pojazd:
regulacja śrubą nic nie daje, jest to regulacja nie poziomu paliwa, tylko składu mieszanki, paliwo aż z rury cieknie i jest kupa dymu. silnik w sumie wchodzi na obroty, tylko za duzo kopci i spala paliwka.

przepraszam za post w nie odpowiednim miejscu, ale chyba muszę poprosić moderatorów o przeniesienie posta, bo nie mogę sobie sam poradzić


Ostatnio zmieniony 04 cze 2009, 14:55 przez 8813qg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
No wlaśnie do skałdu mieszanki, czyli ilość benzyny w stosunku do powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 15:04 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 14:39
Posty: 5
Pojazd:
dzieki wielkie, spróbuje powalczyć z ta śrubą, bo na pływaku nie ma żadnej regulacji i pozostaje mi tylko ta śruba.
dam znać jak mi się uda zmniejszyć to kopcenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 18:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Iglica w dół? To też przecież jest regulacja :roll:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 19:14 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 14:39
Posty: 5
Pojazd:
próbowałem na wszystkie sposoby i nic, moc ma, ale dalej kopci, spotkałem się z opinia, że ten typ tak ma, ale coś mi się wierzyć nie chce, jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, to proszę pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 19:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A to kopcenie to nie jest czasami od oleju ? Jaki lejesz olej ?




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 20:02 
*

Rejestracja: 04 cze 2009, 14:39
Posty: 5
Pojazd:
z olejem wszystko w porządku leje mobil 1, poza tym już wszystko wcześniej przeczyściłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2009, 11:19 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 15:15
Posty: 39
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
ja miałem podobny problem z kopceniem. :/ okazało sie ze miałem za bardzo nasaczony filtr powietrza :wink: i ciągło sobie olej z filtra. obczaj swoj filtr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 21:07 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
4 mozliwośći.

1 za dużo paliwa
2 filt powietrza tak jak mowi minio911,
3 lejesz za dużo oleju (jeśli robisz sam mieszankę)
4 Masz przedmuchy powoli i kopci (przedmuchy to koniec kompresji powoli)


P.S nie tłumaczcie mi ze z przedmuchami nie da się jeździć bo nie ma mocy itp. Ja jeździłem swoim bez odczuwalnego spadku mocy do 1bara i przestał chodzić juz. I tak samo kopcił jak czołg

"Po woli" to mama Ci może dawać jeść...
M_LoT


Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 21:18 przez wiktorek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
albo liche paliwo, nalej mu pozadnego 98 i castrola 2t tego syntetycznego, i zobacz kolor swiecy. czarna to cos nie tak z olejem albo ogolenie z zbyt bogata mieszanka. probuj i kombinuj a jesli to wina ze oleju za duzo to niech kopci ile idzie przynajmniej silnika tak szybko nie zatrzesz

ps.:
jak to dobrze ze mamy m_lota za moda i sie posmiac idzie przynajmniej z jego poprawek ;]




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 18:31 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Te poprawki są upokarzające :D


P.S tomi1094, Nie wiem czy znasz zasadę im więcej oktanów tym większa temperatura spalania. Wiec 98oktanów przy słabym chłodzeniu można silnik zatrzeć. Ale jak ktoś odważny to nie widzę przeszkód.

I jakoś paliwa nie ma nić do kopcenia na czarno. Jak by było słabe paliwo to walił by na biało




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
a to widzisz to trza staranniej ja juz sie "poprawilem" :P

nic nie zatrzesz. dla silnika im mocniejsze i lepszej jakosci paliwo tym lepiej bo mniej syfu itd z niego zostaje. wiec przeszkód nie widze a roznica o 10 stopni przy spalaniu nic Ci nie zrobi chyba ze nalejesz rakietowego ;]




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 10:40 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
no jesli masz termometr w ac to sie zdziwisz jaka róznica to 10 stopni.


Kazdy podstawowy cylinder poziomu sport w ac osiąga normalnie 80-90 stopni. a przy 100 juz jest dym bo olej nie pelni swojego zadania




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 10:50 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ja bym wyciągnął z baku tak z 1l paliwa i wlał go do przeźroczystego naczynia.Jeżeli jest to czysta benzyna to ma kolor,ale jest też przeźroczysta.Jak jest w niej jakaś ropa lub coś podobnego ,będzie mętnawa i nie całkiem przeźroczysta.To rozwieje,lub potwierdzi podejrzenia co do jakości paliwa :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 12:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
wiktorek1994 pisze:
Kazdy podstawowy cylinder poziomu sport w ac osiąga normalnie 80-90 stopni. a przy 100 juz jest dym bo olej nie pelni swojego zadania


Seryjny cylinder AC osiąga temperaturę +/- 115*C przy normalnej jeździe, max 135*C




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 23:36 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
M_LoT, Czyli mój termometr przekłamuje




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy