Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2019, 18:14 
*

Rejestracja: 14 mar 2019, 17:41
Posty: 2
Pojazd: TZR
Witajcie.
Pomóżcie proszę bo wypadłem z obiegu trochę i ciężko mi się wszystkiego domyślać.

Kupiłem TZR, no bo generalnie jest zarejestrowane i tylko to mi potrzeba ale jak jest to niech jeździ.

Problem w tym że kupiłem to z wałami do wymiany i dwoma silnikami w częściach w obu rozwalony wał od strony zapłonu. Jeden silnik orginal a drugi chinol z innym zapłonem i skrzynia też ciut inna. Przekładki, rozpoławianie, wymiany mam za sobą i odpaliłem. Tylko że taki myk:

Mam 2 cylindry, jeden 50 a drugi cholera wie albo 70 albo 80 ale raczej china 70. Niema nawet jednego numeru nic kompletny noname. Motorek odpaliłem na tym większym, palił z pierwszego tylko że mulił strasznie, świeca czarna i jak by wilgotna. Generalnie do 3 biegu dało się jechać bo wyżej sam z siebie zwalniał. Dałem sobie spokój i chciałem poskładać na tym 50cm bo w tym większym po pierścieniach już widać że nalatane ma, gładź w cylindrze też nie bardzo.

No i na cylindrze 50 nie da się odpalić, po jednym kopniaku świeca zalana na maxa. Gaźnik Dellorto 16.
Dysza główna ma numer 106.

Jaką dyszę mi potrzeba aby tak nie zalewało? Iglica już na minimum, kręcenie śrubek nic nie zmienia. A iskra piękna na kilku świecach sprawdzana.
Dodam tyle że ktoś w tym motorku tuningi robił, zębatki inne niż seria, wydech cały przelotowy nie wiem z czego ale kiedyś w Gsxr SRAD miałem chyba mniejszy wydech... Licznik 188 pokazuje.

Co z tym zrobić? Może jednak ten większy cylinder dokupić? Sam nie wiem. Ale boję się że będzie palił 10/100 jak to spotykałem w skuterkach.

A i jeszcze takie zagadnienie. Co zrobić z cieknącym gaźnikiem, cieknie mi nadmiarem, kurna brak mi patentów. Pływak jest plastikowy, w Romecie to bym go kombinerkami dostosował a tu zonk. Przyznam się że nowy pływak idzie pocztą bo ten co mam podgrzałem zapaliczką i go przestawiłem. Nie ciekło ale się zacinał czasem hehe


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 mar 2019, 9:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Za duza pewnie okolo 70 ok




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2019, 10:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
10/100 w skuterze? To chyba zajazd albo racing. Dysza 106 w 16mm? 120 odrazu co się ograniczać. Weź to daj komuś do ogarnięcia bo mi padłem zalatuje skoro nawet wydechu nie umieli dobrać. Cylindrów nikt przez internet nie sprawdzi, wyregulować też nie wyreguluje. Gaźnik 16 w 70cc to chyba nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2019, 18:55 
*

Rejestracja: 14 mar 2019, 17:41
Posty: 2
Pojazd: TZR
Padło było, ale już ma ręce i nogi. Zmieniłem wszystkie uszczelniacze, łożyska w większości.
Nowy stator, wał, koło zamachowe, sprzęgło nowe, rozrusznik... Plastiki ładne, elektryka trzyma się, jak zrobię z tym gaźnikiem to powinno śmigać.

Zamówiłem komplet dysz do tego gaźnika od 60 do 105 bo taki komplet mieli tylko 10szt chyba.
Wydech w planach, ten co mam to chyba będzie od Kawasaki ZZR albo coś podobnego.

Siedziałem od rana, składałem trochę i odpalił na tym cylindrze 50. Ale śrubka od mieszanki była odkręcona tylko jakieś 1/4 obrotu. Nie chciał wchodzić wyżej 5tys. więc podkręciłem trochę i zgasł. Oczywiście zalana świeca.

Miałem sporo motocykli ale że ktoś tuningował bedzię takiego parcha to się nie spodziewałem.
Widać że wszystko robione na sztukę, o podświetleniu owiewki nie będę wspominał...

Edit.
Może się komuś przyda na przyszłość. Zalewanie świecy było spowodowane wyrobioną śrubką od regulacji mieszanki.

Co do mocy na wyższych biegach, dysze nic nie zmieniają. Wyregulowałem ten gaźnik na dyszy 70 i na dyszy 106 chodzi tak samo jedyna różnica jaką widzę to na dyszy 70 lepiej zbiera się na niższych obrotach. A na dyszy 106 potrafi pierdnąć dymkiem ale idzie tak samo. Akurat mi wyszło 92km/h z tym że nie wiem jakie mam zębatki bo do tego nie doszedłem jeszcze, na razie silnik szlifuję. Puki co zostaję przy dyszy 70, się zobaczy.

Powodem braku mocy na wyższych biegach był u mnie zawór membranowy czy jak to się zowie.
Kupiłem i założyłem nowy. Okazuje się że ten nowy ma za sztywne "listki metalowe" których nie otwiera jak powinno. Po założeniu starych membran które są miękkie z jakiegoś tworzywa motorek kręci do końca.

Od taki Tip jak coś.
Po wpisaniu w googla "AM6 brak mocy" same wyniki o dyszach... coś mi się wydaje że klepiecie formułki po innych. Każdy silnik się psuje, niema opcji żeby ktoś nie wpadł na taki duperel.

Pozdrawiam fachowcy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy