Padło było, ale już ma ręce i nogi. Zmieniłem wszystkie uszczelniacze, łożyska w większości.
Nowy stator, wał, koło zamachowe, sprzęgło nowe, rozrusznik... Plastiki ładne, elektryka trzyma się, jak zrobię z tym gaźnikiem to powinno śmigać.
Zamówiłem komplet dysz do tego gaźnika od 60 do 105 bo taki komplet mieli tylko 10szt chyba.
Wydech w planach, ten co mam to chyba będzie od Kawasaki ZZR albo coś podobnego.
Siedziałem od rana, składałem trochę i odpalił na tym cylindrze 50. Ale śrubka od mieszanki była odkręcona tylko jakieś 1/4 obrotu. Nie chciał wchodzić wyżej 5tys. więc podkręciłem trochę i zgasł. Oczywiście zalana świeca.
Miałem sporo motocykli ale że ktoś tuningował bedzię takiego parcha to się nie spodziewałem.
Widać że wszystko robione na sztukę, o podświetleniu owiewki nie będę wspominał...
Edit.
Może się komuś przyda na przyszłość. Zalewanie świecy było spowodowane wyrobioną śrubką od regulacji mieszanki.
Co do mocy na wyższych biegach, dysze nic nie zmieniają. Wyregulowałem ten gaźnik na dyszy 70 i na dyszy 106 chodzi tak samo jedyna różnica jaką widzę to na dyszy 70 lepiej zbiera się na niższych obrotach. A na dyszy 106 potrafi pierdnąć dymkiem ale idzie tak samo. Akurat mi wyszło 92km/h z tym że nie wiem jakie mam zębatki bo do tego nie doszedłem jeszcze, na razie silnik szlifuję. Puki co zostaję przy dyszy 70, się zobaczy.
Powodem braku mocy na wyższych biegach był u mnie zawór membranowy czy jak to się zowie.
Kupiłem i założyłem nowy. Okazuje się że ten nowy ma za sztywne "listki metalowe" których nie otwiera jak powinno. Po założeniu starych membran które są miękkie z jakiegoś tworzywa motorek kręci do końca.
Od taki Tip jak coś.
Po wpisaniu w googla "AM6 brak mocy" same wyniki o dyszach... coś mi się wydaje że klepiecie formułki po innych. Każdy silnik się psuje, niema opcji żeby ktoś nie wpadł na taki duperel.
Pozdrawiam fachowcy
