Dzisiaj jest 21 lut 2025, 12:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2014, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Witajcie, wklejam problem tu ponieważ na innym dziale nikt nie pomaga :( , otóż mam gaźnik 17,5 i filtr seryjny, dysza 80, iglica na 2 od GÓRY, problem polega na tym ze na pół litry paliwa zrobiłem 8 km :/ Czyli na setke nawet nie licze pewnie duuużo .. Pomozecie ? Membrana nowa. Dodam ze jak jade skuterkiem to czasem jest takie zmulenie/zwolnienie trwa to nei całą sekunde ale no. Czego moze być to wina ?? Dodam ze skuter na stopkach nie wkręca się na obroty tylko tak pyrczy.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 cze 2014, 17:48 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 11:31
Posty: 26
Pojazd: Peugeot tkr 2009
jeśli bez tuningu a sam gaźnik wymieniany to tu leży problem zmień na oryginalny i zobacz różnice lub wyreguluj pobór powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 22:47 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
wyreguluj gaźnik porządnie z tego co mówisz przylewa go troszkę daj iglicę na 1 ząbek od góry i zobacz czy jest poprawa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 9:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
gaźnika nie bd zmieniał gdyz nie mam 12 w domu a nie po to kupowałem większy gaźnik zeby potem kupić mniejszy.
kamilsuder23 pisze:
wyreguluj gaźnik porządnie z tego co mówisz przylewa go troszkę daj iglicę na 1 ząbek od góry i zobacz czy jest poprawa.
świeca czarna , czyli wydaje mi się ze dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza wieć jak dam iglice wyżej to bd dostawał jeszcze wiecej.. ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 12:36 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
iglice dajesz na najwyższy ząbek wtedy dostaje mniej paliwa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 12:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
próbowałem, nic nie daje, próbowałem tez wywalić zwęzke w filtrze tez nic nie daje.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 22:26 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
to mniejszą dyszę daj i iglica na środek zwężkę możesz wywalić na stałe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 8:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
A co ma iglica do spalania? Przecież iglica reguluje dopływ paliwa w średnim zakresie otwarcia przepustnicy i na full otwartej przepustnicy i tak otwiera dyszę na maksa niezależnie od ustawienia wysokości zawleczki, a dysza reguluje ile paliwa gaźnik weźmie. Jak masz cyla 50cc, to dysza za duża. Ja mam przy 70cc dyszę 80 + seryjny filtr.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 9:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Czyli co, mam rozmumieć ze zmieniajac dysze głowną dam mu mniej paliwa, więc powietrza nie będzie brakwać tak jak teraz. Tak ? Jaka dysza? 70 ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 13:47 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
seba, uwierz mi iglica ma znaczenie do spalania jak i do regulacji, zależy też od rozmiaru iglicy ale są takie które już w połowie ustawienia zawleczki blokują przepływ paliwa z dyszy na pełnej manecie :>

Tak Szakal, daj mniejszą dyszę i iglicę na środek i zobacz, wyreguluj śrubką a jak będzie np. zalewało gdy dodasz gazu to iglica w dół, a jak będzie brakować paliwa na full manecie wtedy iglica do góry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
dobra to gdzies na dnaich zamówie tą dysze, moze mniejszą niz 70 ? np 65 ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Celuj w dysze 65, ale do niej filtr bez zwężki.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16


Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 19:58 przez seba84_2005, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
to lepsza bd 65 czy 70 ?
pamiętajcie ze gaźnik 17,5 reszta seria.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 15:27 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
65 daj i reguluj gaźnik od nowa na tej dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 17:27 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
65 wystarczy , im większy gaźnik to dysza mniejsza. W serii 12mm dają 65-70 więc ty daj 65 i resztę podregulujesz iglica oraz składem mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 7:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
czyli 70 będzie dalej za duża ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy