Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 21mm do serii
Post: 16 sty 2012, 23:02 
*

Rejestracja: 04 paź 2011, 21:34
Posty: 82
Pojazd:
czy według was gaźnik dellorto21 da rade się wyregulwać w serii z małym tuningiem
malossi multiwar
malossi fly
dysza teraz siedzi 82
ma uskok na miękkiej centralce i rolkach 6g po 10km/h
na +50 i rolkach 4g wył na starcie
ale na +50 i rolkach 6g bodajże jedzie aż miło ale mam wrażenie że jest słby v max
dokładnie nie mogę sprawdzić bo jest na dotarciu
chciałbym żebyście mi pomogli też z gaźniiem czy zmienić na 17.5 i czy dać dysze 68


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 23:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
hmm... W sumie kumpel miał przy 50cc gaźnik 21mm i chodziło to zajebiście :D Na prawdę, zapierniczał ładnie :)
Wyregulować na pewno się da.
Jak dotrzesz to dopiero zacznij się bawić w sprawdzanie v-maxu.
Do 50cc wystarczy 17,5 gaźnik.
Jednak jak masz zamiar założyć w przyszłości cylinder 70cc klasy sport, to daj gaźnik 19mm :)

ps. Naucz się jakoś wizualnie ładniej pisać, bo aż odechciewa się tego chłamu czytać..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 17:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Do serii lepiej dać do 19mm góra. Na 21 może byc problem z regulacją. Może go zalewać cały czas ;) I nie jest on potrzebny aż taki duży :D




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 0:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
sporo osób do biegówek wkłada gaźniki 21mm, jedno jest pewne chłodzenie z takim gaźnikiem masz zaje*** :twisted: :twisted:




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 0:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
blacha94 pisze:
sporo osób do biegówek wkłada gaźniki 21mm, jedno jest pewne chłodzenie z takim gaźnikiem masz zaje*** :twisted: :twisted:


do biegówek.

ja tu bym dał gaznik 17.5 spokojnie z 50ccm wycisnie max z niego :) bo przy 21mm moze byc juz klopot z regulacją a napewno z zalewaniem.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 18 sty 2012, 0:23 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 11:37 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 10:25
Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A jak by dać mniejszą dysze ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Ale sam gaźnik jest na tyle duży że będzie zalewać. A jak już masz zamiar dać małą dyszę to kup te 17,5 mm lub 19 mm i normalną dyszę załóż i będzie lepiej.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 16:46 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
21 bez jaj do sportów się zakłada 19/21 czyli do sporta założe 28 i też bd git? :D
17,5 a jeśli masz kase na wache to 19mm i bd rakieta ;P do 19 i cyla serii zapodaj dysze 70/75 i bd zapierdzielał ładnie jak db wyregulujesz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ja tak czytalem i to jest chyba ziomek z mego miasta.

ja i tak jeste za zdaniem gaznika 17.5mm




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
ja bym wrzucił 21mm do serii, na 100% dało by się to wyregulować




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
blacha94 pisze:
ja bym wrzucił 21mm do serii, na 100% dało by się to wyregulować


Pewnie że się da. Kumpel założył (do wydechu zx i wario polini sc) i wyregulował i ładnie śmigało :) Śmiało mogę powiedzieć, że z daleka jak jechał, to jakby 70cc tam było :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 0:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Załóż i powiedz jak jeździ, bo jak dotąd jeszcze chyba nikt na taki pomysł nie wpadł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 4:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
na razie ujowo jezdzi bo to koles z mego miasta.

bede probowal go wyregulowac :)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy