Dzisiaj jest 23 lip 2025, 9:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2011, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Witam. Zmiieniałem klin na wale bo magneto było przestawione i myslalem,że przez to jedzie tak słabo, Potem wyregulowałem rozrząd i zawory i skuter cięzko odpala. ledwo jedzie vmax 25 km/h do tylu sie rozpedza ze 200metrów . Wałek rozrządu jak napnę łańcuszek to mogę wałek ruszyć jak by 1 ząbek do góry. ;/ nie reaguje na regulację gaźnika. Śruba od wolnych obrt.na maxa wkrecona ,a on chodzi na wolnych ;.Zawory klekotają a były regulowane. Jak by pokrywa nie trzymała , nie trzyma tylko jedna śruba pod pokrywą od takiej rurki ale to nie łączy się z pokrywą. Może mi ktoś pomóc. Co jest przyczyną ,że tak wolno jedzie ,ma muła. Po przejechaniu 500m grzeje się strasznie i dymi z tłumika /magneto. Prosił bym o pomoc jakiegoś znawcę. Z góry dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: ..
Post: 25 wrz 2011, 18:26 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 21:16
Posty: 20
Pojazd:
Moim zdaniem to wina rozrzadu mogles sie pomylic o jeden ząbek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy