Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 10:07
Posty: 90
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
Zmień świece ;)
Ja musiałem w sklepie kupic trzy nowe zeby trafic na dobrą.




_________________

DR_Evolutio pisze:
Bling&Bling rox by Czaruś
tego roxa robi chyba najbardziej obczajony człowiek gdyby nie to to speed był by moim faworytem ale rox jest składany z głową
;)

Najładniejszy skuter forum : 3 miejsce ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=28001


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Niech zgadne NGK?
Ja w akcie desperacji kupiłem BOSHA i 300km i jakoś żyje w schowku mam DENSO na wszelki wypadek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Skoro jeździsz na standardowym gaźniku to potrzebujesz podciśnienia które wysysa paliwo z gaźnika a takiej wielkości podciśnienie (odpowiednie) daje standardowy filtr.

Przez stożek swobodniej przelatuje powietrze czyli podciśnienie jest niższe więc mniej paliwa wysysane jest z gaźnika. Tylko jak przegniesz z wielkością dyszy głównej to nie będzie dobrego rozpylania i i będzie się zalewał, krztusił....

Moja propozycja najpierw spróbuj wszystko na standardzie, tylko dysze trochę większą niż standard. Powinno zadziałać.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 0:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
właśnie mam teraz mały problem bo motor kręci ale nie chce zapalic




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 7:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 10:07
Posty: 90
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
br3w pisze:
Niech zgadne NGK?
Ja w akcie desperacji kupiłem BOSHA i 300km i jakoś żyje w schowku mam DENSO na wszelki wypadek



Tak tak,ngk na kazdej którą kupiłem sskuter przerywał w okolicy 11 tysi wzwyż. Jak ciepły to nawet z mniejszych obrotów.
Ale kupiłem już trzecią i narazie dobrze jest. Także trzeba trafic dobrze.

Co do odpalenia , to trzeba wyregulowac gaźnik ,radziłbym na seryjnym filtrze jak mowił kolega.




_________________

DR_Evolutio pisze:
Bling&Bling rox by Czaruś
tego roxa robi chyba najbardziej obczajony człowiek gdyby nie to to speed był by moim faworytem ale rox jest składany z głową
;)

Najładniejszy skuter forum : 3 miejsce ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=28001




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Po pierwsze wyklucz to czy świeca już nie dała ciała.
Ponieważ jeżdzisz na sportowym cylindrze i osiągasz wyższe temperatury spalin , powinienneś przejść na świece o wyższej cieplocie, jak bedzie za wysoka to nic nie szkodzi poprostu bedzie sie troszke wiecej nagarówna niej zbierało bo nie bedzie się właściwie nagdziewać ale tym się nie przejmuj.
Np. jak miałeś jakąś NGK ..8... to przejdż na ...9... , czy z 7 na 8 ,
następnie sprawdż czy iskra jest wyraźna, wykręcasz przytykasz do masy itd..

Jak starą odkręcisz to popatrz jak wygląda.
Powinna być jasno brązowa , taka kawa z mlekiem (dużo mleka),
inne kolory (biały, czarny, mocno rudy...mokra) świadczą o niesprawności zapłonu lub zasilania (gaźnika, filtra, nieszczelnościach układu zasilania).

Zapłon to właśnie ta świeca może być już walnięta albo popatrz czy kabel wysokiego napięcia gdzieś nie ma przebicia. Może być jeszcze zły kąt wyprzedzenia zapłonu ale myślę że tam jeszcze nie grzebałeś.

Zasilanie: No nie właściwa proporcja paliwa do powietrza. Powodem tego są najczęściej zmiany wprowadzane w układzie oryginalnym. Spróbuj się cofnąć do oryginału to najczęściej pomaga, a później drobnymi kroczkami modyfikuj i wyczujesz w jaką stronę powinieneś się poruszać i co zrobiłeś być może nie tak na początku.

Powodzenia.

EDIT:

Aha czasami zdarza się że pompka podciśnieniowa nie działa prawidłowo jak zrobisz modyfikacje układu zasilania bo zmieniasz podciśnienie w układzie i nie otwiera dobrze pompki przez co nie masz po prostu paliwa.

To sporadycznie.

W prawdziwych potworach się te podciśnieniowe w ogóle wyjmuje i wsadza kraniki, a nawet pompki pompujące paliwo, ale to już sobie darujmy.

Używaj opcji EDIT! \\ ToX




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2009, 10:32 przez klaudio79, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy