Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2010, 21:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Słuchajcie... Mam taki jeden problem, a mianowicie kupuję stożek tylko ze względu na wygląd i dzwięk, a nie na osiągi. Jak każdy wie przy założeniu stożka trzeba dać większą dyszę, a to owocuje większym spalaniem :/ A jak by tak przytkać króciec, żeby ograniczyć dopływ powietrza do takiej samej ilości jak przed założeniem filtra stożkowego... Czy robił ktoś tak?? Oczywiście nie chciałbym zmieniać dyszy.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Nie da rady po co bawić się w coś takiego koszt dyszy to 9 zł i po problemie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Paliwo 4 zł za litr i jest problem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 23:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
przypuśćmy że spalanie wzrośnie o 0,7l, bo dużo więcej napewno nie. na 100km wydasz 3 zł. po co kombinować za takie grosze ? bu duże pieniądze to nie są...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 7:54 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Jak nie zmienisz dyszy głównej to nie będziesz mógł ustawić dobrej mieszanki. U mnie było tak jak założyłem stożek to nie chciał jechać więcej niż 45, zmiana dyszy na 90 i skuter normalnie jechał




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
A ja w swoim nie zmieniałem dyszy na większą i chodzi super




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 10:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
BacaNRG pisze:
A ja w swoim nie zmieniałem dyszy na większą i chodzi super

Zobaczymy jak długo. :roll:
kmietol , widziałem jak kiedyś gościu dał spore zwężenie w jednym tgb akrosie i nie zmieniał dyszy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 10:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
kmietol pisze:
A jak by tak przytkać króciec


Przytkanie króćca nic Ci nie da, musiałbyś ten stożek jakoś przytkać..
gra niewarta świeczki :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
BacaNRG pisze:
A ja w swoim nie zmieniałem dyszy na większą i chodzi super

Skuter dostaje teraz więcej powietrza. Możesz zatrzeć cylinder




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
oklej stożek dookoła taśmą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 14:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
slawek5t pisze:
Skuter dostaje teraz więcej powietrza. Możesz zatrzeć cylinder


Jak tak jeździ już kawałek czasu, to pewno ładna dziurka w tłoku :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 15:02 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
zrobię tak jak powiedział mlody... prawdopodobnie kupię polini air box to okleję pod obudową i będzie dobrze, mam nadzieje.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 15:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jesli dobrze wyregulujesz skuter to nie powinien palic wiecej niz palil :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 10:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
A np. jak w purejetcie założę stożek też się może zatrzeć ? :p czy będzie sam regulował ilość paliwa względem powietrza? ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 11:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
kmietol pisze:
zrobię tak jak powiedział mlody... prawdopodobnie kupię polini air box to okleję pod obudową i będzie dobrze, mam nadzieje.


Człowieku!! Czy 10zł to dla Ciebie taki majątek? Nie możesz kupić tej dyszy?

kmietol pisze:
i będzie dobrze, mam nadzieje.


Nie będzie dobrze i tak.


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 11:17 przez klikszen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 11:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
klikszen, tu nie chodzi o 10zł na dysze tylko o spalanie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 11:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak mnie denerwują ludzie co im zal 3 zł na paliwo albo im będzie palił o 0,3l więcej :idea: :idea: Daj mu dysze i po problemie i nie płacz o 3zł :lol:


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 11:32 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 11:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
mass95 pisze:
klikszen, tu nie chodzi o 10zł na dysze tylko o spalanie :roll:


Coś wolno myśle chyba :lol:


Co nie zmienia faktu, że to głupota


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 11:55 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 10:09
Posty: 26
Lokalizacja: tu i tam... ;PP
Pojazd:
ja mialem kupic polini airbox i do srodka wlozyc normalna gabke zeby nie zminiac dyszy, ale sam juz niewiem po tym co tu widze... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
A gdyby tak dać większą dyszę+stożek i obniżyć poziom paliwa na iglicy?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy