Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 20:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ac a Lc
Post: 29 cze 2009, 12:34 
*

Rejestracja: 22 cze 2009, 11:27
Posty: 105
Pojazd:
Mam pytanko czy pomiędzy różnicą w chłodzeniu, różnią się te 2 rodzaje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2009, 10:58
Posty: 130
Pojazd:
Np tym że LC mają z tyłu hamulec tarczowy, i na zegarach jest dodatkowy wskaźnik.




_________________

Peugeot Speedfight 2 70cc LC 2001r. - sprzedany!

STRONA SPEEDFIGHT.PL powraca pod nowym adresem:
www.speedfight.pl
Serdecznie zapraszam!!


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 12:36 przez mariusz810, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
carl,

No i jeszcze ta chłodzona ma więcej koni xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:44 
*

Rejestracja: 22 cze 2009, 11:27
Posty: 105
Pojazd:
Szkoda że kupiłem Ac ale wtedy wogle nie wiedziałem czym się różnią :/ Myślałem jakieś tam głupie chłodzenie xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:46 
*

Rejestracja: 22 cze 2009, 11:27
Posty: 105
Pojazd:
teraz trudno :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:47 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
LC jest dużo trudniej przegrzać troche lepiej latają . ;)
Jak chcesz mogę ci sprzedać cały zestaw na LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:49 
*

Rejestracja: 22 cze 2009, 11:27
Posty: 105
Pojazd:
Narazie nie chcem zmieniać na Lc. Może kiedyś. Żałuję troche że kupiłem AC


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 12:51 przez carl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
carl,

Ważne, że jeździ :D xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 12:57 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Szczerzę to ze swojego doświadczenia wiem że peugeoty w AC szybko padają ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 19:24
Posty: 132
Lokalizacja: Leszno (WLKP)
Pojazd:
elyseo,

To dobrze, że jeszcze jeździ xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 13:06 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 20:01
Posty: 178
Pojazd:
to źle wiesz ja jeździłem na seryjnym cylku długo i nawet nie musiałem go rozbierać a na zrobiłem na nim 1906km :mrgreen: ma może trochę gorsze chłodzenie ale są też plusy tańsze cylindry 70cm itp :mrgreen: ja mam 70cm AC i nie odbiega osiągami od LC 70cm....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 13:07 
Zbanowany

Rejestracja: 03 mar 2009, 19:07
Posty: 90
Pojazd:
a AC nie ma krótszych przełożeń od LC?? tak kiedyś przeczytałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 13:11 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 20:01
Posty: 178
Pojazd:
ma krótsze ale różnica jest prawie niezauważalne :cool: oba po dobrej regulacji lecą ponad 100 z cylkiem 70cm różnica jest tylko w chłodzeniu (LC lepsze) jak dla mnie nic po "!!" zatym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 19:14 
*

Rejestracja: 25 maja 2009, 20:38
Posty: 36
Pojazd:
elyseo a ile byś chciał za ten zestaw do LC???




_________________

Tylko od ciebie zależy czy masz kontrole nad moto czy on nad tobą!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 20:13 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 23:01
Posty: 39
Lokalizacja: okolice Zambrowa
Pojazd:
elyseo pisze:
Szczerzę to ze swojego doświadczenia wiem że peugeoty w AC szybko padają ;/


mialem speedifighta ac z 2007 roku z londynu z kurierki 32tys przebiegu na oryginalnym tloku i cylindrze i jeszcze latał.


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 20:13 przez emil1005, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 2:29 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 2:06
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
widzę, że nie widzicie poważnej różnicy pomiędzy AC,a LC. każdy szanujący się użytkownik speeda powinien wiedzieć że AC Są MOCNIEJSZE,a LC SZYBSZE. BlackPatrick jeśli odblokujesz AC i LC to AC ma o 0,5 konia wiecej .Wstydziliście byście się.




_________________

-airsal t6 70ccm
-polini eco kit
-gaźnik 17,5mm tec racing
-tecnigas next-r
-sprężynki tec racing +15%
-sprężyna dociskowa polini +22%
-rolki polini 7,7 g
-pasek polini race
-kruciec ssący tec racing
-świeca sportowa
-dysza główna gurtner




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 9:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Chyba Tobie się coś pomylilo, bo wedłud danych odblokowany speed LC osiąga moc 7.7 kunia, a AC 6.7 (chyba) kunia...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 12:48
Posty: 36
Pojazd:
Leon co to znaczy "AC Są MOCNIEJSZE,a LC SZYBSZE" ? Niezbyt profesjonalna odpowiedź ... Od czego to zależy? Co masz dokładnie na myśli ?

To kwestia przełożeń i tyle. LC ma przełożenia na lepszy v-max w przeciwieństwie do AC. Więc już o tym wspomniano jakbyś nie zauważył, chyba, że to zależy od czegoś innego. Jeśli tak-napisz.
Nie mów o mocy, bo ta w przypadku AC też jest słabsza - suche dane.

Co do tego 0,5 KM to pierwsze słyszę. Pokaż mi coś co to potwierdza.




_________________

Zapraszam na stronę poświęcona skuterowi Peugeot Speedfight :)
www.speedfight.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 11:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
klikszen, Gdyby miał 7,7 kunia to przy serii wydechu właziłby z gazu na koło chyba :P Zaleta ac jest natomiast to, ze pdoobno mniej się grzeje w takim przypadku jak np korek... chodzi o to, ze lc jak stoisz w korku albo jedziesz 10 km/h to nie ma ruchu powietrza w chłodnicy, a w ac czy jedziesz 10 km/h czy 60 km/h to rpzy tych samych obr masz takie samo chłodzenie bo wiatrak jest ustawiony równolegle do kierunku jazdy.


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 12:01 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 19:38 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 2:06
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
se6ek, po pierwsze już napisałem ci na to dowód w powyższym moim poście, po drugie powtórzę każdy obeznany skuterowiec ci to powie. Ja byłem w prowesjonalnej firmie tuningowej skutery i porównałem wykresy z hamowni. Mój ac miał większą moc, a lc kolesia mógł wykręcić więcej km/h

nie wiem od czego to zależy. Opieram się tylko na sugestiach bardziej doświadczonych ludzi, takich, którzy biorą udziały w wyścigach 50-ek...




_________________

-airsal t6 70ccm
-polini eco kit
-gaźnik 17,5mm tec racing
-tecnigas next-r
-sprężynki tec racing +15%
-sprężyna dociskowa polini +22%
-rolki polini 7,7 g
-pasek polini race
-kruciec ssący tec racing
-świeca sportowa
-dysza główna gurtner




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy