Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: AC>LC Suzuki AP
Post: 28 sie 2010, 16:40 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 9:21
Posty: 12
Pojazd:
Mam pytanko czy dałoby rade przerobić moje suzi AP w ac na LC? Czy podszedłby cylek z katany w cieczy do mojego AP ? Czy pompa by podeszła ? (Chociaż pompa nie koniecznie , bo jak coś włożyłbym od Mercedasia Sprintera tak jak to zrobił mój kolega w maladze f12)

Pewnie każdy będzie się dziwił czemu chce LC zamiast starego i dobrego AC , ale i chyba każdy wie że LC ma więcej kucy na cylku od AC :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 17:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kuce jak kuce tu głównie chodzi o chłodzenie i brak spadku mocy przez zagrzanie w lc

co do przeróbki to sebek_TGB coś mówił że trzeba pompę cyl chłodnię i przerabiać magneto pod piny od pompy

nie wiem jak to ma działać bo w tgb nie ma kanałów cieczy więc to chyba nie zatrybi

btw jak to zrobił twój kolega w maladze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 8:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Wrzuć cały silniczek od katany elektryka będzie pasować, jedynie dorobisz długie światła:) Jak ci się uda to robię to samo.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:18 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 9:21
Posty: 12
Pojazd:
Nie wsadzam silnka od katany , bo ten silnik od AP mam po full tuningu prawie :) a po co mi dodatkowe koszty jeszcze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
nie wiem czy silnik od katany by Cię zadowolił. Lepiej Coś z miny lc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Ale wtedy mnóstwo przerabiana, EverOne, skąd jesteś? tez mam suzuki ap i tez podjąłbym się zmiany na lc w jakiś sposób i można by było razem się tego podjąć;)




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
SuzKamo co innego w tgb

mina lc podchodzi bez przerabiania tylko ośkę silnika od keewaya i wyśrodkować podkładkami silnik

chłodniczkę w pług zbiorniczek pod czachę i gotowe

elektryka akurat jest praktycznie nie przerabiana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
ja tam wolę swój silnik, jaki jest taki jest, z niego po tunie też mozna wycisnać praktycznie to samo co z miny, chociaż nie do konca to samo co z LC ale cóż nie ma to jak AC, powietrza nigdy nie zabraknie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy