Siemka, na wstępie powiem, wiem, że regulacji mi nie wywróżycie ale moze ktoś miał taki set i mi da jakies wskazówki w którą stronę iść z regulacją. Mój set to: -Malossi multivar -Gianelli next exhaust -Moduł malossi cdi -S6 streetrace 70 -pasek jakiś RMS -wał wzmacniany wypełniany, power rod (coś w tym styly) -Dellorto 17.5, dysza główna 90 -Filtr stożek chiński Air Box -Malosii Torsion Controller (czy jakos tak to było, ta żółta podkładka pod sprężyne)
Reszta seria.
Aktualnie mam rolki 4.5g, sprężynki niebieskie Top Racing i sprężyne centralną Malossi żółtą, vmax wynosi około 80km/h jak jest zimny przyśpieszenie dość dobre, a jak ciepły to juz trudniej mu się wkręcić, podejrzewam, że centralkę przydało by się już wymienić. Jak sądzicie w co celować, centralke kupować taką jak mam teraz czy może jakąś twardszą? A i jeszcze jak jest zimny to na starcie ma malutkiego muła a jak jest ciepły to ten muł jest już większy. I tak myślę, że ten muł na początku to może być przez króciec? Ponieważ ja mam silnik aeroxa w speedfighcie i musiałem troszkę wydłużyć drogę mieszanki bo gaźnik się nie mieścił w seryjnym króćcu to jest troszkę wydłużony i zagięty w jednym miejsu.
I zapytam przy okazji ,myślałem nad chińskim gaźnikiem 21mm, co o nim sądzicie? Miał ktoś? Czy lepiej zostać przy moim Dellorto? ;D
|