Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: AEROX FUL MHR
Post: 05 sie 2014, 16:00 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
SIEMKA zlozylem ostatnio roxa mam pytanie czy dobrze dobrane czesci czy mozna cos polepszyc w osiagach .
i co moge ulepszych jeszcze w nim i wymienic HIGH -END !



-cylinder MHR Team II porting robiony przez firmę motor-tech z Katowic
-wał Malossi MHR
-napęd Malossi MHR kit overrange
-moduł MHR
-dzwon sprzęgła Stage6 wing cooler
-przekładnia Polini
-wydech Polini evolution
-Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
-kruciec 21mm
-membrany Malossi
-pro flow karterów (spasowanie pod cylinder + polerka)
-filtr stożkowy
-przewód wraz z fajfką NGK
-pompa wody bosh
-sprężyna dociskowa Polini Evo
-sprężynki sprzęgła Stage6 Torque Control, czerwone
-ssanie Stage6
-łożyska SKF
-łozysko stage6 posrebrzane (sworznia)
-klocki Galfer



Co o tym sadzicie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2014, 17:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gaznik 24-26 mm i sportowy zapłon.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 18:28 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
Jaki gaznik najlepiej podaj linka i zaplon jaki ? A co myslisz o Cylku i wydechu ? Zaplon duzo doda i gaznik ?

-- 05 sie 2014, 19:28 --

aaaa Filtr powietrza Polini , Jaki gaznik najlepiej z jakiej marki i zaplon sportowy jakis z cewka ? Slyszalem ze zaplon trzeba jeszcze uaktualizowac i kosztuje to dosyc sporo to prawda ? Dzieki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 18:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Cylek ok , wydech najlepszy to spawak . Co do gaznika to np Mikuni 26 vhst lub Dellorto.
Zapłon malossi mhr selettra.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 18:53 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
Ten zaplon malossi mhr selettra jest z cewka ? Tzn bd mial swiatla ? Duzo taki zaplon doda do mojego setu ? I czy gaznik Mikuni 26 tez duzo doda do mocy ? Czyli tylko zaplon i gaznik do HIGH END ? Dzieki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 0:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
ROX1964 pisze:
Ten zaplon malossi mhr selettra jest z cewka ? Tzn bd mial swiatla ? Duzo taki zaplon doda do mojego setu ? I czy gaznik Mikuni 26 tez duzo doda do mocy ? Czyli tylko zaplon i gaznik do HIGH END ? Dzieki .

Nie no gościu, składasz taki set i nie wiesz czy gaźnik coś da..? Pewnie że da, spora poprawa osiągów, lepsze chłodzenie cyla, spalanie minimalnie większe. Co do zapłonu i świateł, jak chcesz światła mieć to kup zapłon MVT Premium.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 7:50 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
Niestety ten zaplon Zapłon MVT Premium incl. lighting pasuje z tego co pisze do :
Speedfight 2 50 AC
Speedfight 2 50 AC 307 WRC EURO2
Speedfight 2 50 LC
Speedfight 2 50 LC (EURO2, od 2004)

ja niestety mam aeroxa .

-- 06 sie 2014, 8:50 --

Zapomnialem dodac tez ze posiadam pompe wody , wiec jesli podlacze Zaplon bez cewki nie bed mial swiatel . Lepszy chyba by byl MHR SETLERE .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 8:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
ROX1964 pisze:
Niestety ten zaplon Zapłon MVT Premium incl. lighting pasuje z tego co pisze do :
Speedfight 2 50 AC
Speedfight 2 50 AC 307 WRC EURO2
Speedfight 2 50 LC
Speedfight 2 50 LC (EURO2, od 2004)

ja niestety mam aeroxa .

-- 06 sie 2014, 8:50 --

Zapomnialem dodac tez ze posiadam pompe wody , wiec jesli podlacze Zaplon bez cewki nie bed mial swiatel . Lepszy chyba by byl MHR SETLERE .

MHR SELETTRA a nie jakieś setlere. Ale Selettra nie ma cewki.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 8:44 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
ok dzieki kupie ten Zapłon MVT Premium incl. lighting tylko niestety nie ma mozliwosci ladowania amkulatora ale trudno . Mysle ze poprawi to osiagi :) Ciekawe jak bedzie z instalacja tego , gaznik 26 Mikuni ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 9:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zmień zawór na Stage 6 R/T albo Polini Evo i będzie elegancko.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:16 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
Chodzi ci o Zawor membranowy ? Oplaca wogole instalowac ten zaplon sportowy MVT ? Odczuje duza moc ? bo koszt to ok 1300zl + do tego musze ladowac co jakis czas amkulator . Gaznik Mikuni 26 VHST kupie na dniach bo narazie mam 21 black , mysle ze teraz Vmax bedzie lepszy bo narazie to ok 125 KM / h . Martwie sie jeszcze co do tlokow czytalem ze czesto strasznie trzeba wymieniac ile miejwiecej Przejade na tym tloku i jaka jest zywotnosc MHR TEAM 2 70 cc? i czy jest cos podobnego CYLEK do tej mocy o duzej wytrzymalosci i zywotnosci ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:45 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Wyczynowe silniki takie jak Big Bore od Malossi przejadą jakieś 1000-1500-2000km max z tego co mi wiadomo :wink:
Wysilone jednostki szybko tracą żywotność,ale za to masz moc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:54 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
no tak ale moj to nie Big Bore tylko HIGH END moze nie roznia sie tak duzo ale mysle ze Zywotnosc jest troche wieksza . Pytalem co do zaplonu czy oplaca sie go instalowac czy odczuje jakas znaczna roznice i czy jeszcze cos moge zmienic zeby mial wieksza moc ?:) Dzieki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 13:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jeśli byś montował Selettrę to odczujesz zmianę. Posiada ona lżejszy wirnik dzięki czemu szybciej skuter na obroty się wkręci, krótką mapę zapłonu (podobne w dragach są). Ustawisz go optymalnie na 14-15 i odczujesz dużą różnicę w osiągach.
Jeju nie chodziło mi o zawór tylko o króciec, wybacz mój błąd :D




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 13:11 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
no tak ale ta Selettre nie ma soczewki z tego co wiem wiec odpada bo nie bede mial swiatel ;/ Jak wogole ustawia sie te zaplony komputerowo czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 13:15 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
ROX1964 pisze:
no tak ale ta Selettre nie ma soczewki z tego co wiem wiec odpada bo nie bede mial swiatel ;/ Jak wogole ustawia sie te zaplony komputerowo czy jak ?

Nie soczewki tylko cewki. Tu masz filmik jak sie ustawia zapłon:
https://www.youtube.com/watch?v=apLm7kTloI0
Komputerowo to się mapy zapłonu wgrywa. Ale Malossi ma bardzo dobrą mapę, S6 R/T ma słabszą, a tam niestety aktualizacja kosztuje 2000zł.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 13:24 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
Tylko jezeli nie bede mial cewki to nie bedzie dzialala elektryka czyli Pompa wody itp , wiec wolalbym jakis z cewka , co myslisz o tym ? http://www.scooterkingz.pl/zaplon-mvt-p ... hting-coil bede czul jakas roznice ? I co do Krocca doda tez cos do osiagow http://shop.mieloch.pl/krociec-ssacy-z- ... 3545.bhtml .

Dzieki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 14:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Króciec głównie po to potrzebny żebyś mógł zamontować gaźnik. Po jego zamontowaniu powinieneś mieć szybszą reakcję na manetkę gazu. Co do zapłonu to chodzi Ci o różnicę pomiędzy serią czy Selettrą? Jeśli chodzi Ci o serię to różnica będzie jaka jak w przypadku Selettry.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 15:54 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 15:54
Posty: 13
Pojazd: saa
szkoda ze ta aktualizacja kosztuej 2 tys a reszta jest bez soczewek to odpada ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 19:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Aktualizacja 2k kosztuje w zapłonie S6 R/T. Kup MVT, nie musisz wrzucać żadnych aktualizacji, tylko montujesz i smigasz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy