do sprawdzenia masz stator, moduł , cewkę i impulsator. nie ma tu nic skomplikowanego. jeżeli twierdzisz że cewka to ją wymień. nikt Ci nie powie co jest dopóki nie zobaczy na własne oczy skutera. na początek sprawdź wszystkie połączenia w instalacji i wymień świecę. nie raz mi gubił iskrę na świecy. w piaggio nowa ngk padła po ok 6h, kawasaki zostało zgaszone i zostawione na tydzień i po tyg już palił tylko na jeden cylek, keeway sam zgasł więc świece często padają. mógł bym wymieniać dalej ale szkoda czasu. mi się kiedyś kabel przy module poluzował, w quadzie alarm odcinał bo padł. w 4t gosciowi moduł się spalił. także możliwości jest dużo a w zasadzie niewiele. jak nie ogarniesz tego sam to napisz na gg to Ci pomogę ale w tym tyg będzie ciężko. w module jeden kabel odpowiada za gaszenie. jeśli go wypniesz i będzie iskra to albo jest zwarcie albo stacyjka. stator sprawdzaj żarówką 12v. impulsator sprawdź miernikiem. w statorze interesuje cię tylko jeden a tak naprawdę 2 kable. zasilanie modułu i impulsator. reszta idzie na regulator. znajdź sobie schemat modułu takiego jaki masz i wszystko będzie dla cb jasne co masz robić, bo siedzieć i szukać który kabel za co odpowiada to nie ma sensu bo stracisz dużo czasu. jak masz znajomego co ma taki skuter jak ty to podmień cewkę i moduł bo to zrobisz najszybciej. cewka moze być nawet inna. bo twoja ma jedno podpięcie a masa idzie od razu z ramy a w chińczykach są 2 przewody podpinane
|