Dzisiaj jest 28 lis 2024, 6:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2018, 20:37 
*

Rejestracja: 05 kwie 2018, 18:44
Posty: 12
Pojazd:
Witam, przez ostatni miesiąc dosyć intensywnie przygotowywałem swojego zapomnianego aeroxa, który stał w garażu przez 5 lat do nowego sezonu. Jako, że aerox idzie na sprzedaż to i tak postanowiłem doprowadzić go do stanu bardzo dobrego i przejeździć nim część lata. Prace jakie poczyniłem to :

- wyczyszczenie całego gaźnika, pływaka, dysz oraz śrub regulujących
- wymiana filtra powietrza wraz z wkładem naraku, ponieważ stary był połamany
- wyczyszczenie zbiorniczka na płyn chłodniczy oraz wszystkich węży oraz zalanie nowym płynem chłodniczym
- wymiana starego cylindra na TEC HQ 50ccm
- nowy wydech tecnigas next-r
- nowe uszczelki w tym uszczelka króćca ssącego

Więc po tym wszystkim przyszedł czas na pierwsze odpalenie i po wyregulowaniu gaźnika tj obrotów i mieszanki aerox pochodził 15 min na wolnych obrotach i postanowiłem przejechać się kawałek, niestety gdy dodaje gazu czy to do połowy manetki czy do końca nagle z wydechu wydobywa się duża ilość białych spalin i rox nie rusza z miejsca. Czym to może być spowodowane? Dodam, że w roxie siedzi już od kilku lat wariator polini high speed oraz rolki 6,9g lub 5,6g (wariator był zakładany przez poprzedniego właściciela) Proszę o pomoc czym może być spowodowany ten problem.

Dodam jeszcze, że w gaźniku siedzi dysza główna 88 oraz przed zmianą cylindra i wydechu rox na tych ustawieniach normalnie ruszał i jeździł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 kwie 2018, 20:53 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 427
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Jak kopci na biało to pierścionki do wymiany na 99% to jest to :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2018, 21:00 
*

Rejestracja: 05 kwie 2018, 18:44
Posty: 12
Pojazd:
Chodzi Ci o pierścienie tłoka? Gdy wymieniałem cylinder to razem z tłokiem na których były nowe pierścienie, a to było pierwsze odpalenie. Kopcił identycznie na starym wysłużonym cylindrze i ruszał, teraz ruszyć z miejsca nie chce, cały czas chodzi i jak dodaje gazu to kopci dużo bardziej, ale nie może ruszyć. Ciekawe jest, że po tym nie gaśnie ani nic tylko chodzi dalej na wolnych obrotach. Ktoś ma pomysł co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2018, 6:56 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 427
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
A poprawnie wszystko poskładałeś ? Bo to dość nietypowe objawy ..Odpal go i zdejmij pokrywę napędu , zobacz co tam się dzieje. Chociaż ja bym szukał przyczyny w silniku :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2018, 11:36 
*

Rejestracja: 20 cze 2015, 17:03
Posty: 57
Pojazd: BETA RR
Zalałeś świeże paliwo ? Bo jeżeli stal 5lat to mogło mu uciec trochę oktanów lub nabrać wilgoci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2018, 16:43 
*

Rejestracja: 05 kwie 2018, 18:44
Posty: 12
Pojazd:
Tak paliwo świeże i cylinder założony poprawnie. Jakieś inne pomysły? Wiecie czytałem inne podobne tematy i pisali o rolkach lub wymianie paska, ale przed zmianą cylka i wydechu jeździł normalnie, więc teraz powinien chociaż ruszyć, a nie chce..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy