scoot pisze:
Żadna iglica do wymiany, sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika, jak zdejmiesz z gaźnika wężyk paliwowy, zaciągnij ustami powietrze przez podciśnienie i obserwuj czy leci, jak tak to układ sprawny, jak nie to zapchany, jak leci samoistnie cały czas to kranik masz padnięty. Dysze kij mają do odpalania, byle drożne były. Czy tam będzie 60 czy 120 to i tak ODPALI. Według mnie coś źle podłączone albo pływak się odczepił. Sam jeżdżę na dellorto tyle że z 1996r i uwierz, te gaźniki przeżyją nie jeden skuter

Widzę że się znasz.Jak iglica jest za cienka tozamało paliwa dostaje bez względu na śrube regulacji mieszanki,dysze itp.Jak iglica za bardzo gruba to będzie zalewać i też nie odpali.Tzn.będzie zagadywał,ale nie wejdzie na obroty.Oczywiście nie mówię że na 100% iglica do zmiany,ale taka możliwość istnieje.