Dzisiaj jest 27 sie 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2012, 16:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2012, 20:21
Posty: 0
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema,
kupiłem roxa (sprowadzony z niemiec) i jestem z niego dość zadowolony Vmax 63 km/h (usunięta tylko kiszka) jednak jest w nim coś dziwnego (albo mi sie wydaje :roll: )
Więc byłem z kumplem pojeździć i zauważyłem, że jego skuter stojąc na nóżce centralnej
z włączonym silnikiem delikatnie kręci kołem, a moja yamaha nie kręci wcale. Oprócz tego rox nie rusza z wolnych obrotów (muszę odkręcić 2/5 manetki żeby w ogóle koło zaczęło się obracać, ale zamiast kręcić się powoli to kręci się tak jak powinno na tych obrotach i trochę szarpie).
Pytania:
1.Dlaczego na centralce nie kręci kołem? (może po prostu nie musi?)
2.Dlaczego nie rusza z wolniejszych obrotów? (ja myślałem, że coś jest nie tak ze sprzęgłem)
3.Skuter był na wsi i pewnie nikt nie zmieniał paska, jaki wybrać do serii? (kevlaru chyba nie ma sensu brać)
4.Ile może jechać gdy zdejmę blokadę z wariatora? :evil: (blokada-tuleja dystansowa, tak?)

Napiszcie co jest nie tak i ew. jakie części będą potrzebne i od razu mówię, że na razie nie chce zmieniać niczego typu wario, tłumik, cylinder itp. ma być seria :mrgreen: (zmienić można sprężynki, sprężynę centralną itp.),
a czyszczeniem gaźnika zajmę się później więc o tym mi nie musicie mówić :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:02 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Sprawdź okładziny sprzęgła. Co do v-max, mi jog leci 80-85gps. Tobie pewnie też w tych granicach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:12 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:09
Posty: 118
Lokalizacja: Zalewo
Pojazd: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI 184KM
1. Twój kolega ma za mocno wkręconą/wykręconą (nie pamiętam już dokładnie :P) śrubkę od wolnych obrotów, koło powinno być w spoczynku bo jeżeli obroty będą wysokie zaraz po odpaleniu na zimnym cylku może mu się to nie za bardzo spodobać (cylindrowi)
2. Okładziny sprzęgła, regulacja napędu
3. Malossi X-Special KLIK
4. Tu nie mam pojęcia.

Co do pkt. 2... Czy skuter jedzie normalnie tylko muli i łapie po jakimś czasie czy po prostu kręcisz manetką a on nie reaguje ?


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 19:17 przez eMdoKa, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2012, 20:21
Posty: 0
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
1.Czyli nie powinno się kręcić, tak?
2.Dobra sprawdzę. Nie jak już ruszy to jedzie jak marzenie, (ale jak w trakcie jazdy odpuszczę zupełnie manetkę i obroty spadną na sam dół, a potem zacznę powoli odkręcać manetkę to łapie w tym samym momencie jak przy ruszaniu) tylko nie może ruszyć z niskich. Jakby sprzęgło puszczało dopiero przy 3-4k. obrotów
3.Nad tym też pomyślę, będzie dobry do serii?


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 19:40 przez 4sek, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:36 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
1. Koło może się kręcić.(powoli)
2. Sprawdź w jakim stanie jest sprzęgło, włóż twardsze sprężynki sprzęgła i będzie dobrze ruszał.(powinien :) )
3. Tak, będzie dobry do serii, możesz też kupić tańsze Dayco które zbiera dobre opinie.
4. Żeby w pełni odblokować musiałbyś jeszcze zdjąć zwężkę z filtra i dać większą dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2012, 20:21
Posty: 0
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ale jeśli koło się nie kręci to nie jest to żaden zły znak?
Wiem, że głupie pytania, ale mnie to męczy :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 19:43 przez 4sek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Jeżeli sie kręci koło to znaczy że sprzęgło łapie przy małych obrotach=miekkie sprężynki sprzęgła(prawdopodnie seria) albo za dużo obroty ustawione na gaźniku. A koło może się kręcić, to nie ma znaczenia. Ważne żeby skuter nie odkurzaczył na postoju. A to że koło się nie kręci to nie jest zły znak.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 20:51 przez elastyna, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 20:56 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Hm, jemu się nie kręci koło - to raz.
Startuje z wysokich obrotów - to dwa.

Masz za twarde sprężynki na sprzęgle - dlatego startuje z wysokich obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:16
Posty: 118
Lokalizacja: Zamość
Pojazd: F12 LC
Mojego kolegi roxsem na serii jeździł 60km/h jak zdjął blokadę na wariatorze to zamykał licznik czyli nieco ponad 90km/h na liczniku 80km/h




_________________

Obrazek
Moja F12`stka :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278463




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 22:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2012, 20:21
Posty: 0
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No to jak jest w końcu? Daktyl098, mówi, że sprężynki za miękkie, a Mooord,
że za twarde :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 9:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Sprężynki twarde-skuter rusza z wyższych obrotów, koło się nie powinno kręcić.
Sprężynki miekkie-skuter rusza z niższych obrotów, sprzęgło łapie wcześniej=koło się kręci.
Rozumisz?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 9:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2012, 20:21
Posty: 0
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Czyli kupić miększe sprężynki i powinien ruszać z niższych obrotów, tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 12:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Tak




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 12:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to ze kolo sie kreci to nie jest zly znak.

to ze ci rusza z wyzszych to sprezynki sprzegla nic wiecej.

mam do sprzedania sprezynki sprzegla nowe miekkie Hebo zielone nawet nie otwierane pudełko, a do twojego setupa jak sie znalazl i bedzie ruszal z takich obrotow jakich trzeba. pisz na gg jak cos 3112510.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 12:33 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy