Mam problem z regulacją Aeroxa, którego nie dawno kupiłem. Miał pękniętą membrane więc ją wymieniłem na Malossi VL11, myślałem że od tego czasu zacznie jeździć normalnie ale na starcie tak jakby się 'zapyrkuje' i jak ruszy to do 30 km/h i dalej się dławi (dysza 100), przy dyszy 80 to w ogóle jedzie z prędkością wozika, natomiast przy dyszy 120 jedzie z 60 km/h i zaczyna się dusić. Wymieniłem też kranik, na taki z jednym przewodem, przewód paliwowy i filtr, co nic nie wniosło. Gaźnik to Stage6 R/T 24 mm, z filtrem stożkowym S6 DragRace, oraz króciec S6 R/T MKII 24-28 z podstawą. Na dziś wieczór przychodzi mi do głowy myśl że jak czyściłem gaźnik sprężonym powietrzem to mogłem włożyć iglicę obróconą, chociaż zwróciłem uwagę żeby włożyć tak aby zakres ruchu był większy. Dodatkowo pojawiło się zjawisko że gdy na dyszy 100 zjeżdzałem na pobocze zakręcić śrubą od regulacji gaźnika to tak jakby nazbierało się na postoju więcej paliwa w komorze i miał super przyspieszenie do 40 km/h a potem utrzymanie prędkości i bez różnicy czy manetka obrócona przy początku czy do końca to jedzie tyle samo. Czy możliwe aby ten setup potrzebował dyszy rzędu 140-160 aby dobrze jeździć, albo stożka z mniejszym przepływem powietrza?
Dodatkowo w częściach: S6 Racing MKII 70cc Yasuni C20 S6 Wariator OverSize S6 Sprzęgło Dzwon Polini
|