Dzisiaj jest 26 sie 2025, 14:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2011, 13:08 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
setup : s6 pro replica, wariator s6 sport pro. Witam, otoz mam pewien problem, gdy dodam gazu ma ladnego buta na poczatku 11 tys obrotow i gdy dojdzie do 80 km/h zaczyna spadac predkosc, zeby ponownie ruszyc musze sie zatrzymac bo w trakcie jazdu po spuszczeniu gazu i ponownym dodaniu skuter nie chce jechac. wtf??
wiem ze to haotycznie napisane ale zrobilem to bez zadnego zastanowienia chce szybkiej odpowiedzi :(
bardzo bym prosil :(

Ps. problem pojawil sie po zalozeniu tlumnika
dzieki kazdemu za odp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 13:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Regulacja gaźnika potrzeba więcej paliwa :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 13:57 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
kurcze to ja nie czaje, pisalo ze zestaw stage 6 pro replica + sport pro sa wyregulowane pod seryjny cylek, nie pisalo ze bd trzeba regulowac gaznik :( za chiny nie bd umial wyregulowac xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 15:18 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=ageyAFk-15A dorzucam filmik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Tak ten zestaw jest wyregulowany ale jako napęd :wink:
Regulacja gaźnika jest prosta poszukaj na forum jest dużo takich tematów,
a tak na szybko to w gaźniku masz 2 śrubki jedna od obrotów a ta druga właśnie od dawki paliwa wkręcając zwiększasz dawkę.
Spróbuj wkręcić jakieś pół obrotu albo i więcej próbuj załapiesz o co kaman, to nie jest takie trudne :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 18:14 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
hm no moze nie, ale boje sie ze bd musial czyscic gaznik, a tego to juz naprawde nie zrobie xd jaka jest cena regulacji gaziora u mechanika??


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 19:02 przez zielonyrozbujni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 19:31 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
aff, regulacja zrobiona, gaznik wyczyszczony. na poczatku smigal 100 licznikowe a potem coraz gorzej, nie wiem czy sie rozregulowal jakims cudem ale znow tak samo jest jak nie gorzej, z tym ze teraz nie odpala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
zielonyrozbujni, podnieś iglice o jeden ząbek do góry. Powinno pomóc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:16 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
sory ze pytam ale czemu zabek iglicy mialby miec wplyw na to ze po regulacji chodzilo dobrze i pochodzilo tak 5 min i potem wrocilo do normy na dodatek przestal odpalacc... i jeszcze jedno, jak w gazniku ida te dwa wezyki od pompy wody, to kolega je odpial i polaczyl ze soba. czy one musze byc podlaczone do gaznika?? i czemu??


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 20:45 przez zielonyrozbujni, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Nie muszą być podłączone do gaźnika ja nie mam podłączonych :D to jest grzanie paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
grzanie paliwa czyli? xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Czyli podgrzewanie paliwa :D nie wiem co to zmienia chyba zmniejsza spalanie coś kolega mówił ale nie wiem na 100%. Woda od cylindra płynie do gaźnika i podgrzewa paliwo xD


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 21:27 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:30 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
ale od cylka to conajwyzej plyn chlodniczy. chyba ze lejesz wode :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Dokładnie zależy co wlejesz woda lub płyn chłodniczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:35 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
kurcze boje sie ze przegrzal mi sie ten skut a kontrolka poprostu zawiodla. nagle zaczalem tracic predkosc i chyba cos strzelilo z tlumnika i bum nie chce zapalac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Odkręć głowicę i sprawdź, a powiedz jak się kopię kopką lekko czy ciężko ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:39 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
leciutko ooo i przypomnialem sobie ze jak sie lekko kopie to cylinder nie zatarty :DDDD a glowicy to chyba nie dam rady odkrecic
wyczyszcze swiece, bo ona czesto zasyfiona byla jak probowalem odpalic po czyszceniu gaziora moze to pomoze?


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 21:43 przez zielonyrozbujni, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Hehe zatarty może nie ale jak u mnie bywało w yamasze BWS chłodzonej powietrzem pierścienie się zapiekały ;D i wtedy było leciutko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:07 
*

Rejestracja: 11 lip 2011, 7:46
Posty: 28
Pojazd:
kuzwa tu moze byc milion przyczyn.. te pierscienie o ktorych mowisz, albo uszczelka pod glowica.... przeciez to beda ogromne koszty naprawy :(


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 22:10 przez zielonyrozbujni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 19:19
Posty: 150
Pojazd:
a moze po prostu tylko świeca padła;] tez tak miałem i myslałem ze zatarty;p




_________________

-Laser X-Pro
-wario Hebo Next Generation
-sprzęgło Hebo N
-Pasek Polini Kevlar
-przeciwtalerz waria Polini
-dzwon Tec CNC R
-wał Top Racing Evolution NG
-gaźnik Metrakit Racing 19 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy