Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Airsal 50 sport
Post: 30 mar 2014, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 17:15
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Italjet Formula 50
Witam zastanawiam się nad kupnem zestawu airsal 50 sport. Wcześniej jeździłem na seryjnym cylindrze po szlifie i tłoku firmy vertex v-max wynosił 85 km/h, chce się dowiedzieć czy kupując airsala v-max się zmniejszy, zwiększy lub będzie taki sam? Mój setup to:
- wariator Polini Speed Control
- sprzęgło i pasek Polini
- gaźnik Dellorto 12
- płytki membrany Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2014, 19:12 
**

Rejestracja: 15 mar 2013, 15:31
Posty: 264
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Aerox, Derbi Senda X-treme

Ostrzeżenia: 1
Zwiększy się :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 17:15
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Italjet Formula 50
A o dużo? Bo jak czytałem to ludzie z gorszym setupem jechali na airsalu 75 km/h także się zastanawiam czy sie opłaca go kupować czy lepiej znowu vertexa wsadzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 19:40 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Wsadz sobie malossi sport 70




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2014, 17:15
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Italjet Formula 50
Nie mam pięniędzy na malossi sport 70 i na większy gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 22:52 
**

Rejestracja: 15 mar 2013, 15:31
Posty: 264
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Aerox, Derbi Senda X-treme

Ostrzeżenia: 1
Mój kumpel miał taki w roxie i szedł ponad 90 plus wariator polini , gaźnik 17,5 dellorto. Ale zmienił go na Stage 6 MkII




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 15:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
RIVEK pisze:
Nie mam pięniędzy na malossi sport 70 i na większy gaźnik

To kup uzywanego, nie zatartego oczywiscie, w bdb stanie i używany gaźnik i bedziesz na pewno bardziej zadowolony niż z airsala i jego lipnego nicasilu Osiagi będą o wile lepsze niż na sporcie 50, a v max będzie koło 100km/h




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 18:12 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
mati-98 pisze:
a v max będzie koło 100km/h



chyba nie licząc przekłamania licznika xD a te liczniki niektóre to wołają o pomstę... jak kumpel boostera miał 70ccm po porcie (przełożenie przekładni 13,25-1) i szedł tylko 90km/h (gps) a kumpel apką mx zmierzył go 105km/h więc wiesz... wg mnie realne 90km/h może z lekkim hakiem (przyjmując, że przełożenie jest 12,5-1 jak w większości minarelli) jest możliwe, ze sporta:P wiadomo na przełożeniu z 10-1 to i ze 110 pójdzie ale na serii nie ma mowy:P

PS obroty a co za tym idzie prędkość nie są zależne od pojemności tylko od kątów otwarcia okien w cylindrze i od osprzętu na takich samych kątach owk i strojaniach tyle samo będzie szła 50ccm co i 70ccm tylko, że wiadomo, że 50ccm będzie mógł mieć ciężej we 2 osoby itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 19:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
młody135 pisze:
tylko, że wiadomo, że 50ccm będzie mógł mieć ciężej we 2 osoby itp


I bedzie krecił wysokie obroty w porównaniu do 70, które spokojnie bedzie pracowało. 50 klasy racing dorównuje mocą 70 klasy sport




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 19:18 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
obrotowość będzie ta sama jeśli strojenie i okna w cylindrze będą takie same jak w 70ccm a wartości takie jak moc i moment obrotowy wiadomo, że będą niższe przez to też właśnie w 2 osoby będzie się dłużej bujać 50ccm niż 70... a co do 50ccm na racingu to coś o tym wiem bo miałem 50ccm po szlifie i na wydechowym 196* to malossi sport 70 wąchał:P tylko racing jak to racing do jazdy na codzień jest trochę "ciężki"...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy