Dzisiaj jest 20 lut 2025, 21:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2012, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
Witam z faktu że przeszedłem na 50cc w moim kymco a 70cc stoi na półce to postanowiliśmy włożyc do keeway hurricane bo kiedyś czytałem że tak można wiec zaczeliśmy składac i jak się okazało jest inny skok tłoka i uderza o głowice więc wyregulowałem to uszczelkami pod głowicą wszystko fajnie aż tu patrze że jak tłok schodzi do DMP [dolny martwy punkt] nie otwiera kanałów do końca i tu moje pytanie czy można dac pod cylinder z 2-3 uszczelki żeby skorygowac ten około 0,5 max 1cm różnicy w skoku tłoka ???




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 16:42 przez Mati_kymco, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
przepraszam ze pisze post pod postem ale zależy mi na szybkiej odpowiedzi :| Pomoże ktoś ??




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 17:38 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Raczej można ale wtedy będzie mniejsza kompresja i będzie słabszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
no zobaczymy w czwartek poskładam i zdam relacje :)




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 18:33 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ale możesz sie spodziewać że będzie troche słabszy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
e no chyba nie no bo jak ma spieprzac kompresja jak będzie uszczelnione normalna uszczelka jak w cylkach tylko o grubości 0,5mm




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 18:55 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No tak ale wtedy tłok nie ma martwego punktu czyli że nie dochodzi do końca głowicy i ma tam przerwe właśnie 0.5mm + jeszcze ta uszczelka pod głowicą więc możesz odczuć albo nie odczujesz że chodź troche spadła kompresja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy