Dzisiaj jest 03 cze 2025, 9:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2015, 19:15 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Krupnik ja miałem i z całego serca odradzam .Dla mnie to nie dopuszczalne dostać krzywą głowice . Nie polecą żadne hejty bo forum po to jest żeby dzielić się opiniami i sobie pomagać a nie sie hejtować.Ja po prostu chcę się powiedzieć że mase pieniędzy wydałem na tuning i wiele kupiłem części i jedną z naj droższych był airsal który jest wadliwy może w moim przypadku.


Pomyśl miałem 2 airsale i oby dwa były wadliwe , czy to przypadek ? Nie sądze.......




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lut 2015, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2012, 12:02
Posty: 1143
Lokalizacja: Sędziszów Młp [RRS]
Pojazd: Suzuki Katana
To jeden miałeś problem z głowica a drugi co było nie tak?




_________________

Zajrzyj do Katany i skomentuj Click on this photo
Obrazek
Odwdzięczę się tym samym ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 20:23 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
tłok był zle spasowany i mi wymienili na ten zestaw w którym jest ta głowica ....
Po prostu chcę już inny cylinder . Coś typu stage6 racing mk1 bo mk2 to podobno nie jest takie dobre




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2015, 18:25 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
Krupnik, mam już 2 airsala , pierwszy padł z mojej winy , teraz mam Tech racinga , zamiata lepiej niż nie jeden skuter w moim miasteczku , ja polecam , dobre cylindry :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2015, 20:26 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
airsal-tech-racing70-spasowanie-t407042.html#p2649604 To opinia już którejś osoby wejdz sobie w ten filmik co tam jest .




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 21:37 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Panowie a co sądzicie o tym Airsalu z 1 pierścieniem ? Bo jest tani :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 11:17 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Ten sam co airsal racing tylko jest jeszcze gorszy tłok .




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
A nie lepiej od razu znaleźć cylinder 125cc, tylko szukać cylindrów które różnią się między sobą 2-4 KM? gdzie u każdego wynik będzie inny, z racji różnych setup.

Tylko wiadomo trzeba mieć odpowiedni rozstaw szpilek :P


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2015, 18:03 przez mysiopysio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:03 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
mysiopysio, a do czego chcesz wsadzić taki cylinder?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Nie wiem, tak zagadałem :P

Ale jak widać tu : https://www.youtube.com/watch?v=EFjakgypqSs

Da się :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:16 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No fajny filmik, ale do zwykłej 50 2t nie założysz cylka 125.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Tak wiem, inny rozstaw szpilek. 50cc mają 50mm a 125cc 57mm.
Największe cylki do 50cc to 90cc od naraku i 100cc od gy6 airsale, ale mało koni to ma, bo 9 :D

Żałuję, że nie kupiłem kiedyś Gilery runner 50, to bym teraz już był po swap-ie na 180cc, a tak to się nie opłaca kupować nowego, dopóki nie sprzedam starego :]


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2015, 18:36 przez mysiopysio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 18:36 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Więc jak widzisz nie opłaca się rzeźbić, 9 koni to w zasadzie wszystkie żeliwne markowe sporty 70 mają :wink:




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy