Dzisiaj jest 18 lut 2025, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 17:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zdemontowałem bendiksy, ten od am6 ma zdecydowanie mniejsze przełożenie obrotów w stosunku do tego starego. Nie wiem czy moge coś z tym zrobić.
http://imageshack.us/photo/my-images/16/zdjcie0054l.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/24/zdjcie0055ys.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/4/zdjcie0056fo.jpg/
Ten od am6 (nowy) ,jest na wspólnym zdjeciu, z prawej strony .


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 17:17 przez Pisak, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
całkiem mozliwe że to jest problem dla którego nie odpala na tym od am6

teraz gdzie znaleźć taki rozrusznik ...


a u ciebie jest całkowicie kaput czy tylko ten korpus peknięty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no trudno będzie skołowac 20 letni rozrusznik :)
bendiks jest mocno zmęczony, ale go mooooże da sie jeszcze odratować
kopółka jest pęknięta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
przejdx sie po tokarzach może ktoś ta kopułke dorobi

pokaż wgl o co ci chodzi bo nie wiem czy to co magnesy są czy raczej od drugiej strony gdzie bendix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
http://imageshack.us/photo/my-images/195/zdjcie0059qz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/221/zdjcie0058t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/zdjcie0057xh.jpg/

Mam nadzieję że w miare dobrze widać o co mi chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 11:25
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisty
Pojazd:
Tą kopułkę może ja będę miał :) bo kiedyś kupowałem używany rozrusznik ze wszystkim bo w swoim zgubiłem bendix przez głupotę :D i miałem dwie takie kopułki więc jeśli znajdę to mogę Ci ją sprzedać :D a w swojej Af1 Futura też mam wielki problem z regulacją :( nie chce wkręcać się na obroty, tylko do 9 tyś a później przerywa, w tamtym roku dałem gaźnik do czyszczenia i od tamtej pory cały czas jakieś problemy. :(


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 20:42 przez szefa33api, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 21:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a jak dasz ssanie po tych 9 tys to jest dobrze czy gorzej?

jak dobrze to za mało ma

jak gorzej to za dużo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 11:25
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisty
Pojazd:
No właśnie jest trochę lepiej :) ale minimalnie, ona tak jak by chciała ale nie mogła się wkręcać :/ to jest dobijające bo nie chce lecieć więcej niż 90 km/h przez te obroty.




_________________

Sprzedam Aprilie af1 Future 50:) Rok 1994:D Gaźnik Mikuni 26mm :D Cylinder Polini 80 :) Wzmocniony wał, sportowy tłumik :D V-max ok 120 km/h :) Elek. rozrusznik:) Kontakt gg 1310797:)
Cena jaka mnie interesuje to 3tyś zł:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
szefa33api, napisałem do Ciebie na gadu w sprawie kopułki ;]


Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 21:14 przez Pisak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema, zrobiłem deal z szefa33api i mam tą kopułke, założyłem, pogrzebałem z bendiksem i apka pali na dotyk z rozrusznika :D:D czasem sie ślizga bendiks ale no lepsze to niż na pych odpalać ;)
zaślepiłem te otwory w flitrze... wpierw 2 potem 3 i 4, ciągle jest to samo, obroty falują, a jak wgl odpalam to z miejsca wchodza na 3 tyś i po chwili spada do ~2 tyś. Jak jest przechylony to wskakują obroty do 3 tyś, nie wiem czy to normalne ? Iglica na środku, co moge sprawdzić, zrobić ? (dzisiaj po raz kolejny sprawdzałem szczelnośc - czy nie ma lewego powietrza i znowu dokręciłem mocno te metalowe opaski na łączeniach)
Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam ;]
Apka pali na dotyk, obroty ciągle falują ale na dniach to sie zmieni.
Mam ciągle problem z cieknącym dozownikiem oleju, mianowicie olej przecieka spod wahadełka oznaczonego na zdjęciu. Ma ktoś może jakieś pojęcie czy jest możliwość uszczelnienia tego wycieku ?? Wypróbowałem wszystko co mi przyszło na myśl.
Pozdro ;)



http://imageshack.us/photo/my-images/831/42109dozownikolejuam6a4.jpg/


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 20:00 przez Pisak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Tam jest jakiś oring ,uszczelniacz?Jak tak to go wymień na nowy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a no właśnie tam żadnego niema ;/ nawet miejsca brak. Wwahadełko jest tak złożone :
podładka-wahadełko-podkładka sprężynująca-nakrętka
pomiędzy 1 podkładką a samym dozownikiem nic niema.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
A jakbyś spróbował sylikonem?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
to jest ruchomy element, nie wytrze sie ? Może od środka da sie coś zdziałać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Wiem ale zawsze coś da.Dużo oleju wycieka?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
po nocy mam łyżke stołową oleju na ziemii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
cześć, problem z cieknącym olejem ciągle nie rozwiązany, jednak bardziej męczą mnie falujące obroty, nagrałem filmik żeby wam pokazać , że obroty same sobą dyryguja ;) ustawione na 1,8/2 tyś rpm czasem trzymają sie jak powinny, kiedy indziej sięgają ponad 3 tyś a co jakiś czas spadają pod 1,5 tyś i gaśnie. Połączenie całego układu ,gaźnika z filtrem , do cylindra sprawdziłem jak tylko mogłem i uszczelniłem gdzie miałem wątpliwości.
Dysza gł. 94, iglica obniżona o jeden ząbek, v-max 75 w porywach ;/
Przychodzi wam coś do głowy, co mógłbym sprawdzić ? Gdzieś jeszcze może łapać lewe powietrze ? Może simering na wale wyrobiony ? ( nie dymi mi a oleju w skrzyni nie ubywa )
Podpowiedźcie cokolwiek bo mi sie pomysły wyczerpały.
Pozdro

film : http://www.youtube.com/watch?v=-bufBKmGdE8&feature=youtu.be


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2012, 18:46 przez Pisak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 18:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
sprawdź lewy simer pod magnetem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
mówisz że jednak simering? wał mam po regeneracji i mechanik mówił że będzie tak charakterystycznie stukać, nie dymi, nie ubywa oleju w skrzyni. Ściągacz mam ... kiepski, więc chce sie umocnić w nadziei że to tam tkwi problem a nie gdzie indziej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy