Dzisiaj jest 04 gru 2024, 5:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2011, 23:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam, mam drobny problem ze swoim motorowerem:
kupiłem go jakiś rok temu , pojeździłem przez 2 tygodnie po czym posypała się skrzynia biegów oraz złamała sie tuleja (nicasil). Obecnie została założona nowa skrzynia biegów - sprawna w 100% , cylinder przeszedł tulejowanie (wstawiona nowa, stalowa tuleja) , planowanie głowicy (dla wyrównania powierzchni ). Silnik to RV4.
A teraz do sedna sprawy- motorower odpala "na pych" bardzo szybko, jednak na rozrusznik nie daje rady.
Co zostało w nim zrobione :
-wymieniony zapłon na nowy bo wzbudzał podejrzenia ( magneto popękane i zużyte, puszczały luty kabli na stojanie)
- nowy używany rozrusznik ( w oryginalnym pękła kopułka bendixa)
- nowy akumulator
- przy zakupie od razu wymieniłem świece i na niej oraz na poprzedniej motorek palił "na dotyk" (iskra oraz NGK)
-nowa fajka
-oczywiście regulacja i czyszczenie gaźnika
- mieszanka sie nie cofa (płytki membranowe dobrze funkcjonują więc króciec jest OK)
Aprilia paliła z rozrusznika zarówno przed jak i po wymianie tulei oraz rozrusznika, filtr stożkowy, gaźnik Mikuni z oznaczeniami : T1 31 20D 190 , numery są dość zdeformowane wiec trudno dokładnie odczytać.
Układ wydechowy w oryginalnym stanie, z tym że między głowicą a wydechem nie ma uszczelki, gdyż z uszczelką spaliny nie wydostają się z odpowiednią prędkością- silnik się dusi i gaśnie. W te ferie zamierzam wybebeszyć dyfuzor oraz dospawać przelotową końcówkę tłumika którą już zakupiłem. Motorower osiąga prędkość 85 km/h (z oryginalną tuleją jechał nie wiele więcej). Aprilia wyprodukowana została w 1992 roku, chłodzona cieczą, wersja Europa - naked.
Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopisze.
Bardzo proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 0:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jaką ma kompresję ?? Bo przeważnie na tulei jest niższa niż na nicasilu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jutro zadzwonię do mechanika czy by mnie przyjął i pojadę żeby sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2011, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Niestety bd miał problem ze sprawdzeniem kompresji gdyż mechanik pracuje do 17, wiec nie wyrobie sie po szkole. Jest coś co mogę sprawdzić w miedzy czasie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy