Dzisiaj jest 01 gru 2024, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 cze 2015, 7:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Będziesz mogl go upalać tylko zwracaj uwagę na temperaturę.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 cze 2015, 19:26 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Dzięki :D A będę musiał wymieniać te części częściej, na przykład tłok po iluśtam tysiącach kilometrów? Bo chyba takie części mają mniejszą żywotność od oryginalnych, choć cylinder aluminiowy z drugiej strony...

? :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2015, 19:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wszystko zalezy od tego jak będziesz dbał. Jak zadbasz to i więcej niż seria przejedzie :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 21:04 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Podjąłem decyzję że zainstaluję Tecnigasa Triopsa :mrgreen: Jak na razie nigdzie nie mogę znaleźć dobrej używki...

Komor, z tego co piszesz, wyglądasz na kogoś kto się zna na temacie, więc powiedz mi co muszę robić ze skuterem, jak dbać, żeby był cały czas w idealnym stanie. Co wymieniać i kiedy i tym podobne, co myć, jak, wszystko ;d

Oczywiście inni też się mogą wypowiedzieć. Jak są gdzieś linki do takich poradników to też dajcie ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 3:38 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No co tam, odpowiednio rozgrzewać przed jazdą, nie cisnąć non stop na max obrotach, pilnować temperatury silnika, kontrolować olej jeżeli masz dozownik, lać dobre paliwko i to by było na tyle. I w razie usterki albo czegoś dziwnego nie odkładać na potem tylko od razu usunąć. Co do mycia to kiedy chcesz, tylko nie lej za bardzo wody po silniku bo może Ci gdzieś do gaźnika nalecieć albo w okolice świecy i będziesz musiał suszyć.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2015, 9:10 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Dobra, chyba dowiedziałem się już wszystkiego co chciałem. Niedługo założę temat w dziale "Wasze projekty" i tam opiszę dokładnie historię mojej Aprilki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy