Dzisiaj jest 10 maja 2024, 4:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2015, 15:44 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Witam. Pewnego dnia przejechałem się apką tak po prostu. Miałem około 9 tyś obrotów i nagle zgasła. Wyciągnąłem świecę i sprawdziłem czy jest iskra, lecz niestety nie ma iskry. Wymieniłem cowko-moduł na inny bo akurat miałem, przewód z fajką. Dalej nic. Świecę też wymieniłem. Co to może być za przyczyna?

Poprawka.


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2015, 16:29 przez dran, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 wrz 2015, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Stawiam na cewko-moduł. Jaki to rocznik?




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2015, 16:29 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
2003 rok

Cewko-moduł wymieniony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2015, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Sprawdź czy wszystkie przewody, wsuwki są ok.




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2015, 18:47 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
milek92 pisze:
Sprawdź czy wszystkie przewody, wsuwki są ok.


Jutro się tym zajmę i zdam relację. Rozetnę wszystkie izolacje i zobaczę czy nie ma zwarcia gdzieś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2015, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Jesteś pewien, że elementy które wstawiłeś są na 100% sprawne?




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2015, 22:40 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Są to nowe elementy. Cewko-moduł jest to zamiennik ale nie z najniższej półki. Nie wiem jak to pomierzyć.

-- 29 wrz 2015, 23:40 --

Przewody są ok. Kurcze, czy to może być iskrownik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2015, 16:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Pewnie, że tak. Musiał byś go podmienić.




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2015, 19:03 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Tylko, że musiałbym też ustawiać zapłon. Nie da się tego pomierzyć jakoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2015, 20:37 
*

Rejestracja: 19 cze 2014, 20:59
Posty: 32
Pojazd:
Nie koniecznie musisz ustawiać zapłonu, ja w RS '96 gdzie masz możliwość ustawiania zapłonu wyciągałem iskrownik a w nowszych z tego co pamiętam to już chyba nie ma tak prostej możliwości zmiany zapłonu

Mianowicie potrzebujesz ściągacza do AM6, i mozesz śrubokrętem zablokować magneto i odkręcić nakrętkę na wale a jak dobierzesz się do iskrownika to sprawdź czy kabeli od uzwojenia nie odpadły, bo najczęstrzym problemem są właśnie odlutowane kable przez co ginie iskra ale np pow 3k rpm potrafi przeskoczyć na kabelku i np jeżeli bd jechał cały czas pow 3k rpm albo więcej to nie zgaśnie, wiem bo raz tak wracałem 50km do domu... Iskrownik da się ściągnać a sam mechanizm zapłonu pozostaje za nim :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 14:30 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
No to zabieram się dzisiaj za odkręcanie magneto i zobaczymy co tam się będzie działo

-- 05 paź 2015, 20:11 --

Hm, odkręciłem magneto.
Na mój pierwszy rzut oka iskrownik jest ok. Klin też siedzi. Wrzuca Wam fotki. Może Wy coś znajdziecie. A jak nie, to może da się jakoś to pomierzyć?

http://zapodaj.net/e733e6707f6da.jpg.html

http://zapodaj.net/53801aee2cd13.jpg.html

http://zapodaj.net/4798b825d9b9a.jpg.html

http://zapodaj.net/2f165fce9544e.jpg.html

Mierzyłem poszczególne kable.
Biały z czerwonym
Biały z czerwonym
Biały z zielonym- i na tym właśnie omH wyniosło 1 a powinno wynieść jakieś 700 ponad. Tzn, że iskrownik do wywalenia? Bo przerwy żadnej w okablowaniu tam nie widziałem.

-- 08 paź 2015, 15:30 --

Nikt nie pomoże?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 15:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Podmiana iskrownika jest chyba najlepszym pomysłem.




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy