Witam wszystkich,
na początku chciałem się przywitać, ponieważ na tym forum to mój pierwszy post :-) Ekhm ale wracając do rzeczy najważniejszej czyli motocykla to na początek jego krótka historia:
Aprilia pochodzi z roku 2002, według mnie ta buda wygląda najlepiej. Ja natomiast zakupiłem ją w roku 2011 z niedużym przebiegiem 18 tys km.
Aprilia mechanicznie była oryginałem, z umieszczoną na stałe blokadą zaworu wydechowego ale jeżeli chodzi o plastiki to lakiernik odwalił kawał dobrej roboty (matowy szary
![:D](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif)
).
O zaworze wtedy jeszcze nie widziałem, ponieważ był to mój pierwszy motocykl.
![:P](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_razz.gif)
Ale po jakimś czasie i pogłębieniu swojej wiedzy postanowiłem ową
blokadę (oraz inne) usunąć aby dostać prędkość i moc na wysokich obrotach.
Motocykl przeżył oraz widział dużo :-) Sprawował się idealnie aż do pewnego momentu gdy rozsypało się dolne łożysko korbowodu
Nastąpiła przy tym dla niego nowa epoka, ponieważ z wymianą wału motocykl otrzymał również nowy cylinder Polini 154cc oraz używany gaźnik 34mm(który potem go zabił, ale to swoją drogą).
Wszystko było idealnie, do czasu aż w gaźniku pękła iglica (swoją drogą nie wiem jak to było możliwe)
![:?](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_confused.gif)
Potem przez ten gaźnik i złą iglicę cylinder się zatarł i miał wbitą nową tuleje. Zeszły sezon jakoś nim nie jeździłem i miałem go sprzedać, lecz stwierdziłem, że zrobię go sobię, jak coś to będzie stał na pamiątkę ^^
Można śledzić cały temat, ale w pierwszym poście co jakiś czas będzie aktualizował informacje o postępach prac oraz dodawał zdjęcia ;)
AKTUALIZOWANY POSTĘPDO KUPIENIA:- amortyzaor skrętu
KUPIONE:- śruba baku
- czujnik stopu hamulca tylnego
- sportowe CDI zeeltronic
- zawór membranowy V-force 3
- wkład filtra powietrza
- sportowe tarcze oraz przekładki sprzęgła
- sprężyny sprzęgła EBC
- simmeringi
- łożyska SFK z luzem C4
- korbowód Jasil
- cylinder polini 154cc
- nadkole MTKT
- naklejki na ranty
- nakładka na liczniki
- szyba (czarna dymiona)
- manetki
- pancerz linki sprzęgła
- wydech Jolly Moto SP
- rolki wahacza
- filtr paliwa
- gaźnik Polini 34mm
- lewy set
- przewody hamulcowe czerwone
- zawór wydechowy RAVE 2
- programmer ZEELTRONIC
- maty wyciszające
- dźwignie hamulca i sprzęgła
- sprężyny siedzenia
Rzeczy do zrobienia:- obszycie siedzeń
- lakierowanie plastików
- polerka skrzyni korbowej oraz dolotu
- wiatraki chłodnicy
- lakierownie felg
- montaż ksenonów
W trakcie:- komputer pokładowy z ekranem dotykowym
Już zrobione:- regeneracja wału i wymiana korbowodu
- polerka ramy
A tutaj kilka fotek w stanie przed rozbiórką:
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/old/small/01.jpg)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/old/small/03.jpg)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/old/small/04.jpg)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/old/small/06.jpg)
Zdjęcia z prac:
Polerka
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/01.JPG)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/08.JPG)
Malowanie mocowań
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/11.JPG)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/12.JPG)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/18.JPG)
Części
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/04.JPG)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/05.jpg)
![Obrazek](http://aarreekk.webd.pl/rs125/small/07.jpg)
[/code]