Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2010, 13:51 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 17:12
Posty: 7
Pojazd:
SIEMA

Ostatnio miałem problem z tym motorem(RX 50 AM6) problem polegał na tym że pękła mi płytka membrany carbonowa, wyminiłem ja i jezdziłem 2 dni bo zaczął się dławic ponownie i nie wkręcać na obroty. Przy około 3-4tyś (na oko bo nie mam obrotomierza) silnik sie strasznie dławi, tak jak by nie dostawał paliwa. Już nie wiem co może być grane z nim Sprawdziłem chyba wszystkie rzeczy które mogły by być przyczyną tego dławinie:

1. Wyczyściłem gaźnik, membrany
2. Wymieniłem membrany na bardziej miękkie
3. Sprawdziłem zapłon (iskara fajka).
4. Swieca

Nasuwa mi się jeszcze jedna rzecz na myśl może moduł się spalił/uszkodził TZN. CEWKO MODUŁ??

Proszę o pomoc bo ja już jestem załamany prawie koniec sezonu a ja siedzę w domu w internecie i szukam przyczyny tego dławienia może wy coś doradzic


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Coś mi się zadaje, ze masz identyczny problem jak ja. Moduł też nic nie da. Nieszczęśliwie mi padł i musiałem kupić nowy ale moto nadal chodzi tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 14:22 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ja powiem wam ze miałem taki przypadek za kawałek nagaru dosyć duży oderwał sie w wydechu i go zapchał , i motor wkręcał się na postoju ładnie a chciałem jechać to mulił strasznie , musialem rozciac caly wyedech i po kilku h czyszczenia udało sie go wyczyscic i problem ustal , a tak samo z miesiac szukalem przyczyny ;] Wiec sprawdz ten wydech i zmierz koniecznie kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 14:23 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 17:12
Posty: 7
Pojazd:
Ok zaraz lecę sprawdzę wydech kompresje sprawdzałem "palcem" wydaje się ok.Tak jak mówie silnik jest na dotarciu więc kompresja będzie dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 14:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Moje moto tez jest na dotarciu i tez kompresja ok. Też sprawdze ten wydech bo o tym czytałem ze wydech sie zapchał ale raczej nie bede go rozcinał sprawdze tylko końcówkę o ile się da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 14:49 
*

Rejestracja: 28 cze 2010, 17:12
Posty: 7
Pojazd:
Sprawdziłem wydech to nie jest wina wydechu :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 17:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Sprawdź kompresje MANOETREm nie paluchem :P No ale jak doszło do peknięcia membrany ? sama z siebie na pewno nie powinna pęknąć




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 19:21 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
kubacki pisze:
Moje moto tez jest na dotarciu i tez kompresja ok. Też sprawdze ten wydech bo o tym czytałem ze wydech sie zapchał ale raczej nie bede go rozcinał sprawdze tylko końcówkę o ile się da.
Palcem to sobie możesz pogrzebac w d*pie. Palcem wyczujesz czy masz 5 barow czy 9??? masz manometr w palcu? niewydaje mi sie. Skoro po wymianie przez 2 dni chodził dobrze a pozniej zaczął przerywac to nie wina płytek, ja jak zmieniłem z seryjnego zaworu na malossi też tak mi przerywało przy 4k, miała za duży przepływ i ją zalewało... Może lewe powietrze gdzies ci ucieka??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 21:22
Posty: 2
Pojazd:
Siema
mam taki problem w apce rx 50
gdy przejade okolo 2 km zaczyna sie dusic spada z obrotow .. ;/
nie mozna jej wkreciic tak jakby sie przegrzewa co mam z tym zrobic czytalem gdzies ze to moze byc wina sadzy w tłumiku pomozcie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Rozumiem chłodnica zalana płynem, pompa cieczy działa? Po tych 2km chłodnica jest gorąca? Tylko spadają mu obroty czy też gaśnie, blokuje koło?


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 22:35 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 21:22
Posty: 2
Pojazd:
nie chlodnica jest okej ma plyn pompa tez dziala tylko nie wkreca sie na obroty i gasnie po jakis 3 secundach po pierwszym (pierdnieciu) -zaduszeniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy