Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2011, 14:17 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Siema
Mam do was pytanie, mianowicie kupilem miesiac temu aprilie, bylo slychac w niej albo pierscienie albo lozyska, nie wiem za tydzien mialem rozebrac i zobaczyc, ale raczej pierscienie brzeczaly. Dzisiaj jak jechalem lasem to byly takie gorki, jechalem przez nie na 2 albo 3, nie wiem. W kazdym badz razie zachaczylem sznurowka o biegi i bez sprzegla na gazie zmienilem bieg na luz. Byly to duze pagorki, takie ze wyskakiwalem w powietrze. Zatrzymalem sie, zgasilem, chwile odczekalem i jak sie okazalo jakos dziwnie chodzila po 5000 obrotow, a mianowicie nie bylo slychac tego brzeku, przejechalem do kolegi najblizszego na 2 tak na 5000 obrotow. Odpalila normalnie, i potem jak jechalem to brzek tylko przy 3.5k obrotow, moc ma taka jaka miala wczesniej. Nie wiem co sie moglo stac, nie slychac tego brzeku potem, motor stoi teraz cieply jeszcze, zobacze jak bedzie zimny. Nie mam pojecia co robic...
Jak chcecie to moge filmik na yt jutro wrzucic zeby bylo slychac o co mi chodzi.


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 15:43 przez Gozdus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 18:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Łożyska się rozlatują. Lepiej je wymień bo niedługo będziesz miał większy wydatek :twisted:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 20:08 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Nie wiem, jutro zdejme glowice i zobacze co tam sie dzieje w cylku... Ona jest niezle zajechana, v-max mi sie udalo osiagnac 75 tylko na przelozeniach 12/47 z dobrej gorki przy 8k obrotow... na oponie kostce z tylu i enduro z przodu. Nie wiem czy to normalny v-max, oczywiscie predkosc mierzona z gps w reku. :P Ehh, jak lozyska to troche roboty bede mial...
PS. Mozna chlodnice borygiem badz czyms innym tanim bez zadnych konsekwencji? Czy trzeba koniecznie plyn chlodniczy ten po +/- 20 zł/l? I ile wogole wchodzi do chlodnicy tego plynu?


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 20:53 przez Gozdus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 21:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
może być borygo

u mnie w tzr ledwo 800ml razem ze zbiorniczkiem

u ciebie pewnie mniej

1l opakowanie za 9zł starczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 21:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Jak na takie przełożenie to kiepski wynik powinno być 90km\h.
Gozdus pisze:
PS. Mozna chlodnice borygiem badz czyms innym tanim bez zadnych konsekwencji? Czy trzeba koniecznie plyn chlodniczy ten po +/- 20 zł/l? I ile wogole wchodzi do chlodnicy tego plynu?
Ja zawsze borygo wlewałem do chłodnicy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 16:15
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
ja kiedys lałem borygo teraz motul wlałem za 30zl/L i nie ma różnicy wiec polecam borygo :P




_________________

Aprilia RX 50 - MACHINA xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 8:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Do chłodnicy polecam najtanszy płyn z biedronki ewentualnie jeszcze tanszy z chin

A było na chemi ze kazdy płyn chłodniczy nie rozni sie niczym




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 9:40 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=Yxb0G6Z15Lc
Oto link do filmiku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 10:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zdejmij dekielek od magneta i zobacz na łożyska na wale najprawdopodobniej to one.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 13:32 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1764366059
Czy te lozyska i uszczelniacze beda dobre ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 13:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak. Sprawdziłeś już czy to na pewno one są przyczyną ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 14:51 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Tak, to sa lozyska, od strony magneta rozsypane lozysko calkiem. Dziwne ze wogole dojechalem. :p
Dzieki za pomoc.
Mam pytanie jeszcze, da rade rozpolowic silnik bez koniecznosci rozbierania skrzyni?


Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 14:52 przez Gozdus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Gozdus pisze:
Mam pytanie jeszcze, da rade rozpolowic silnik bez koniecznosci rozbierania skrzyni?
Żeby wymienić łożyska musisz wyjąć skrzynie.PS układaj wszystko po kolei to nie będziesz miał problemów.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Dobra, lożyska zamówione. :P
Zobaczymy jaki będzie owoc prac. :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 21:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Układaj sobie wszystko tak jak było zamontowane i zepnij opaską razem to nie pomiesza się nic.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
albo ściągnij prawą kape ściągnij tarczki a kosz zakręć spowrotem

potem dajesz koszem w stronę ziemi i w takiej pozycji rozpoławiasz

tylko nie trzymaj za wysoko i uważaj na podkładki na wałkach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy