Dzisiaj jest 06 paź 2024, 22:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2011, 19:15 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 19:14
Posty: 9
Pojazd:
Witam wszystkich!
Mam parę pytań i problemów z moim świeżo zakupionym skuterem Aprilia Sr 50 Ditech z 2001 r.

Problemy :(
1. Mam problem z odpaleniem mojej aprilki otóż rozrusznik normalnie kręci, pompka podaje paliwo a ja muszę się zawsze pomęczyć żeby odpaliła nie wiem co może być nie tak. Jak podłączam akumulator pod prostownik to pali elegancko ale na akumulatorze też normalnie kreci. Czy może to być wina akumulatora ?
2. Po odpaleniu na wolnych obrotach coś strasznie obciera tak jakby obudowa paska napędowego ale jak ją ściągnąłem to nie widać śladów obtarcia i po odpaleniu dalej to samo. Zauważyłem że pasek napędowy jest strasznie luźny i na wolnych obrotach lata jak głupi czy to może być jego wina ? Oczywiście po dodaniu gazu wszystko ustaje.
3. Podczas jazdy od prędkości 70-75 km/h zaczyna coś huczeć tak jakby w silniku coś latało ?? Bynajmniej tak mi się zdaje.

Pytania:
4. Jaki rodzaj paska napędowego idzie do tego modelu tzn. jaki pasek, wymiary i jaki najlepszy kupić ?
5. Jaki wymiary musi mieć filtr stożkowy żeby pasował ?
6. Jaki rodzaj żarówek idzie do podświetlenia licznika ponieważ planuje je zmienić :)

7.Mam jeszcze jedna prośbę czy ktoś mógłby mi podać polska instrukcje obsługi do tego modelu, najlepiej link do pobrania.

Proszę o nie pisanie żadnych głupot ponieważ zależy mi na konkretnych odpowiedziach. Z góry dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowy na tym forum.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 19:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
1. jeśli pod prostownikiem jest ok to aku do wymiany

3 jeśli zaczyna huczeć od danej prędkości wzwyż to łożyska wału maja powoli dosyć (przerabiałem to)

4 pasek najlepiej zwykły bądź wzmacniany, wystrzegaj się kevlaru bo na serii zniszczy ci wariator i talerze sprzęgła wymiary to bodajże 765x18,5

5 stożek do techa wg. mnie nie potrzebny

teoretycznie komputer dobierze sobie odpowiednią dawkę paliwowo powietrzną, aczkolwiek niektórym temp silnika wzrastała i nie dał nic prócz dźwięku

di tech to wg.mnie nie jest jednostka do tuningowania ale do oszczędzania na paliwie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 19:56 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 19:14
Posty: 9
Pojazd:
Dziękuję za pomoc a co do tego filtra to nie chodzi mi za bardzo o tuning tylko ten fabryczny wygląda kijowo a stożkowy to nie za duży wydatek a może coś tam podniesie moc ? Czekam na pomoc w pozostałych pytaniach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 15:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
mocy nie podniesie

bardziej wygląd

ale ja bym serie zostawił mimo wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ja bym też nie tuningował ditecha. Lepiej zostawić serie. Więcej nabijesz km bezawaryjnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 19:56 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 19:14
Posty: 9
Pojazd:
Czyli lepiej wymienić wkład filtra niż zmieniać cały na stożkowy ??? A może być zamiast starej wkładki cienka gąbka wycięta pod wymiar ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
To zależy jaki wkład włożysz. Malossiego wkładka chodzi coś na podobę stożka, ale wiadomo, mniejsze prawdopodobieństwo zatarcia cylka. Zwykłe są to zamienniki, i chyba najlepsze. Jak dla mnie nie warto kombinować z tuningiem typu stożek w seryjnym cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:42 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 19:14
Posty: 9
Pojazd:
No ok a co sądzisz o tej gąbce pod wymiar uciętej ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 23:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
To też coś w stylu 'zamiennik serii', a masz jakieś konkrety? link?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 6:13 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
zostaw wszystko seryjne , a jak chcesz smigac szybciec to zmnien skuter bo potem bedziesz plakal ze sie psuje i wogole co to za g*wno , swoje lapy jak najdalej od tego trzymaj !:D




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy