Dzisiaj jest 02 kwie 2025, 7:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2015, 12:56 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 12:46
Posty: 8
Pojazd: aprilia sr 50 ditech 02r.
WItam mam problem z aprilią na wtrysku mianowicie nie chce odpalic odpala i po chwili gasnie (po 2 sekundach) wszystko przeczysciłem wtrysk wymieniłem na nowy i nie wiem co mam robic pali sie ciagle lapmpka na liczniku injection check nie wiem co mam jeszcze zrobic cały układ paliwowy przeczyzczony apka stała prawie 5 lat wiec nie wiem co to :////////


Ostatnio zmieniony 25 lip 2015, 19:36 przez ąri, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lip 2015, 0:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pewnie kompresor od ditecha zdechł. Nie jest to opłacalna naprawa, lepiej zainwestuj w przeróbkę na gaźnik.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2015, 15:38 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 12:46
Posty: 8
Pojazd: aprilia sr 50 ditech 02r.
a po czym poznać ze jest zepsuty i jakie były by objawy zepsutej przepustnicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 0:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź go tak, że wyjmij wtrysk z głowicy, i kręć rozrusznikiem. Jeżeli wszystko będzie ok to powinna lecieć mgiełka z wtrysku. A robiłeś diagnostykę?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 11:26 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
1 po co w ciemno kupowałeś wtrysk?
2 kolejny szpec od :trzeba przerobić na gaźnik nie ma inne opcji"
3 zmierz napięcie na przewodach od wtrysku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 11:37 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 12:46
Posty: 8
Pojazd: aprilia sr 50 ditech 02r.
wtrysk daje mgiełke i jak musi być tam napiecie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 17:59 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
napięcie jest zmienne
ale stawiam że nie będzie większe niż 2,5v a wtedy zmieniasz ecu i latasz kolejne 30000km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 18:29 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 12:46
Posty: 8
Pojazd: aprilia sr 50 ditech 02r.
jesli bedzie takie napiecie to musze zmieniac ecu dlaczego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2015, 0:07 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
no bo wysiadł :wink:
2,5v to za mało by wtrysk podał odpowiednią dawke paliwa
sprawdź to i podaj jeszcze kody błędów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2015, 12:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
bunat pisze:
1 po co w ciemno kupowałeś wtrysk?
2 kolejny szpec od :trzeba przerobić na gaźnik nie ma inne opcji"
3 zmierz napięcie na przewodach od wtrysku

Napisałem pajacu ZE TO JEST LEPSZY WYBÓR a nie ZE TRZEBA PRZERABIAC BO NIE MA INNEJ OPCJI. Naucz sie czytać ze zrozumiemem, zobacz ile kosztuje naprawa ditecha a ile przeróbka na gaźnik i zobacz co jest mniej awaryjne i co się bardziej opłaca. Pojecia nie masz to nie wiem po co się wyrażasz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 0:42 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
no właśnie kolego ty pojęcia nie masz
handluje częściami do di-techa mam wszystko od ręki i wiem o nich więcej niż ty przeczytałeś w internecie
i di-techy nie są awaryjne - robią po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów pokaż mi skutery z takimi przebiegami
do tego opłacalność tu też cie synku poniosło bo przerobienie na gaźnik to koszt prawie tysiąca złoty - używane ecu 100 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 8:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Hahahhahaha no nie wierze, przeróbka na gaźnik 1000 zl? Pojecia nie masz, nikt praktycznie nie przejeżdża nawet na takich skuterach po kilkadziesiąt tysięcy km i wiem co mowie. Ditech jest awaryjny, gdyby nie byl i gdyby byly tanie naprawy to nie bylo by wymian na gaźniki tylko ludzie by smigali.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 9:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Komor,
bunat pisze:
handluje częściami do di-techa mam wszystko od ręki i wiem o nich więcej niż ty przeczytałeś w internecie

Komor niespinaj sie tak Bunat tak pisze bo myśli że znajdzie kogoś kto kupi te syfy od ditecha :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 11:41 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
syf masz w łbie dzieciaczku
ale jeźdźcie dalej swoimi super skuterkami szlify cylindra co 2 lata i spalajcie 5l/100km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 12:48 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
kacper791 pisze:
Komor,
bunat pisze:
handluje częściami do di-techa mam wszystko od ręki i wiem o nich więcej niż ty przeczytałeś w internecie

Komor niespinaj sie tak Bunat tak pisze bo myśli że znajdzie kogoś kto kupi te syfy od ditecha :wink:

Aj bo ja nerwowy i widzisz :D Ale masz racje, każdy powie ze ditech to śmieć, a zaprzeczy ten co chce cos sprzedać.
Wole żeby mi skuter palil 5l niz ładować gruba kasę w naprawę tego śmieciowego ditecha.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 16:32 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
a czy ja tu komuś chciałem coś sprzedać?
napisałem że handluje częściami i mam sporą wiedze o ditechu
każdy łacznie z wami mówi że ditech to śmieć a nikt z was nie miał z nimi styczności i powiela bezsensowne wypowiedzi gimnazjalistów z internetu z resztą jeden z was ma 14 lat i sam jest gimnazjalistą
za to pewnie uważacie że am6 to super silnik o którym ja zawsze i wszędzie mówie że to badziewie co potwierdza to że części do am6 schodzą bardzo szybko
i napisze to co już pisałem ditechy się nie psują tylko wiesiek ze stodoły zna się na komarkach a nie na wtryskach
robiłem już ditecha który przyjechał prosto od innego "szpeca" który stwierdził że to już na gaźnik trzeba przerabiać bo się nie opłaca naprawiać ... ja za naprawe wziąłem 10zł i trwało to 5 minut ;d
przez moje ręcę przeszło już wiele ditechów i są to najlepsze skutery 50tki i czekam na dzień kiedy wtrysk będą montować we wszystkich 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
bunat pisze:
bezsensowne wypowiedzi gimnazjalistów z internetu z resztą jeden z was ma 14 lat i sam jest gimnazjalistą
za to pewnie uważacie że am6 to super silnik o którym ja zawsze i wszędzie mówie że to badziewie co potwierdza to że części do am6 schodzą bardzo szybko

Po 1[cenzura] cie to obchodzi ile mam lat :evil: (znam niejednego 14 latka który wie więcej o motoryzacji niż np. 24 latek :wink: )
Po 2 90% AM6 jest zajeżdżone ( i mówi mi to gość który myśli że jak sr słabo jedzie to niema kompresji :| ) przez ludzi którzy myślą że senda to cross i dlatego szybko schodzą
Po 3 wole żeby mi skuter chlał 5l/100km niż zaoszczędzić na paliwie w ditechu a potem i tak bd musiał to wydać na części
Po 4 ok. 90% ludzi komu powiesz jedno słowo ditech to ci powie że to syf
Po 5 zrobie ten szlif na dwa lata i latam a nie jak w ditechu posypie sie to albo tamto :wink:
Po 6 problem zapraszam na PW DZIECIACZKU




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.


Ostatnio zmieniony 19 lip 2015, 19:30 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10 - ponadto panowie proszę o uspokojenie temperamentu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 23:14 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
1 obchodzi mnie bo masz 0 doświadczenia
2 senda nie ma am6 i już pokazujesz swoją "wiedze"
3 i 4 90% które nie miało styczności z ditechem a sie wypowiada i dalej nic nie wydasz na części bo ditechy się nie psują! nie ma tylko ludzi od serwisu a same polaczki które znają się na wszystkim a jak coś nie działa to trzeba po kolei wymieniać aż zacznie działać jak w przykładzie który podałem post wyżej wtrysk był zapchany przez kawałek oringa z przeczyszczenie wziąłem 10zł ale wielki spec już chciał przerabiać na gaźnik bo nie opłaca się naprawiać no bo jak się nie zna to trzeba wymieniać a nie naprawiać/czyścić kupowałem ditechy gdzie inni wielcy specjaliści powiedzieli że wtrysk padł za kilkaset złoty i po godzince w garażu i wydatku 0zł skuter jeździł
opinia o tym ze ditech się psuje wzięła się tylko i wyłącznie z internetu i stworzyli i powielają ją ludzie którzy z ditechem nie mieli nic wspólnego jak np ty
5 w ditechu nic się nie posypie a z powodu mniejszego zużycia paliwa także mniej zużywa się cylinder/tłok/głowica
6 dzieciaczku możesz pisać do swoich kolegów bo ja jednak urodziłem się w poprzednim wieku
7 zdażają się zniszczone wtryskiwacze ale jest to spowodowane złą eksploatacją i znowu INTERNETEM
ludzie się naczytają w internecie jakie to dozowniki oleju są złe i później leją benzyne razem z olejem co zabija wtryskiwacze i tylko i wyłącznie ludzie sami sobie są winni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2015, 12:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Eh juz nie chce mi sie czytać tego wszystkiego, doczytalem ze uważasz ze Senda nie ma AM6. Miała do 2006 roku znawco.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2015, 13:18 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jeśli dla ciebie ebs to am6 to gratuluje ci znawco i widze że nigdy nie widziałeś żadnego z tych silników na oczy
ta razmowa nie ma najmniejszego sensu w każdym poście udowadniacie że wasza wiedza pochodzi tylko i wyłącznie z internetu bo tylko tam można przeczytać że senda ma am6,nie macie żadnego doświadczenia w mechanice a jedyne co robicie to pieprzycie - w sumie nie powinno mnie to dziwić na forum pełnym dzieci
a motocyklem który mial am6 a od 2006 roku ma silnik d50b1 jest aprilia rs




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy