Dzisiaj jest 02 gru 2024, 17:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2014, 21:52 
*

Rejestracja: 09 lip 2014, 20:30
Posty: 11
Pojazd: Inca
Witam ;)
Mam problem z Aprilia. Otóż pali ona od strzału bez zająkniecia. Od razu po odpaleniu kiedy chce sie przejechac rusza normalnie i okolo od 20km/h łapie kopa i leci tak do 80km/h,ma założony wydech Leovince ZX a reszta to seria. Lecz po przejechaniu kilkuset metrów apka zaczyna przerywać i tracić moc. Ponowne dodanie gazu niebardzo pomaga. Po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu nie ma sily i jedzie max 30km/h. I tak jest co kilkaset metrow bo pozniej znowu jeździ jak trzeba. Dodam,że wymieniana była cała instalacja elektryczna,podmieniane były wszystkie części począwszy od magneta,membranek po gaźnik i swiece oprócz cylindra i za każdym razem ten sam problem-muł,przerywanie i brak mocy. Gaźnik wyregulowany idelanie. Czy może być to wina cylindra ? Ddzieje sie tak bez wzgledu na temp. silnika. Oglądało ją kilku mechanikow i nikt nie miał pojecia co może byc. Były wymieniane pierscienie i uszczelniacze wału. Możliwe,że to jakaś mikro usterka cylindra? (Cylek firmy RMS) pomocy.!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sie 2014, 22:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przyjrzyj się wymiarom paska i centralka może mięknąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 4:20 
*

Rejestracja: 09 lip 2014, 20:30
Posty: 11
Pojazd: Inca
Pasek wymieniony centralka dobra. Muł może być ale nie wiem czemu przerywa tak jakby miala za duzo powietrza i robila buuu ale nawet przytkanie filtra nie pomaga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 6:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zobacz czy nie wydmuchało uszczelki z pod cylindra i sprawdź szczelność połączenia karterów,wężyki paliwowe też sprawdź bo mogą zaciągać lewe powietrze jeśli są twarde a były kilkakrotnie demontowane,uszczelki króćca ssacego też sprawdź i sam króciec czy nie jest sparciały i popękany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 7:05 
*

Rejestracja: 09 lip 2014, 20:30
Posty: 11
Pojazd: Inca
Też tak podejrzewałem. Dziś sprawdzę i mam nadzieje ze to to ;) Dzięki kolego.!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2014, 9:59 
*

Rejestracja: 30 sie 2014, 9:51
Posty: 1
Pojazd: yamaha tzr
Sory sory za odgrzebanie tematu xd ale miałem tak samo w mojej factorce,winny okazal sie cylek gdyz go przytarlem i na pierwszy rzut oka byl okej ale bylo inaczej. Jesli nadal nie rozwiazales problemy to mysle ze cylek,a raczej jego wymiana i po sprawie xd. pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy