Dzisiaj jest 22 lip 2025, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna

Jaki wariator będzie najlepszy dla mojej Aprilii?
Malossi Multivar 42%  42%  [ 60 ]
Hebo NG 22%  22%  [ 32 ]
Polini Speed Control 36%  36%  [ 51 ]
Liczba głosów : 143
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no to ładnie

na moje to dowiedz się o prawach konsumenckich co i jak i zgłoś zażalenie

albo im tam wygarnij porządnie

no ale cóż

Polska

mam nadzieje że do końca ubezpieczenie pochodzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Byłem z ojcem w firmie ubezpieczeniowej ale wiesz... takie gadanie i kręcenie ze strony baby, to ojciec powiedział jej co myśli, ale to i tak nic nie dało ;x

Nie no teraz jak go naprawię to nie będę już nim jeździł bo boje się że po raz kolejny się zepsuje ;/. Po prostu będzie stał w garażu i czekał do końca ubezpieczenia.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 16:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Bo jak przerejestrowujesz skuter to powinineś najpierw iść do tych frajerów, wypowiedzieć dotychczasowe ubezpieczenie, przerejestrować bla bla bla i jak skończyłoby ci się to wypowiedziane ubezpieczenie to w najgorszym wypadku jeździłbyś bez ubezpieczenia (ja tak zawsze robie jak kupuje nową machine). A tak to oni ci przedłużyli na następny rok a ty dodatkowo ubezpieczyłeś :/. Na twoim miejscu nie dziwiłbym się bo przecież to jest Polska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 16:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
nie możliwe, żebyś miał nie całe 4 bary na nowym cylku. gdzieś Ci ucieka kompresja i tyle. kup oring pod wtryskiwacz, uszczelki do cylindra oryginalne, króciec dobrze uszczelnij, kompresor i sprawdź uszczelniacze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
FLYP001, teraz muszę jedno z tych ubezpieczeń anulować, tylko nie wiem czy się tak da hm?

mass95, wiem że nie możliwe... wg mnie ucieka przy wtryskiwaczu w głowicy. Właśnie muszę kupić oring ale nie wiem gdzie... pasowałby mi teflonowy




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Jeździnj na 2 jak coś weźniesz 2x ubezpieczenie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
No ale ja chcę sprzedać a co ktoś pomyśli jak mu powiem że są 2 ubezpieczenia xD




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 21:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
No trochę z tymi ubezpieczeniami problem, ale czego sie dziwić u mnie w okolicy znajomy kupil samochód , zarejestrował ,ubezpieczył a później mu przyszło upomienie z drugiej firmy ubezpieczeniowej że musi zapłacić za ubezpieczenie i wtedy dowiedział się że ma 2 i musiał płacić za 2.
Ogólnie to szkoda że znowu padła sr.
Zapraszam do siebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 9:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Panowie mam do Was pytanie co o tym sądzicie...
Chodzi o to że chciałem sprzedać moja SR i kupić coś na gaźniku najlepiej z silnikiem P/G (myślałem o SR PG, Piaggio NRG Power, SR Factory i Aerox choć to minarelka),
ale co byście mi powiedzieli gdybym wyciągnął mój silnik razem z całą elektryką i sprzedał to na części (troche bym za to wziął, bo kompresor wstawiłem nowy dopiero co a to 400 zł, wał i łożyska też prawie nówki bo przejechałem na nich 800 km, plus cała reszta dupereli wraz z karterami i mam komputer malossi więc też raczej by się sprzedał.

I kupił bym sobie kartery od P/G i przez zimę kompletowałbym sobie silniczek :)

Tylko co z elektryką... mógł bym kupić od SR Street, tylko jak to zainstalować żeby wszystko grało... ja tak średnio znam się na elektryce, bardziej na sprawach mechanicznych, typu właśnie składanie silnika :)

To teraz słucham co mi o tym powiecie :D




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 10:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Weź niech cię ktoś w dupę puknie i dostaniesz 2 odszkodowania :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Tutaj znalazłem dość fajną okazję:

http://apriliasr.pl/topics6/silnik-p-g- ... htm#159771

no powiedzcie coś o tym SWAPIE! opłaca się to robić?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jak masz ładne plastiki to pewnie, że tak :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Ja ci to własnie chciałem doradzić :D.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 13:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
No wiecie, apka ładnie się prezentuje i nie jest porysowana :)
tylko boje się elektryki :(

Tutaj znalazłem taki silniczek (nie wygląda na zjechany):
http://moto.allegro.pl/silnik-piaggio-a ... 60242.html

Kupiłbym tylko cylek LC i pompę wody i elektrykę i wychodzi że za 600-700 zł miałbym Apkę na PG, a w dodatku kasa powinna mi się wrócić za mój silnik na wtrysku który bym sprzedał na części ;P

EDIT:
Tylko to chyba nie jest tak bez znaczenia, od czego bym kupił elektrykę... pasowało by od Jakiejś Aprilii SR na P/G, tak żeby wszystko pasowało... tylko że patrzyłem na allegro i nie widzę ani jednej na części :(

EDIT2:
Koledzy chodzę dzisiaj jak nakręcony i w kółko myślę o mojej Apce...
Wpadła mi do głowy jeszcze inna opcja, żeby zostawić mój sinik morini i przerobi na gaźnik, ale nie tak "chamsko" że wstawiając głowicę, gaźnik i łącząc kable od przepustnicy, tylko wywalić wszystko co związane z wtryskiem, dać głowicę od katany i zainstalować elektrykę od katany ;p co Wy na to? tak taniej wyjdzie i mniej zabawy będzie chyba nie?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 14:32 przez vitek94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
trza było od razu gazior

a nie tysiące w techa pakować

ja to bym od razu tak zrobił

przeróbka na gazior możliwe że mniej pracochłonnym sposobem ale zawsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Nie no już zdecydowałem że nie będę kupował silnika pg na gaźniku, tylko z mojego zrobię gazior, tylko kupię elektrykę od katanki ;]




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
vitek94, nie lepiej dwa kable połączyć ? ecu malossi masz to Ci nie będzie obrotów odcinało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 17:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
też tak myślę
zawsze możesz najpierw połączyć
a jak się będzie (odpukać w niemalowane) coś knocić to se dokupisz

a nóż widelec

dużo osób ma połączone i jest git




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Hm no w sumie mógłbym spróbować :)
mass95, ty i Twój brat tak właśnie przerabialiście?

No więc zaczynam zbierać kasę :) W sumie to aż tak wielki wydatek to nie jest :) tylko powiedzcie mi co lepsze... czy kupić gaźnik 12mm czy 17,5? Bo mógłbym kupić 12mm od kolegi który ma Aeroxa, bo chyba podejdzie nie?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
nom moje nrg i ta sr spider man też była na wtrysku. :twisted:

kupuj 17.5 na wcisk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy