Dzisiaj jest 15 sie 2025, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 paź 2012, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Siema, mam taki problem z odpaleniem silnika Minarelli horizontal LC. Problem polega na tym, że zalewa mi cały czas świecę lecz iskra jest, gdy przełożyłem z działającego silnika gaźnik króciec ssący i membranę to nic to nie dało i nadal zalewa świecę, coś tam się silnik odzywa ale to tylko przy którymś kopnięciu dopiero jak psiknę do gaźnika bezpośrednio takiego jak by wspomagacza to łapie częściej i na dłużej, tak jak by chciał odpalić ale nie może i to tylko tak do któregoś kopnięcia. Pomóżcie bo już sam nie wiem co może być.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
A gdy podlejesz pod świece to nie odpala? Sprawdź zawór membranowy.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 10:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
RuNNerka pisze:
A gdy podlejesz pod świece to nie odpala? Sprawdź zawór membranowy.


Zawór membranowy już mam trzeci z kolei i dalej to samo a jak podleję świecę to zero oznak życia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 10:43 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Moja rada jest taka. Ściągni gaznik, wlej na zawór paliwa. I go spróboj odpalic bez gaznika, to wszystko co ma na wale to powinien przepalic. Jeśli zapali, to wlej jeszcze paliwa na zawór i go odpal, jak zapali założ gaznik i odpal i powinno być ok. Ją też tak miałem kiedyś w moto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
:)tomek pisze:
Moja rada jest taka. Ściągni gaznik, wlej na zawór paliwa. I go spróboj odpalic bez gaznika, to wszystko co ma na wale to powinien przepalic. Jeśli zapali, to wlej jeszcze paliwa na zawór i go odpal, jak zapali założ gaznik i odpal i powinno być ok. Ją też tak miałem kiedyś w moto.


To po 14.00 tak zrobię i napiszę czy odpalił może akurat się uda go odpalić bo już się męczę któryś dzień z kolei i nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Cytuj:
:)tomek
To tak zrobiłem tak jak pisałeś i odpalił mi raz na około 2 sekundy i zgasł powtórzyłem całą tą operację i już nie chce odpalić tylko lekko łapie. Dam mu na razie spokój i zaraz pójdę i spróbuję to powtórzyć.




_________________

Moja SR :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2065337#2065337




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
uszczelniacze zobacz




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:07 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
nic ci to nie da, że "może za chwile odpali" jakby był sprawny to odpali za 1-2 kopem !
TO SĄ NA 99,99% USZCZELNIACZE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:07 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
A jak zapalił to wszedł na maks obroty? Jak załapal i zgasł to mogłeś założyć gaznik nawet bez filtra. Jak założysz gaznik to wkrec próbkę od obrotów o trzy obroty. Szybciej powinien załapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
No właśnie nie wszedł na maks obroty dopiero zaczynał wchodzić. A jak to uszczelniacze poszły to w jakiej one mniej więcej cenie są i jeśli można to proszę o jakiś link.




_________________

Moja SR :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2065337#2065337




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 15:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
A jeszcze zapomniałem jak wlałem trochę paliwa bez gaźnika do zaworu to odpalił za 3 kopem.




_________________

Moja SR :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2065337#2065337




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 16:23 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Koszt uszczelniaczy to ok 15-20zł a że zapalił za 3kopem to dlatego że wlałes paliwa na zawór. Założ gaznik zasi paliwa do gaznika wiesz jak? I musi odpalic i ciągnąć paliwo z gaznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 16:24 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
uszczelniacze około 20zł kosztują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Jeśli nie odpali po zrobieniu tak jak pisze :)tomek to będzie trzeba kupić te uszczelniacze. A łożyska też kupić od razu ? Jeśli tak to jakie najlepsze uszczelniacze i łożyska.




_________________

Moja SR :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2065337#2065337




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Silnik odpalił kilka razy tak jak wcześniej na około 2 sekundy i nic więcej a jeszcze na dodatek ciężko się kopie tak jak by coś go blokowało lub się może zaciera. Patrzyłem w miejsca uszczelniaczy i tam jest sucho.




_________________

Moja SR :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2065337#2065337




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:24 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Łysyyy, no i co ze sucho ? ja tez mialem sucho i wykluczylem uszczelniacze.. i 2 miesiace kopałem i kopałem.. robiłem szlif cylindra, nowy gaznik, zawor, krociec i wgl, cuda wianki.. w koncu sciaglem wariator, patrze a uszczelniacz byl wypadniety ;] kupilem uszczelniacze chyba za 20zł i odpalil za 1 kopem. Zamiast wydać 20zł to wydałem chyba 500zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:31 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
No to kup te uszczelniacze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Bondi pisze:
Łysyyy, no i co ze sucho ? ja tez mialem sucho i wykluczylem uszczelniacze.. i 2 miesiace kopałem i kopałem.. robiłem szlif cylindra, nowy gaznik, zawor, krociec i wgl, cuda wianki.. w koncu sciaglem wariator, patrze a uszczelniacz byl wypadniety ;] kupilem uszczelniacze chyba za 20zł i odpalil za 1 kopem. Zamiast wydać 20zł to wydałem chyba 500zł.

A łożyska też wymieniałeś czy nie ? A co może być że teraz po 4 kopnięciu blokuje mi coś w silniku i kopka idzie z bardzo dużym oporem do dołu, mógł pierścień pęknąć ? Ten silnik to bardzo duży problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Bondi pisze:
Łysyyy, no i co ze sucho ? ja tez mialem sucho i wykluczylem uszczelniacze.. i 2 miesiace kopałem i kopałem.. robiłem szlif cylindra, nowy gaznik, zawor, krociec i wgl, cuda wianki.. w koncu sciaglem wariator, patrze a uszczelniacz byl wypadniety ;] kupilem uszczelniacze chyba za 20zł i odpalil za 1 kopem. Zamiast wydać 20zł to wydałem chyba 500zł.

A łożyska też wymieniałeś czy nie ? A co może być że teraz po 4 kopnięciu blokuje mi coś w silniku i kopka idzie z bardzo dużym oporem do dołu, mógł pierścień pęknąć ? Ten silnik to bardzo duży problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 22:51
Posty: 220
Lokalizacja: Godkowo
Pojazd:
Bondi A jakiej firmy kupowałeś uszczelniacze ?


Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 18:49 przez Łysyyy, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy