Dzisiaj jest 25 lut 2025, 23:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2013, 12:19 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:23
Posty: 90
Pojazd: APRILIA SR 125
Witam! Mam taki problem. Moja Aprilia SR 125 osiąga tylko 95km/h tuningu niema żadnego tylko twardsza centralna. I pomyślałem założyć nowy pasek. Miałem ponieważ poprzedni właściciel mi go dorzucił tylko jest krótszy (okolo 1cm) ale szerszy o 1mm ponieważ mój ma 20mm a tamten 21mm. Na nowym pasku leci tylko 80 przy kosmicznych obrotach. Co zrobić żeby leciał przynajmniej te 105-110 km/h?

Pomoże ktoś.?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2013, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Im krótszy i węższy pasek założysz, tym większy v-max osiągniesz. Jednakże polecałbym sprawdzenie jaki pasek był oryginalnie i takie same wymiary należałoby dokupić. Możesz pobawić się rolkami skoro założona została twardsza centralna.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 7:48 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:23
Posty: 90
Pojazd: APRILIA SR 125
oryginalny pasek ma wymiary 22x828, a ten co dołożył mi poprzednik ma 21,5x817, rolki są dobre ponieważ nie wyje, a centralka jest do wymiany chyba ponieważ jak się rozgrzeje to łapie muła :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
W takim razie masz za twardą centralkę.. A na którym pasku jedzie lepiej?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 15:06 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:23
Posty: 90
Pojazd: APRILIA SR 125
na oryginalnym tylko on jest zjechany bo ma 20mm szerokości a nie 22 jak zaleca producent :/ A co radzisz zrobić, bo mam jeszcze okazje kupić wariator malossi i myśle żeby kupiś wario i pasek taki jak powinien być i centralke polini 20%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
W pierwszej kolejności zmień centralkę. Jeśli kupisz nowy wariator malossi dostaniesz do niego centralkę taką jaka powinna być. Oczywiście polecam ten wariator bo jest sportowy, ma inne krzywizny a więc inny kąt poruszania się paska. Tak więc na pewno będzie lepiej. A co do paska ja bym się wstrzymał z kupnem, aż do czasu sprawdzenia na innej centralce.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2013, 17:45 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:23
Posty: 90
Pojazd: APRILIA SR 125
tylko ja kupie wariator używany i centralki nie będzie :/ a na oryginalnej centralce było jeszcze gorzej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy