Siema, posiadam od tego lata aprilie sx 125 rocznik 2009 ściągniętą z Niemiec. Całkiem nieźle się nią jeździło, przy 22000 tyś miała szlif cylindra i nowy tłok. Przejechałem trochę sezonu i rąbnął tłok (wada fabryczna) a ponieważ nie chce mi sie teraz szarpać z gwarancją od niemca, a muszę wstawić nowy tłok oraz cylinder, to chciałbym się dowiedzieć o ile więcej musiałbym zapłacić, żeby otrzymać cylinder 140ccm. Póki co mechanik (nie byle jaki, żeby nie było podejrzeń, że jakiś lewy) proponuje mi wymianę tłoka i cylindra za 1000zł z robocizną. Moglibyście mi wyjaśnić ile więcej musiałbym wydać, żeby włożyć cylinder 140ccm/160ccm? Fajnie by było jakby ktoś podał namiary na jakiegoś dobrego gościa który robi renowacje dyfuzorów (tylko nie pierwszy lepszy spawacz) Dzięki wielkie za pomoc, pozdrawiam.
|