Dzisiaj jest 05 sie 2025, 5:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2013, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Mam problem , bo Tak . zaczne od tego że Robiłem potring + floow i do tego wydech spawak . i gaźnik został ten sam 21mm Dellorto z dyszą główną 90 i z wolnych 60 . Lecz teraz mam problem taki że silnik ledwo co jedzie do 1/4 manetki potem już po prostu jak by mu coś odpieprzyło i wyrzut jak z armaty .. nawet jak kręcę manetkom tak do 1/4 gazu to pracuje jak 4T ścigacz . : / I przy otwartej manecie na full silnik gaśnie po 200 m . musze puścić manetke i po 2 sekundach znowu jest oke ..

Jakie są tego przyczyny ? tego że do 1/4 gazu praktycznie 0 reakcji na gaz ? Dysza główna czy dysza wolnych obrotów za mała ? czy i to i to ?

Prosił bym o pomoc .. : /




_________________

9


Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, 17:19 przez Vein12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 18:57 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Co robi silnik przy bardzo gwałtownym dodaniu gazu ??
Oczywiście sprawdz to na stopce centralnej :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
nie mam stopki centralnej. nic dziwnego. jak na pełnej manecie gaśnie to jak mu odkręce odrazu to też bd gasł . chodzi mi o to jak sie pozbyć tej dziwnej pracy silnika do 1/4 manetki ...




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 19:05 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
ten muł z początku to przez wydech, dopuki nie wejdzie w rezo nie będziesz miał kopa, musisz to wyregulować sprężynkami sprzęgła. Co do tego że gaśnie po 200m to zapewne nie nadąża napełniać komory pływakowej lub za mała dysza.


A tą dziwną pracą pewnie nazywasz takie pyr pyr pyr pyr tak? to daj mu mniejszą dyszę wolnych obrotów lub daj większą główną i odkręć więcej powietrza, ogólnie gaźnik masz do regulacji


Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, 19:06 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
sprężynkami sprzęgła no tak . mam sprzęgło z regulacją i siedzą tam sprężynki Hebo Red. i na maxa są ustawione żeby było jak najtwardziej . to co mam dać żeby było mniej dziwne .. bo to jeszcze gorzej będzie chyba ?




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy