Dzisiaj jest 28 lip 2025, 13:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 13:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Masz termometr ? Po nim się sprawdza jaka jest temperatura. Cylinder zawsze będzie gorący !




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 13:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ja mowilem wez termometr kup to bedziesz wiedział.

pompa tez moze byc lekko gorąca.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 14:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
seku145 pisze:
Cylinder zawsze będzie gorący !

No wiem, przecież to, że cylek jest gorący to normalna sprawa!
Pompa wody i pokrywa przekładni są tak gorące, ze sie dotknąc nie da.
Myślałem nad pocięciem pokrywy przekładni dla lepszego chłodzenia, ale bedzie syf łapał.
Termometr zamówię w tym tygodniu.




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 20:08
Posty: 155
Pojazd:
kup pompe wody bosha od golfa na przyklad od samochodu 2 chlodnice i masz spokuj z chłodzeniem




_________________

Bo życie jest po to by latać na moto !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 8:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
DawidRox No i co mu to da ? Będzie miał obieg wody bdb a nie będzie miał czym schłodzić tej wody ? Jak mu aku padnie to co zatrze sie ? Podejzewam że ma sportowy zapłon więc ładowanie takiego aku nudne jest.

Jak to podłączyć to tak:

Górnego węża od chłodnicy dajesz do cylindra, dolnego dajesz do górnego przy 2 chłodnicy i dolnego z 2 chłodnicy do pompy.

Chyba dobrze mówię ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy