Dzisiaj jest 18 sie 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2011, 10:45 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
Witam posiadam keeway matrix 2008 i mam problem z blokada na tlumiku a mianowicie polega ona na tym podam wam linka do zdjecia http://imageshack.us/photo/my-images/27/kolanko.jpg/
chcem wymienic kolanko i nie wiem co zrobic z tym przewodem czarnym tym co idze cienka rurka czy zdjec ta rurke cala i tam pod siedzeniem zaspawac czy gdzies ja podlaczyc.
I chciałbym się was poradzić jakie kupić sprzęgło i dzwon do keeway matrix 2008 do 250 zł jak by było można to podajcie jakieś linki.
POMÓŻCIE PROSZĘ :)


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 10:47 przez chudy2595, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 11:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
zdejmij caly tłumik po czym kolanko odkręc i wsadz sportowe odblokowane...




_________________

Cytat:
Gdy wyciągnę kluczyk ze stacyjki skuter nie chce mi się zgasić. Kolega mi mówi że to jest przez źle wyregulowany gaźnik (bo mam źle wyregulowany)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 12:57 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
no wiem no ale co z ta rurka cienka co idze po niej szlauch moge wyjac ten szlauch i on prowadzi tam nad tlumikiem i tam moge to zaspawac
Wariator juz wybralem Wariator Malossi Multivar Keeway CPI Mawi 16mm i jakie rolki do niego dac ? bo nie wiem czy zamawiac rolki od 4.00 do 5.50gr
czy od 6.00 do 7,5 na mielochu sadze o tych ale wy wiecie lepiej http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4e52b47779
a nie warto kupowac sprzegla i dzwona ?


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 13:04 przez chudy2595, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 13:06 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Nic nie trzeba spawać jeśli zmieniasz kolanko na odblokowane bez tej rurki. Wąż albo chowasz pod plastiki, albo odczepiasz go. Dochodzi on do takiego metalowego czegoś obok modułu, wykręcasz to [trzyma się na 2 śrubach] a za tym idzie do ramy kawałek gumowego węża, który również odłączasz.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 13:17 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
a no to tera to juz wiem wielkie dzieki a mozesz mi jeszcze pomoc.
Wybralem Wariator Malossi Multivar Keeway CPI Mawi 16mm i jakie rolki do niego dac ? bo nie wiem czy zamawiac rolki te http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... cd31e187bc sadze o tych bo do wariatora dolanczaja 6.0 i 9.0g rolki ale pisali ze to za duzo jest
a nie warto kupowac sprzegla i dzwona ?
i moze wiesz co zrobic z licznikiem pokazuje mi obroty i paliwo kierunki ale nie pokazuje mi predkosci ciagle tam cos miga mi czy to wina slimka ?


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 13:21 przez chudy2595, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 14:14 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Sprzęgło jak masz seryjne dobre to nie zmieniaj.
Wariator najpierw przetestuj na dołączonych rolkach, a jeśli będzie źle to kup inne. Dopiero wtedy będzie wiadomo czy potrzeba lżejsze czy cięższe. Wielu osobom przy serii chodzi dobrze przy rolkach 9g.
Wydaje mi się że jakby to było coś ze ślimakiem to nie podawałby przebiegu, zdejmij plastiki z kiedy i posprawdzaj wszystkie wtyczki. U mnie kiedyś obroty wariowały gdy fajka była do wymiany.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 18:22 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
Dobra to kupie wario i zobacze jak to z nim bedzie a bede mosial odrazu regulowac jak kupie wario i kolanko wymienie ?
no nie pokazuje mi km/h i przebiegu ;/
a sprzeglo i dzwon mi nic nie dadza ?
i tak rozmyslalem nad wymiana dyszy na 65


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 18:30 przez chudy2595, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 18:48 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Cytuj:
Dobra to kupie wario i zobacze jak to z nim bedzie a bede mosial odrazu regulowac jak kupie wario i kolanko wymienie ?

No jasne, chyba oczywiste że jak nie będzie wyregulowany to będzie się fatalnie zbierał.
chudy2595 pisze:
no nie pokazuje mi km/h i przebiegu ;/

No to prawdopodobnie ślimak, najlepiej podmień od kogoś.
chudy2595 pisze:
a sprzeglo i dzwon mi nic nie dadza ?

Jak seryjne w dobrym stanie to nie. Co najwyżej zmień sprężynki na niebieskie Hebo
chudy2595 pisze:
i tak rozmyslalem nad wymiana dyszy na 65

Najpierw to go wyreguluj porządnie, później sprawdź jaką masz teraz dyszę a przede wszystkim zobacz jak się będzie na niej zachowywał.


No i używaj polskich znaków




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 19:17 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
A regulować to gaznik czy co bo nigdy tego nie robiłem to nie wiem ;/


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 19:19 przez chudy2595, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Łap :lol:http://allegro.pl/sprezynki-sprzegla-skuter-hebo-niebieskie-expt-i1583752811.html




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam


Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 19:26 przez Zaran., łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 19:24 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
Wielkie dzięki misiek wiele mi pomogłeś :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 20:21 
*

Rejestracja: 09 maja 2011, 6:48
Posty: 10
Pojazd:
mam problem z blokada na tłumiku keeway matrix a mianowicie chodzi o to że kolanko wymieniłem i nie zwiększyła mi się moc tylko lepsze obroty ma ze startu wchodzi do 69 i spada do 60-62 ale jak mam obroty 80 to tak czuje jak przed zdjęciem blokady że mi go muli i nie idzie mi wiecej niz 54-56 dodam że nie regulowałem gaznika. Nie regulowałem ponieważ obroty ma moim zdaniem dobre no ale nie wiem wy mi powiedzcie jak coś to jutro zaprowadzę do mechanika żeby zdjął mi blokadę z Katalizatora i zrobił gaznik ten


Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 20:21 przez chudy2595, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy