Dzisiaj jest 01 wrz 2025, 17:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2011, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
witam, mam takie pytanie odnosnie blokady tloka gdyz wkrecilem ja i jak probowalem srube od wariatora odkrecic to nie dawalo sie , prawie calej sily uzylem i nic i nie wiem czy jak bym zaczal z calej sily probowac odkrecic czy nie uszkodzi mi tloka bo strasznei mocno trzyma ta sruba :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Ja miałem to samo, miałem przykręconą pneumatem, najlepiej jak ktos ci ją odkrecie własnie pneumatem :wink:

P.S. Zeby nie uszkodzic tłoka możesz przykleic jakąs grubą gume na tej blokadzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 16:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
do tego weź sobie klucz z długim ramieniem łatwiej będzie ci to odkręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 17:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Dokładnie albo przedłuż sobie klusz rurkąz większa siłą na nią dziłasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
ale potem zeby nie bylo ze sie tlok skruszyl lub cos z walem :|

bo nawet jak ta gume zaloze jak mowil sebek_97 to jest ryzyko ze cos moze sie uszkodzić :?

Regulamin pkt. 24
Faciu3


Ostatnio zmieniony 09 gru 2011, 9:26 przez Dix22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 18:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
No duże obciążenie jest na łożysko igiełkowe i na korbe . Może się nawet dziura w tłoku zrobić




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
wlasnie i w tym jest problem :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 19:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Dix22, To co za problem pożyczyć klucza pneumatycznego od kolegi?
Albo podjechać pod wulkanizacje?

A trzeci sposób masz w dziale zrób to sam po tytułem jak odkręcić wariator :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Dix22, To co za problem pożyczyć klucza pneumatycznego od kolegi?
Albo podjechać pod wulkanizacje?
w tym ze zaden kolega nie ma pneumata a teraz jak popadalo sniegiem to do wulkanizacji raczej nie podjade ale zerkne ten 3 sposob :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy