Dzisiaj jest 12 lis 2024, 23:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2011, 17:29 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 17:10
Posty: 2
Pojazd:
Witam serdecznie!
Posiadam Kymco Agility 50 4T z 2009r. i nie ma on zdjęctych blokad, więc jedzie licznikowo oklo 53km/h. Jako, że chciałbym trochę większą moc postanowiłem, że zdejmę w nim blokady. Mógłbym prosić o informację od Was, doświadczonych użytkowników, jakie blokady są w tym skuterze i jak najlepiej (najłatwiej) je zdjąć, aby wyciągał on te 70-75km/h?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
gruchacz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
blokady są trzy:

-zablokowana tuleja wariatora (taka z kołnierzykiem)

-za mała dysza w gaźniku, jest 80# a odblokowana to 82#

-zablokowany moduł który odcina obroty i nie pozwala się wkręcić silnikowi :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 16:58 
*

Rejestracja: 22 mar 2011, 16:56
Posty: 3
Pojazd:
Jestem laikiem w tych sprawach ale jak zdjąć blokady, która z nich jest najważniejsza itp ?
Z Góry dziękuje za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Kymco17 pisze:
-zablokowana tuleja wariatora (taka z kołnierzykiem

Najważniejsza blokada. Między a wariatorem a przeciw talerzem leży na tym pasek. Tulejka zapewne ma kołnierz. Zgrubienie na pewnej części. Trzeba z toczyć lub kupić odblokowaną czyli gładką...
Kymco17 pisze:
-zablokowany moduł który odcina obroty i nie pozwala się wkręcić silnikowi :wink:

To to możesz odblokować moim sposobem. Znajdziesz w dziale kymco.
Kymco17 pisze:
-za mała dysza w gaźniku, jest 80# a odblokowana to 82#

I to na końcu. Najmniej daje ze wszystkiego ale można zmienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 17:37 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
tuleja;




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy