Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2011, 17:56 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
Witam,
jak w temacie chcialbym sie dowiedziec gdzie sie znajduja blokady w nrg power purejet i jak je zlikwidowac badz gdzie kupic czesci odblokowane. Prosze o wyrozumialosc jestem tu nowy od dzis.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Blokady są na gaźniku ,blaszka,ślepa kiszka na tłumniku,tulejka na wariatorze,Nrg power nie było blokowane na module więc nie kupuj modułu... :D




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
A ile leci u cb...pozdro




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:18 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
ja nie mam wersji na gazniku tylko na wtrysku, leci 70km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:37 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
A o co chodzi z tą blokadą "blaszka"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 7:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Ta blaska siedzi w dolocie w takiej rurce która idzie od filtra powietrza do gaźnika,ale chyba jej u cb nie będzie bo masz na wtrysku a po drugie i tak już sporo leci..




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 9:27 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
prezes561,

Chodzi ci o króciec ssący?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
niee :/




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 14:24 
*

Rejestracja: 04 maja 2011, 19:52
Posty: 5
Pojazd:
Może na wariatorze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Na wariatorze trzeba wyjąć tulejke.. :lol:




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 17:28 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
prezes561, Jak nie wiesz to nie pisz . Pure Jet to silnik na wtrysku to po kiego grzyba piszesz o gaźniku

prezes561 pisze:
Na wariatorze trzeba wyjąć tulejke..

Powodzenia

Zwężka w króćcu ssącym (złota blacha zmiejszająca przelot między karterami zaworem membranowy a króćcem dokładnie) i blokada na wariatorze NIC WIĘCEJ W SILNIKU NA WTRYSKU




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 17:31 przez NRG-power, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:56
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
i wydech !?




_________________

AdrianXD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 19:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ta :roll: jak leci 70 to albo masz ecu zablokowane albo pierścień na tulejce wariatora...

nrgpower- złota blaszka jest pod króccem ? :/ z tego co napisałeś to tak wynika.. złota blaszka znajduje się na wejściu gaźnika od strony filtra powietrza ( w wersji gaźnikowej)
lekki nie ogar, nie wiem gdzie się ona znajduje w pj.


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 19:47 przez mass143, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 20:06 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
mass143, To jest pod króćcem jak rozbierałem PJ to była taka blacha a wydech nie jest zablokowany. Przekładają wydechy z PJ do wersji gaxnikowej bo PJ nie ma blokowanych




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 10:37 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
koledzy jak moge sprawdzic czy mam zablokowane ecu??? te 70 leci ale to juz naprawde mocno wycisniete... blokady na tlumiku nie ma, z zaworu membranowego jest wyjeta, jest mala tulejka na wariatorze tam gdzie chodzi pasek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy