Dzisiaj jest 27 lis 2024, 13:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: blokady?
Post: 10 cze 2012, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
Siema nie dawno kupiłem Hyosunga GT 125 i mam pytanie czy ma on jakieś blokady bo mi wyciąga na 4 biegu prawie 100 a na 5 nie wiele więcej i już ma niskie obroty i nie ma siły wejść wyżej. na yt jak oglądam filmiki to po 120 wyciągają. Gaźnik wyczyszczony i wyregulowany więc gdzie jest problem?
Czytałem o zwężkach w tłumiku i jak patrze to jest tak jak by jedna rurka była włożona w drugą na całej długości więc nie wiem jak to wyciąć, trzeba by chyba rozcinać wydech wzdłuż. Powinien wyciągnąć więcej ? przebieg to niewiele ponad 6000 więc nie dużo i myślę że przy takim przebiegu to powinien wyciągać więcej
Czy jak bym zrobił cały układ o większej średnicy to by coś dało do mocy czy prędkości maksymalnej ?
Proszę o jak najwięcej podpowiedzi bo już nie mam pojęcia co zrobić aby wyciągał trochę więcej

PS. Gaźniki wyczyszczone i wyregulowane (nie na oko tylko przy pomocy wakuometrów)
kompresja i zawory tez jest ok




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 18:15 przez kap3l95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2012, 16:59
Posty: 67
Pojazd:
Prawdpodobnie skrzynia zajechana... na 5 nie ciągnie to już lipa... Skoro na obroty się nie chce wkręcać na 5, to napewno skrzynia...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 18:59 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Z tego co ja wiem, 125 głównie blokady w wydechu występują. Samemu wydechu nie przerabiaj, każdy jest dopasowany do twojej jednostki napędowej.
Jeżeli dasz rade, to spróbuj tą zwężkę wyciagnąc, w skuterach podnosi się przez to V-max jak i przyspieszenie, gdyz go nie dławi.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!


Ostatnio zmieniony 10 cze 2012, 19:00 przez owner1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
kruchy0, Skrzynia nie jest wyjechana bo nie chodzi o to że nie ciągnie przez skrzynie tylko przez to że już nie ma mocy. Biegi ładnie wskakują i nigdy mi żaden nie wypadł. i jak wbije 5 przy 60km/h to ładnie przyspiesza tylko dalej mu mocy brakuje. on ma 6tyś przebiegu realne (nie cofany na pewno) więc małe prawdopodobieństwo że poi tak małym przebiegu padła by już skrzynia. Z góry jak jadę to się wkręci na obroty i wyciągnie więcej tylko na prostej mu brakuje mocy




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
też tak miałem w hyo tylko ze xrx . zmień moduł na odblokowany i tam gdzie masz filtr masz takie 3 dziurki jedna jest zamknięta .wytnij ją . no i jeszcze wydech :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2012, 16:59
Posty: 67
Pojazd:
Chyba sobie jaja robicie...
Skoro na niższych biegach mu się kręca na obroty do końca? Tak?
A na 5 nie chce to nie próbujcie mu wkręcić, że ma moduł zablokowany albo wydech...
Jakby miał blokady to by nie kręcił się na wyższe obroty i na każdym biegu dochodziłby bodajże do 8,5 tysiąca... A skoro mu się nie chce do 8,5 kafla na 5 wkręcić to jest coś z pewnością nie tak... Podałem przykład gdybyś miał blokady...
Jak masz blokady to na każdym biegu możesz wyciągnąć taką samą liczbę obrotów (czyli ok. 8 tyś obrotów) i więcej nie da rady bo powinno odcinać... Jeżeli wkręca ci się do 10,5(bo chyba tyle max kręci ten silnik) na każdym biegu oprócz 5 to jest kiepsko z silnikiem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
nie sądzę żeby to była skrzynia. Ale proszę o więcej podpowiedzi.
silnik i jego podzespoły moim zdaniem są w doskonałej kondycji.




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2012, 16:59
Posty: 67
Pojazd:
To jest 5 biegówka? Czy 6?
Jeżeli ma 16 KM i jest w 5 biegach to powinien się wkręcać spokojnie na obroty... A skoro na 5 biegu już nie ma siły to coś jest nie tak...:)
A jeżeli jet to 6 biegówka to tym bardziej coś jest źle, bardzo źle..:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 14:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
.




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817


Ostatnio zmieniony 11 cze 2012, 21:18 przez kap3l95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 14:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
5 biegów ale kolega miał coś takiego w tzr 50 ze na 5 wyciągał tyle co na 6 i na 6 mu się nie chciał wkręcić na obroty bo nie miał siły i jak zmieniał zębatki to zmienił przełożenie na przyspieszenie i mu się wkręcał na 6 do maksa. Czyli miał problem podobny co ja a nie był to problem ze skrzynią




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 20:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
może masz przedmuchy na tłoku i gubi kompresje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
kompresja jest bardzo dobra niestety nie mam jak jej sprawdzić ale na jedynce i dwójce nie da rady moto popchać nawet jak się koło dociśnie to nim nie zakręci ani się nie poślizgnie




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy