Dzisiaj jest 06 sie 2025, 12:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1487 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 75  Następna

zaplon R/T czy MHR ??
R/T 60%  60%  [ 236 ]
MHR 40%  40%  [ 158 ]
Liczba głosów : 394
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:34
Posty: 36
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd:
No tak wiem, że musisz sam ustwic pod cylek :) dałem tylko taki przykład malossi a stage6 :)
Jak bedziesz miał troche czasu to bierz sie za maszyne i zdawaj relacje, majster z Cb 1klasa :)




_________________

--->>BLUE & BLACK AeRoX S6 RaCiNg PoRtInG bY SaNcHoS1<<---
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=183693
-------------------------------------------------------
"Nie Liczy Się To Jakie Masz Częsci Ale To Jak Umiesz Tym Jeździć"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 23:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
Z rowerowym daj sobie spokój może adapter od aprilki sr ?




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
ale jaki od SR ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 23:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... fe25d4c4f0
A z rowerowym będzie ciężko bo kiera w motorze ma 25.4 a downhillowych mostków niema na 25.4 a w przypadku zwykłego jest niebezpieczeństwo.




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 23:57 przez xxxBWSxxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
pomyśle nad nim :) a w tym czasie może coś innego znajdę myślałem już nad BCD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 7:46 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:33
Posty: 180
Lokalizacja: Reda
Pojazd:
no bcd tez jest ladny

jak wybierzesz lepszy zaplon to sie nie obraze jakbys mi odda ten gorszy :P hehe




_________________

http://prizers.pl/?ref=1755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 16:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2011, 9:45
Posty: 1
Pojazd:
Korh pisze:
Dlaczego piszecie że mhr lepsze od R/T? Większość z was nie miała sportowego zapłonu w rękach...



No właśnie tak się składa ze miałem doczynnienia z r/t i teraz mam mhr i polecam mhr !




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Cytuj:
http://www.racing-planet....98bd3fe25d4c4f0

ładny ładny ale do tego w h*j drogi.. tyle kasy za kawałek aluminium czy co to tam jest...

A w ogóle to superancko idzie




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 17:56 przez norbert95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 18:20 

Rejestracja: 02 lis 2011, 21:24
Posty: 0
Pojazd:
norbert95 pisze:
Cytuj:
http://www.racing-planet....98bd3fe25d4c4f0

ładny ładny ale do tego w h*j drogi.. tyle kasy za kawałek aluminium czy co to tam jest...

A w ogóle to superancko idzie



Jakby mu zależało na kasie to by jeździł sportem i miał by 1 skuter a nie 3 :P :P :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
rozkmina, to przecież piszę że większość a nie wszyscy, czytaj ze zrozumieniem




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 14:36
Posty: 0
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd:
Jak zapłon to mhr'a bym zostawił , miałem ten zapłon był naprawdę świetny , myślę że jest jednym z najlepszych na pewno nie będzie na nim gorzej chodził niż na RT , jakoś nie przypadł mi do gustu ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
zapłon zostaje MHR dziś skończyłem kartery :) jest flow i są napasowane i wyczyszczone jeszcze muszę zakleić flow Foto :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

kartery prawdopodobnie zostają wypiaskowane bo jakoś mi się zawsze to podobało :)

pozdro




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 12:37
Posty: 661
Pojazd:
mniam mniam super to wygląda




_________________

Polerowanie aluminium,spawanie plastików, renowacja części,malowanie mniejszych elementów.
Sprzedam części Katana,Sym,Peugeot,Romet,Jawa
TANIO GG 10293344




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2010, 21:13
Posty: 84
Lokalizacja: Bychawa
Pojazd: Speedfight, CPI SM 50
:shock: Kozacko to wygląda, i ta pokrywa TNT :ups: Miodziooo :<




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
MiChm, no no, to mi się podoba. Dobra robota, małe niedociagniecia , ale być może plata jest nie dokrecona i tak wygląda. Zreszta słabe foty i nie będę nic sugerował :twisted: .
Mogłeś troszkę, bardziej wyprofilować flowa , bo i tak trzeba się liczyć z zaklejeniem dziurki. Druga sprawa, jak będziesz juz operował dobrym klejem , to zrób to samo co z dziurką z tym ślepym kanałem w płuku :D.

MiChm pisze:
kartery prawdopodobnie zostają wypiaskowane bo jakoś mi się zawsze to podobało


Przecież one juz są lekko spiaskowane :twisted: , mogłeś troche lepiej zabezpieczyć gładzie i gniazda :P .
Ogólnie wszystko mi sie podoba :wink: .




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
hehe dzięki ta plata jest nie dokręcona i światło odbija się dlatego tak to wygląda :)

jeśli masz na myśli ostry kat flowa to jest to celowe, ponieważ najlepiej sprawdza się to właśnie przy cylindrze R/T ponieważ R/T ma strasznie krótkie nogi a za szeroki flow tez nie jest najlepszy żeby nie było to to było sprawdzane na silniku kolegi robiłem mu dwie pary karterów pod ten cylinder i właśnie ten się lepiej sprawdził :)

a i co do zaklejenia ślepego kanału zastawaniem się ponieważ często odpada klej ale jak dorwę dobry klej to oczywiście będzie wszystko zaklejone :)

pozdrawiam :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 20:47 przez MiChm, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
MiChm, skoro mówisz to okk :) .

Nie miałem na myśli kąta, tylko pogłębienie flowu , ale tak posiedziałem i przypomniało mi się,że jak byś całościowo poleciał to wpadł byś na szpilke i znowu problemik i dziurka.
Tutaj, dobrym wyjsciem było by wstawienie przegrody, ale trzeba się juz liczyć ze spawaniem, a mianowice zaspawać punkty smarujące, wtedy dopasować z alu przegrode i wspawać, troche zabawy żeby to ładnie ogarnąć. Wtedy znowu trzeba by nawiercać mały otworek do smarowania łozysk. Ostatecznie to chyba najlepsze wyjscie , co zrobiłeś.
Tak jak mówiłem, zatkaj ten ślepy kanał w płuku i będzie git, u mnie coś podobnego będzie, jednak inny kąt flowu bo pod streeta. Mam w 70% ogarnięte płuki, dokoncze i biorę się za flowa, więc będziesz mógł obczaić to u mnie. Skoro napomniałem to możesz wbić do mojego topicu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=140

Pozdro :mrgreen: .




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
no jeśli o głębokość ci chodzi to nie chciałem tak ryc bo w planach nie miałem żadnych dziurek ale skoro wyszły to trudno a tym bardziej w gwincie szpilki nich chciałem, znam ta zabawę z tym flowem co pisałeś robiłem raz takie coś pod hebo revo... kumpla ale ogromnej różnicy nie było wiec się to odpuściłem i szczerze bawić mi się z tym nie chciało :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2010, 14:36
Posty: 0
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd:
No powiem ci robi na mnie wrażenie twoja robota :) jest konkretnie. Flow ładnie zrobione , przede wszystkim równo jak widać na tych fotach .




_________________

Moja niunia :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118134
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
dzięki powiem szczerze ze się starałem :)jak myślicie malować silnik na kolor karoserii od środka bo kiedyś tak widziałem i nawet fajnie to wyglądało :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1487 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 75  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy