Dzisiaj jest 15 lut 2025, 3:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2014, 13:05 
*

Rejestracja: 12 sty 2014, 17:38
Posty: 22
Pojazd:
Siemka zakupiłem wczoraj skuter od kumpla-zipp vapor seria za 100zł z papierkiem (tylko dlatego się skusiłem :P ). A więc tak odpaliłem go wczoraj i jeździłem bez filtra powietrza regulowałem gaźnik (dlaczego widzę tam tylko jedną śrubkę? :O) i nic to nie robi. Skuter ma muła jak ch***** max to około 40km/h jak nie mniej. Na całym gazie przygasa. Co jest nie tak czy sama regulacja jak i czyszczenie gaźnika pomogą? Kiedyś lepiej i to o WIELE jeździł :P I do kogoś doświadczonego mam pytanko jeszcze :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 maja 2014, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Nie jeździj bez filtra bo zaraz zajedziesz cylek, reguluj z założonym filtrem i na rozgrzanym silniku, z boku gaźnika masz jedną srubkę, którą regulujesz mieszanke, a patrząc od góry masz śrubkę którą regulujesz wolne obroty. Przed regulacją zdemontuj gaźnik i go wyczyść, sprawdź też stan filtra powietrza bo może być już do wyrzucenia.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 14:57 
*

Rejestracja: 12 sty 2014, 17:38
Posty: 22
Pojazd:
No tak, ale filtr chce kupić nowy a to miał być jeden dzień. Wczoraj mi zgasł podczas jazdy z tym kolegą od którego go kupiłem i powiedział że paliwa za mało. Dziś dolałem i chciałem odpalić lecz nie mogę, ponieważ ciężko się go odpala nawet jak jest ciepły ale jak już jest odpalony trzyma obroty niskie więc nie wiem dlaczego tak się dzieje :( Początkowo myśleliśmy że to kopka która nie działa poprawnie teraz robiłem to ręką i słyszę że tłok chodzi więc nie wiem co teraz ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
ustaw zawory




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 21:25 
*

Rejestracja: 12 sty 2014, 17:38
Posty: 22
Pojazd:
Też nad tym myślałem. Ile luzu dokładnie powinno tam być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2014, 8:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
ssący 0.05 ciasno, wydechowy 0.05 luźno




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 11:21 
*

Rejestracja: 12 sty 2014, 17:38
Posty: 22
Pojazd:
Ok. rozkręciłem głowicę (tak długo bo chory jestem i nie mam chęci) a więc tak dolny zawór (chyba wydechowy) ustawiłem na 0.05 a górny NIE MA LUZU odkręcam do końca a on dalej nie ma... Wszystko w oczywiście pozycji T. Ale on w żadnej pozycji nie ma luzu... Co jest przyczyną? Zawory do wymiany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
A kółeczka na wałku rozrządu się schodzą z głowicą, 2 małe po bokach, jedno duże u góry, jeżeli tak jest, to nie ma prawa, żeby coś było nie tak, czy aby na pewno znak T pokrywa się z wypustem odlanym w karterze?




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 19:40 
*

Rejestracja: 12 sty 2014, 17:38
Posty: 22
Pojazd:
Przy punkcie T kółeczka nie są idealnie równolegle tak jak patrzyłem w internecia a duże nie jest idealnie prostopadle. Moim zdaniem rozrząd jest przestawiony o jeden ząbek, ale czy to możliwe żeby wcześnej jeździł?
PS. Zawór ma już luz który ustawiłem i dalej nie odpala nie wiem co jest przyczyną na razie odkręciłem gaźnik i go czyszcze jutro przykręcę i zobacze jak to wygląda. Teraz nawet nie chce "próbować" ruszyć nie wiem co jest przyczyną tego... Iskra jest ale odłączyłem aku które i tak jest martwe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Jeśli rozrząd jest przestawiony to może byc problem z odpaleniem, ustaw rozrząd i powinno chulać




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:18 
*

Rejestracja: 12 sty 2014, 17:38
Posty: 22
Pojazd:
Tak podejrzewam. Podczas ustawienia na punkcie T "zębatka" (nie wiem jak to nazwać...) która trzyma łańcuszek i na niej są 3 dziurki. 2 powinny byś równolegle z głowicą a ta największa po środku prostopadle, niestety jest to o 1 ząbek jak by w złą stronę. Jutro się z tym pobawie narazie czyszczę gaźnik i nie mogę odkręcić śrubek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 23:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak nie chcą puścić śrubki, to WD-40 i poczekaj chwilę.

Odnośnie rozrządu, ściągnij napinacz, odkręć wałek rozrządu i ściągnij klawiaturę, włóż śrubokręt między ząbki wałka, a łańcuszek i przesuń o 1 ząbek do przodu/do tyłu zależnie, z której strony Ci się nie schodzi, po operacji tej przykręć klawiaturę rozrządu i załóż napinacz, przekręć kilka razy magnetem i następnie ustaw go w pozycji T, jeżeli wtedy będzie prawidłowo to gratulacje, ustawiłeś rozrząd, może się przestawić sam, też tak miałem, jeździ i jeździł i z dnia na dzień dupa, zapaliłem, postawiłem przed garażem, zgasł i już nie odpalił, wtedy zrobiłem to i sprzedałem silnik i zaczęła się zabawa ze swapem.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy