Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2014, 0:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Siema, siema... posiadam rox'ane na tak owym setupie:
Cylinder Stage6 SportPro MKII
Wydech Stage6 R1200
Gaźnik Tec Pro 21mm '80
Króciec Tec 21mm
Filtr Revo S-Type
Wał Top Evo NG
Łożyska i uszczelniacze SKF C4 teflon
Wariator Top Racing SV1 '3,6g
Sprzęgło Tec Evo Racing 'Niebieskie sprężynki / Docisk Malossi Racing -Czerwona
Dzwon Hebo Manston

i tak jak w temacie ma strasznie kiepski start... rusza z 6/7tyś po przekroczeniu 8tyś ogień ale zanim je przekroczy ma opór i trwa to jakąś chwile.

Zastanawia mnie dlaczego nie jest zrywny od samego początku, czy ktoś z was wie w jaki sposób mógłbym temu zapobiec?
Za pomoc z góry dzięki, Pozdrawiam!




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sie 2014, 0:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak dla mnie to masz za lekkie rolki, spróbuj na 4,5g.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2014, 9:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Próbowałem, nic.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2014, 14:37 
*

Rejestracja: 02 maja 2013, 9:47
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Benelli Racing
Naciągnij trochę sprężynki ;) , i problem minie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Jak to zrobić?

-- 04 sie 2014, 23:19 --

@Up




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 23:35 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Ja bym stawial na gaznik daj wieksza dysze taki cylek i wydech pewnie ci wysoko kreci dysza 2 okolice 100 celuj rolki zostaw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Nie jest to wina gaźnika ponieważ na dyszy 92 miał problem z przepaleniem świecy to raz a dwa nie było wcale lepiej z przyśpieszeniem a jedynie większe spalanie i dziura pomiędzy 6-8 tyś obr/min.

Krótko mówiąc jeszcze gorzej, myślę nad tym sprzęgłem tylko nigdy nie regulowałem w takim zakresie i nie bardzo kumam jak zawirować z tymi dodatkowymi śrubkami które się w nim znajdują.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 11:19 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Masz seryjny filtr? On ci daje za malo powietrza dlatego operujesz na malych dyszach.
Pozycz stozek , dysza 100 i wtedy baw sie gaznikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 14:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
LazarNRG, Ma stożek Revo.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 10:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Tyle osób na tym forum poleca to sprzęgło a nikt nie jest w stanie wyjaśnić w jaki sposób je regulować?

-- 07 sie 2014, 11:36 --

Na tym secie to chyba powinien iść z gazu na koło ale to nie zachodzi więc pytam jak tego dokonać.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 11:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Za twarda centralka i tak go muli na starcie. Ja mam też tą czerwoną malossi i ciężko zaryć skuterem, ale jak juz wejdzie w obroty to idzie jak burza.
Tak że wszystkie 125 mogę spokojnie brać.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
No właśnie, tylko że na lżejszej centralce nie ma tej "burzy"




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 19:31 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
HKHL pisze:
Tyle osób na tym forum poleca to sprzęgło a nikt nie jest w stanie wyjaśnić w jaki sposób je regulować?
Spróbuję ci to wytłumaczyć
1. Od strony sprężynek sprzęgła masz wkręcone sześć śrubek łbem sześciokątnym przy każdej ze szczęk[ trzymają one tą blaszkę na której jest zahaczona sprężynka].
2.Odkręcasz, popuszczasz te śrubki [nie wykręcając ich] po prostu tak żeby ta blaszka miała luz przy naciąganiu sprężynek ale śrubki pozostały wkręcone.
3. Z drugiej strony sprzęgła na wysokości tych wkręconych śrubek z łbem sześciokątnym znajdują się też śruby tyle że na klucz imbusowy
4.Śruby te posiadają wykorbienie,mimośród i założenie klucza imbusowego i przekręcenie tą śrubą powoduje że to wykorbienie, mimośród chwyta o to wycięcie w tej blaszce [przy której odkręcałeś śrubki z łbem sześciokątnym] i przesunięcie tej blaszki razem z sprężynką[czyli naciągnięcie jej .
5. Odległości przerw na wszystkich trzech blaszkach powinny być takie same [połowa naciągu sprężynki to jest ta śrubka z łbem sześciokątnym w połowie tego wycięcia w blaszce] dla każdej szczęki
6. po naciągnięciu sprężynek z powrotem zakręcasz do oporu te śrubki z łbem sześciokątnym.

Może zawile ale jak zaczniesz regulować to szybko załapiesz o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
n0ooRt pisze:
HKHL pisze:
Tyle osób na tym forum poleca to sprzęgło a nikt nie jest w stanie wyjaśnić w jaki sposób je regulować?
Spróbuję ci to wytłumaczyć
1. Od strony sprężynek sprzęgła masz wkręcone sześć śrubek łbem sześciokątnym przy każdej ze szczęk[ trzymają one tą blaszkę na której jest zahaczona sprężynka].
2.Odkręcasz, popuszczasz te śrubki [nie wykręcając ich] po prostu tak żeby ta blaszka miała luz przy naciąganiu sprężynek ale śrubki pozostały wkręcone.
3. Z drugiej strony sprzęgła na wysokości tych wkręconych śrubek z łbem sześciokątnym znajdują się też śruby tyle że na klucz imbusowy
4.Śruby te posiadają wykorbienie,mimośród i założenie klucza imbusowego i przekręcenie tą śrubą powoduje że to wykorbienie, mimośród chwyta o to wycięcie w tej blaszce [przy której odkręcałeś śrubki z łbem sześciokątnym] i przesunięcie tej blaszki razem z sprężynką[czyli naciągnięcie jej .
5. Odległości przerw na wszystkich trzech blaszkach powinny być takie same [połowa naciągu sprężynki to jest ta śrubka z łbem sześciokątnym w połowie tego wycięcia w blaszce] dla każdej szczęki
6. po naciągnięciu sprężynek z powrotem zakręcasz do oporu te śrubki z łbem sześciokątnym.

Może zawile ale jak zaczniesz regulować to szybko załapiesz o co chodzi.

No i wszystko jasne :wink:! pokombinuje i dam znać co zwojowałem.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy