układ odpowietrzony korek szczelny bo ja mam chłodnice od nrg mc1 razem ze zbiorniczkiem i ona ma w sobie zaworek taki co też zapobiega robieniu sie próżni w zbiorniczku ale teraz sobie pomyślałem że przecież węzyk od powrotu jest podłączony nad wężem od zasilania a nad powrotnym zasilający i tak muszę to nieć podłączone bo na odwrót nie mogę ich dać bo mi na to nie pozwala budowa zbiorniczka jak i chłodnicy
i właśnie jak dolałem płynu to też węzyk od powrotu jest nad lustrem cieczy i coś mi sie wydaje że to przez niego ciągnie powietrze wiec w najbliższym czasie wezmę go odepnę i zatkam palcem i wtedy odpale silnik i zobaczę i nadal bulgota
_________________
Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo
V-MAX 96km/h