Na początku próbuj jeździć na full serii,jak już ogarniesz podstawy to bierz się za przerabianie

Po pierwsze stelaż, crashe/klatkę i możesz dać jakąś szeroką kierownicę oraz dużą tarczę na przód.
Z mechaniki możesz jeździć na full serii,bo Bws jest lekki i bez większego problemu powinieneś dawać radę
Jeśli jednak zacznie brakować Ci mocy,wtedy możesz zastanowić się na tuningiem . Musisz zastanowić się czy chcesz zmieniać cylinder,czy nie .
Set,który proponuję:
Cylinder: Dr.Evo 70 (jeśli zdecydujesz się zmienić)
Wydech: Leovince Zx/Tecnigas Next-R/Yasuni R
Wariator:Top Racing NG/Stage6 Sport Pto
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto/Tec 17,5-21 (w zależności czy zmienisz cylinder)
Do tego dobra regulacja i powinna być kosa!

_________________
Yamaha Slider Stunt Full Sport 70Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler