Dzisiaj jest 10 lut 2025, 17:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 13:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Zawias tył. Jeszxcze ebz łańcuchow

Obrazek

Przód dół

Obrazek

Przód cały

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pompy, silowniki

Obrazek

Nie wiem czy pokazywałem to zdjecie juz ale tu nowy hopping spring a z tyłu seryjne :D

Obrazek

Unbreakable ball joint

Obrazek

Montaż pomp

Obrazek

I zawiasu

Obrazek

Obrazek

Tył przerobiony na system coil-over. Czyli spręzyny w cylindrach hydraulicznych osadzone na power ball'u na moscie

Obrazek

Cylinder z przodu

Obrazek

elektrozawory jednej z pomp

Obrazek

W trakcie montażu

Obrazek

Tak sie kończy niedoświadczenie. Ale ktoś w tym kraju musi uczyć się na swoich błędach zeby kolejni tez mogli już wiedzieć

Obrazek

Cygańskie łańcuchy :)

Obrazek

Jak znajde kiedyś tam chwilę to zamontuje jeszcze trailing arm drop mountsy żeby obniżyć mocowanie górnych tylnych wahaczy. Dzieki temu wał bedzie zawsze dobry kont miał. Czy to jak bede jechał z dupą na ziemi czy na maxa uniesioną

Obrazek

Przy okazji pokażę jak wysilony jest to układ.
Pompy hydrauliczne mają silniki na 12V. U mnie swego czasu przod chodizł na 102V !!
Podczas, gdy w normalnych warunkach 12V silniki już na 36V potrafią się zjarać.
Do tego duze głowice w pompach i mamy naprawdę ogromną moc układu.

Obrazek




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No ciekawie to zrobiłeś... Chyba jedyny projekt na forum w którym nie ma żadnej części ze Stage6 :D I dobrze, ale sam widzisz, że tylko starsi tu zaglądają, młodzi userzy wolą klepać pały do aeroxów na streecie. -.- Brak mi słów.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:44
Posty: 547
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Aerox ;)
Szacunek za ten projekt. Nigdy bym się tego nie podjął bo nie mam wiedzy o tym ani nic. Kawał roboty odwaliłeś !




_________________

Kingway corvette->Aprilia scarabeo->suzuki ts 80->Yamaha Aerox->Cagiva Mito 50

Wpadnij do Roxa :)
aerox-projek-2013-14r-jest-blackline-t366150-40.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Fajny projekt widzę.
Nie specjalnie przepadam za amerykańskimi samochodami ale u cb jest co pooglądać :wink:
I mam pytanie. Ile gdzieś teraz waży sama rama? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
seba24673 pisze:
o nie mam wiedzy o tym ani nic.


Dzieki
A odnośnie wiedzy - nikt takiej w tym kraju nie ma. A to nie jest powód żeby czegoś nie zacząć robic. Jak sie kocha to sie robi i już. Wiedza z czytania Lowrider Magazine nie przyjdzie. Tu zawsze ogrom praktyki jest potrzebny, jedno wyczytam na Lay It Low a jak zaczynam robic to widzę, ze jest jednak troche inaczej albo amerykanie robią coś zdecydowanie niewłaściwie.
Nie ma szans zeby ktoś miał tutaj większą wiedzę odemnie - i to nie są przechwałki. Poprostu nikt nie zbudował w Polsce tyle co ja. Nikt aż tak się w to nie zagłębił. Koledzy jak coś potrzebują, jak chcą sie podpytać czy proszą o pomoc to kierują się z tym do mnie. nie jestem złotą rączką, nie jestem zadnym mechanikiem, lakiernikiem. Po prostu swoje w życiu już wydlubałem przy lowriderach, swoje zbudowałem, swoje kilka lat spędzilem na amerykańskich forach. Stąd to się bierze. A jeszcze wieeeele przede mną.
Ok to tyle gadania. wskakujcie na www.custom-shop.pl jak byście chcieli. Będę chciał tam rozbujać trochę forum zeby ludziska wiedzieli co i jak, zeby mogli się podpytać, doedukować.
A jak poskładam Caddyego, umyję go i bedzie fajna pogoda to machnę mu dobre zdjęcia. Już szykowana jest profesjonalna sesja.
Mam nadzieję, że do tych dni amerykańskich czy co to tam w Radomiu dam radę go poskładać. Bo najwyzej niekompletnym przyjadę :D

p.s. rama?? nie wiem. Na poczatku w 2 osoby można było ją nosić. jak wzmocniliśmy to w 4 osoby przekręcaliśmy ją na bok :D
Nie wiem. Kilka stów waży




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 14:08 przez ALPAq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ALPAq, Robota swoją drogą bo na pewno są gdzieś w PL goście co by się podjęli czegoś takiego, ale fundusze... To jest chyba największy minus takich projektów... Polska ogólnie wg mnie jest zacofanym krajem i biednym na dodatek, dlatego jest taka sytuacja a nie inna... Bo wydaję mi się, że zbudowanie takiej fury od podstaw waha się około 50 tyś... (trafiłem? ;p) Oczywiście ja nie wątpie w Twoje zdolności i doświadczenie bo widać, że siedzisz w branży :) Ale na pewno wielu ludzi blokuje brak kasy.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Rafcio825 pisze:
ALPAq, Robota swoją drogą bo na pewno są gdzieś w PL goście co by się podjęli czegoś takiego, ale fundusze... To jest chyba największy minus takich projektów... Polska ogólnie wg mnie jest zacofanym krajem i biednym na dodatek, dlatego jest taka sytuacja a nie inna... Bo wydaję mi się, że zbudowanie takiej fury od podstaw waha się około 50 tyś... (trafiłem? ;p) Oczywiście ja nie wątpie w Twoje zdolności i doświadczenie bo widać, że siedzisz w branży :) Ale na pewno wielu ludzi blokuje brak kasy.

Odnośnie kosztów to nie trafiłeś. Ja myślałem, ze zmieszcze się w 30 tys a kilkukrotnie powiększyłem tą sumkę. Ale o tym mozemy kiedys przy piwku pogadać.
Podjąc by się podjęli Ci co tego nie robili - moze we względnie dobrej kasie ale:
a) nie podołali by
b) spieprzyli by wszystko. Tu jest tyle szczegółów, ze szok. Chyba najlepsza w Polsce customowa firma przerabiała mi ramę. A musiałem po nich poprawiać.. i to od groma poprawiać bo budowa Low'a to cholernie specyficzna rzecz. Wszelakie Customy, chop-top'y itd to pikuś. Do tego robota jest tak cieżka, ze normalnie się wymiękka. Trzeba mieć sprzęt itd.
Ja jestem w stanie cos takiego zrobić dla rozsądnego klienta. Tu jest wszystko kwestia dogadania. Bo najwazniejsze jest to, ze już wiem co z czym ugryźć, co gdzie wmontowac, gdzie co wspawać, gdzie jak pracuje zawieszenie. Te smaochody podwoziowo niczym nie przypominają seryjnych. Wiec jak powiedziałem - jestem w stanie to zrobić dla kogoś ale wiem ile wymaga to sił, potu, krwi, nerwów, sprzętu. A to + materiał swoje kosztuja. Jednakże podstawowe wzmocnienia to nie problem. W weekend mogę komuś zamontować hydro i zrobic podstawowe przeróbki żeby to w ogóle przetrwało.
Przykładowa robota ramy. Kolega co to kiedys robił po koleżeńsku krzyknął mi cene 17 tys zł. Myślałem, ze zwariował. Kolega co tego nie robił a ma specjaliste od blacharki, sprzęt itd pwoiedział, ze za 13kzł zrobi. Jak odebrałem od niego to powiedział - nigdy wiecej. A jeśli już to za 2x większą cenę.
To jest naprawde mega specyficzna robota. Problem w tym, ze w tym kraju tylko ja i jeszcze jeden kolega robilismy full frame wrap, i tylko ja i jeden kolega własnoręcznie budowaliśmy lowridera. Z czego tlyko mój jeździ i ma sie dobrze. Jego jest nieskończonym projektem. To sie łatwo ogląda na fotkach. Budowa czegos co ma jexdzić na 3 kołach to krzyz Pański.
Kasa kasą - zobacz meksykanców. Facet robi w fabryce, zarabia 900$ (czyli na nasze warunki jak by zarabiał 1300zł) czyli przy średniej krajowej 3400zł to jest NIC.
Ma rodzine an utrzymaniu. Wyciąga z krzaków jakiegoś Oldsmobile'a Cyutlassa, z sąsiadem robią podstaawowe wzmoecnienia ramy, montują hdyraulikę, szprych i ma lowridera. Niskim budżetem ma fure o ktorej marzył. Nie rozchodzi się tu o kasę tylko o chęci. Jak wspomniałem - wiele przy tym samochodzie zrobiłem będąc bezrobotnym studentem.

p.s i tu pragnę przestrzec Was przed ściaganymi Lowriderami z USA - np czarna Impala z 1960zł co jest za 100 000 na allegro. Samochod piekny, super zadbany, fajny silnik i ogolnie schludny. Ale nie przystosowany do hydrauliki. On jest cąłkowicie nie wzmocniony. Nie teraz to za rok poprostu się ZŁAMIE !!
TO raz a dwa - na pokazach nie podchodźcie do niego. Tylne wahacze pracuja jak pióra - kiedyś sie złamią bo metal też ma swoj próg wytrzymałości. Ale to jeszcze nic. nie podchodzicie do przodu pojazdu w czasie jakiegoś "pokazu" przednie wahacze nie są rpzystosowane do takie pracy. Sprężyny wychodza z nich i wiem, ze to kwestia miesięcy jak sprężyna wystrzeliw tłum - w najlepszym wypadku robiąc kalekę z jakeigoś dziecka.




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 14:40 przez ALPAq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wiadomo, że potrzeba sprzętu. To jest podstawa wszędzie. Co do meksykańców to tam jest wszystko możliwe :mrgreen: Jedna wielka mafia. W każdym bądź razie ja bym się tego nie podjął i nie znam nikogo kto by zrobił coś takiego. Oczywiśćie znam typów co robią auta i zawieszenia i silniki modyfikują no ale do Twojego poziomu chyba im troche brakuje ;p Gdybym był na Twoim miejscu cieszył bym się, że stać mnie na zrobienie takiego cacka i co najważniejsze robisz co lubisz i daje Ci to przyjemność mimo nie oszukujmy się ogromnych kosztów... Brawo!




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Rafcio825 pisze:
że stać mnie na zrobienie takiego cacka !


No i tu jest pies pogrzebany !! Bo naprawde nie stać. Od 3,5 roku jade na takim cholernym debecie, ze szok. Każdy grosz kombinuje. Ja nie zarabiam dużo, moja firma nie przynosi jeszcze dochodów a tlyko w nią inwestuję. Tu każdy grosz jest wykombinowany, wydrapany z kieszeni. 2 dni po wypłacie nie mam już jej i musze kombinować skąd wziać kase na dalsze prace i na .. życie.
Ratuje mnie trochę to, ze mieszkam u rodziny jeszcze, dorzucam sie tylko troche do rachunków, opłacam TV i neta i tyle. A jak bym miał opłacac wszystko za swój dom (opał, prąd, wode .. wszystko wszystko) to bym chyba się złamał.
Dlatego też przy ogromie wyrzeczeń zasuwam jak mogę. Za ok 2-3 latka chcę się żenić, budowac domek itd a do tego czasu muszę wyrobić się z furami.
Naprawdę chcieć to móc - trzeba trochę pokombinować.
Problem w tym, że tutaj pieniądz nie ma żadnej wartości, to jest trochę przykre.
Ale jak dokończe w tym sezonie Caddyego, w przyszłym sezonie będzie Impalka już na ukończeniu będę mógl triumfalnego szampana otworzyć. I o to chodzi. Marzenie się spełni, ti i ja będe mógł spełniać się rodzinnie, bez braku spełnienia :)
Każdego dorosłego stać. Uwierz.




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 17:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ALPAq, Ja jestem dorosły i uwierz, że mnie nie stać :D Fakt faktem jeżdżę za granicę na wakacje do roboty ale ja w przeciwieństwie do Ciebie nie potrafię sobie odmówić np piwka wieczorem czy tam fajków. Dlatego nawet gdybym miał pojęcie o budowie Low'a i tak bym się nie podjął :) Większość tunerów aeroxów z forum robi wszystko za kasę starszych... potem starsi im leją do baku a dzieci jeżdżą. Oczywiście żeby nikogo nie obrazić są i tacy co robią wszystko za swój kwit ale to jest grupa nielicznych ludzi, którzy wiedzą że ciężką pracą zasłużyli na tą kasę. I jestem pewny że gdyby rodzice nie dawali kasy dzieciom na tun skuterów to forum by upadło, bo po prostu każdy by serią śmigał. Taka jest prawda i wydaje mi się , że doskonale sobie z tego zdajesz sprawę. Dlatego jeszcze raz masz u mnie wielki szacunek za to co robisz. obyś doprowadził do końca :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
Pięknie, napisz jak bd wyruszać na radom mam blisko to wpadnę. A te elementy wszystkie to w polsce kupujesz czy sprowadzasz z usa? A jeśli chodzi o pieniądze zawsze się znajdzie dam swój przykład który przy twoim jest mikrusem ;D Każdy kto mnie zna mówi że skuter robie i robie hmm szkoda że przez całą zimę zarabiałem sobie u wujaszka w weekendy po to żeby mieć na zrobienie skutera a jeszcze nie skończony, praktycznie całą kasę odkładałem na skuter, to taki mój mały przykładzik który zaprocentuje z wiekiem i zapewne podejmę się jeszcze nie jednej przeróbki w przyszłości. Zwłaszcza że od czegoś trzeba zacząć. Wielkiego powodzenia ALPAq bo twój projekt wykracza Polską skale!




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 18:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Ta maszyna jest piękna, wielki podziw mam dla cb. i szacunek za to że robisz to co kochasz. Mam nadzieję że uda mi się kiedyś gdzieś zobaczyć tego caddiego :mrgreen:
Takie pytanie nie znam się na lowach. Do czego te łańcuchy? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Części praktycznie wszystkie w USA. Bo niby co w Polsce mogę kupić :wink: Choć przewód hamulcowy od Żuka pasował :mrgreen:

p.jetforce tsdi pisze:
Takie pytanie nie znam się na lowach. Do czego te łańcuchy? :D


No i sprawa łańcuchów. I tutaj zagiąłem z nimi 95% amerykańskich lowriderów.
W USA tzw. chain bridge to sprawa dość oczywista (pod warunkiem, ze ktoś ma w pełni wzmocnioną ramę bo inaczej może w sekunde złamać cały samochod).
Mają one za zadanie zatrzymać wznios nadwozia podczas gdy cylindry hydrauliczne pozwalają jeszcze podnieść powieedzmy te 2-3".
I tutaj wiedza amerykanów się konczyła. Jest teoria, ze jak się ma 2 pompy to się nie stanie samochodem na 3 kołach. A ja dzięki chain bridge jeżdżę nomralnie na 3 kapciach i 2 pompach. Zasada jest prosta - Mam 12" cylindry tył. Łańcuchami spiąłem na 10". Cylinder wysuwa się te 10 i co dalej następuje, fura już wyżej unieść się nie mozę bo łańcuch trzyma, a ja dalej klikajac w switcha powoduję, ze cylinder dalej się wusywa tym samym zgniatajac tą potwornie twardą sprężynę o kielich. Tak oto samochod dalej zostaje na 10" a sprężyny są mocno zgniecione. W tym momencie mogę kliknać switcha, ktory spuszcza olej z jednego z tylnych cylindrów. Wtedy ścisnięta sprężyna luzuje się (jedna) tym samym z ogromną siłą wypycha samochód na 3 koła. Nie wiem czemu niewielu amerykanów do tego doszło ale oni są kretynami więc w sumie co tu się dziwić. POdstawa przy tym to potwornie mocna rama.. mocna i sztywna. Inaczej sie fura złamie w pół.
Aha i kolejna teoria - czyli na 12" z tylu nie postawi sie fury na 3 kołach. Oczywiście mit obalony. Ale i tak chce wrzucić na tył 16" cylindry (obniżę jeszcze na spręzynach z 7cm dupke żeby nisko móc ją targać). Będzie git.

Była prośba o filmik z wydechem. Mam taki ale nie wiele tu slychać. Telefon zniekształcił. Brzmi zbyt sportowo. W realu jest bezczelny, wręcz nierówny bulgot.

http://www.youtube.com/watch?v=8CC5gqGsFnc

Przy okazji. Nowe uszczelki drzwiowe, pasek złota na słońcu i "zbędna" część instalacji z jednych drzwi. Hmm szkoda, ze telefonem nie jestem w stanie ująć tego jak lakier wygląd naprawdę. A wygląda, oj wygląda. Trzymajcie kciuki zebym poskładał go do 7 lica. I żeby wtedy było słońce. Aparatu się nie dorobiłem, laptop ma 4,5 roku, fajek nie palę, alkoholu piję mało, ciuchów prawie nie kupuję. Cała kasa idzie na graty

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 9:17
Posty: 35
Lokalizacja: Mam roxa ?
Pojazd:
Sory, nie doczytałem ile tu jest litrów silnik i ile km?




_________________

Ratownik pisze:
W kwestii Ogara to mi możesz co najwyżej wylizać jaja.



:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Roxiarz pisze:
Sory, nie doczytałem ile tu jest litrów silnik i ile km?

Kto szuka nie błądzi ;)
Olds 350cu. Czyli Silnik Oldsmobile'a 5.7 V8 na gaźniku Rochester'a.
Moc .. nie wiadomo. Z resztą jaka to różnica. Te pomiary dawne są niewiele warte.
Jedno źródło podaje 333KM drugie 186KM. Dużo zależy od tego na jaki stan to szło, ekologia itd. Do tego gaźnik, zestrojenie itd.
Szczerze? Spokojnie ma z 300KM. Pamietajmy, ze 3 biegowy automat TH400 spowalnia go mocno ale hmm. Pozwoliłem sobie kiedyś wcisnąć gaz w nim na idealnie równej drodze.
Caddym normalnie nie da się jechać szybciej jak 60-80km/h. Z czego z zasady jest to prędkosć rzędu 10km/h (nie tyle dla samego wożenia się co dlatego, ze nasze drogi nie pozwalają na to). Jadę sobie te 80km/h .. wcisnąłem gaz. Zdążyłem mrugnąć oczętami. Miałem juz 120. Silnik ładnie mruczy. Ch.. tam. Wciskam jeszcze raz. 140. Sekunda minęła :D Włączam nawigację w telefonie. Okazało się, że 140km/h wg licznika to w realu 110 :D Troche zawyża przez załozenie małych kółeczek :D Ale co tam. Wciskam gaz. Minęły 3 s i mam na nawigacji 160km/h. Ładnie, równo się jedzie (jak by była jakas nierównośc od razu by mnie przedachowało po 40m locie nad asfaltem). Wciskam gaz. 198 na nawigacji a jak 3/5 gazu pod nogą jeszcze mam :) Oczywiście odpuściłęm bo to było cholernie niebezpieczne w tym wypadku. Nigdy więcej tego nie powtórzę. Moze nie robi to wrażenia na Was ale trzeba wziąć pod uwagę, ze fura wazy 3400kg. Normalnie jeździć powinna ok 130km/h max :D ,a małe 14" kółeczka zamiast wielkich 15" balonów. Ma silnik z 1971, ktory nigdy nie był remontowany. Itd itp
Więc wierzę w to, ze ma ok 300km (Mamy Lincolna Navigatora co ma ok 300KM i powiem wam, ze Caddy dynamiczniejszy mimo iz tonę cięższy). Ale konie nic nie mówią o mocy. Najważniejsze są Nniutonometry a tutaj producent podaje niespełna 600Nm czyli w ch...




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
:shock: :shock: :shock: :shock:
ALPAq pisze:
producent podaje niespełna 600Nm



Jeżeli serio tyle ma to musi wgniatać w fotel.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



CCCCCCCCCCCCUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOO!




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 7:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Rafcio825 pisze:
:shock: :shock: :shock: :shock:
ALPAq pisze:
producent podaje niespełna 600Nm

Jeżeli serio tyle ma to musi wgniatać w fotel.


Ok sprawdzilem zeby nie wprowadzać Was w błąd. Olds '71 Rocket 350cu ma max 325KM a moment obrotowy ok 500. To i tak niezły wynik.
Hmm nie, nie wgniata w fotel. Uwierz :mrgreen: Masa + amerykański automat wystarczająco spowalniają całość. Z resztą w tak cięzkich samochodach nie czuć przyspieszenia.




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 13:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
ALPAq, najważniejsze, że się zbiera :) osiągi w tym aucie nie są najważniejsze. Co jak co, ale tego samochodu używał bym tylko na niedzielne wyjazdy i zloty..




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Scythe pisze:
ALPAq, najważniejsze, że się zbiera :) osiągi w tym aucie nie są najważniejsze. Co jak co, ale tego samochodu używał bym tylko na niedzielne wyjazdy i zloty..

Odnośnie osiagów to jest naprawde bdb. Jak na 3,5 tonowego kloca jest bardzo mocny.
A ja najchętniej jexdził bym nim na codzień. Gdyby tylko choć trochę komfortu było w srodku i spalanie 10l mniejsze ;)




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy