Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2009, 19:47 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 19:31
Posty: 3
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam, posiadam Derbi Sende DRD Pro 2008r, wydaje mi się że odblokowałem już wszystko ale nie jestem tego pewien, juz 3 dni szukam w necie informacji dotyczących blokad ale ciężko znaleźć szczegółowe info na ten temat.

Odblokowałem już:
-filtr powietrza
-zwiększyłem dyszę (gaźnik)
-wyrzuciłem dławik (gwizdek) z tłumika
-odciąłem "ślepą kiszkę"
-wyrzuciłem katalizator (o ile tak się to nazywa) z dyfuzora
-wywaliłem ostatnią rurkę w końcówce tłumika, która powodowała zbędne zawirowanie spalin

I mam kilka wątpliwości dotyczących tego co znalazłem

-Czy ten model Sendy ma zablokowane CDI (moduł) czytałem że starsze modele mialy CDI leonelli ktore nie było blokowane, a nowsze mają "made in china" które są zablokowane (taki tez posiadam) i wyczytałem, że należy zmostkować kondensator znajdujący sie w rogu płytki podobno jest niebieskiego koloru. Czy to prawda co znalazlem?

-Drugie pytanie dotyczy zaworu membranowego, czy należy go wymienic? Czy ogranicza on przepływ mieszanki? Dodam że nie chcę nic wymieniać wolę zrobić wszystko co możliwe sam, więc jeśli istnieje taka blokada to czy da się coś w tym zaworze przerobic?

-Ostatnia sprawa ktora mnie nurtuje jest trochę śmieszna, czy ustawienie iglicy na ostatni ząbek pozwali zwiększyć dawkę mieszanki? Bo wydaje mi się ze raczej nic to nie da.

Proszę o pomoc kogoś kto trochę się na tym zna :)

Pozdro Chciken

ps. Jak znacie jeszcze jakieś inne blokady, albo tanie sposoby na poprawienie osiągów to będę wdzięczny:)


Ostatnio zmieniony 31 lip 2009, 20:10 przez Chickeniasty, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tak starsze modele nie miały blokowanych modolow. Te po 2000R maja :) Ja mam modol Ducati , made in china ... I wychodza z niego kabelki, czytałem ze jeden nalezy odciac (podajze pomaranczowy ) ale wole sie nie bawic. szkoda silnika wystarczy mi 11k obrotow :).

Zawor membranowy raczej nic nie da, masz 2008 rocznik wiec jest w super stanie

A z iglica nie ma co sie bawic daj na srodek :) jesli dasz na sam dol bedzie duzo jadlo paliwa a osiagi sie nie zmienia....

Wsadz sobie Sportowy filtr powietrza wyreguluj gaznik i bedzie lepsze przyspieszenie.


Jesli nie chcesz ingerowac w sam silnik , zakup sportowy wydech :) jesli posiadasz zebatki 13-53 same w sobie sa ogranicznikami :) ja ostatnio wymieniłem na 14-52 i przyspieszenie mi sie nie zmieniło a motor jedzie o 10km/h wiecej :)

a bym zapomnial sprawdz kruciec ssacy :)
Pozdrawiam . Moze w czyms pomoglem :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 01 sie 2009, 20:47 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 20:38 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 19:31
Posty: 3
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jeśli mówić o silniku mam kit 70ccm, a przełożenie 14/46 ale czuje ze jeszcze gdzieś blokadę mam... Co masz na myśli z tym króćcem ssącym?? Może czytałem już kiedyś coś na temat króćca a nie zaworu... Mam tam jakiejś zwężki szukać ?? A szczerze nie jestem przekonany co do stożka, kiedyś w skuterze miałem cholernie trudno dysze dobrać... ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tak ciezko dysze dobrac , z iglica sie trzeba bawic przy wymianie a na koncu sama regulacja :) . Ale stozek do cylka 70cc napewno lepszy jak seryjny.

Jesli masz cylek 70cc to napewno trzyma wydech . bo odblokowany nie spełnia swojej roli :) Gaznik mozesz dac dellorto 19-21mm napewno pomoze .

Jeszcze jedno pytanie jaki jest v-max??




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 22:45 
*

Rejestracja: 31 lip 2009, 19:31
Posty: 3
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Na moim liczniku wychodzi 95 - 100, ale jak starszy autem za mną jechał to gdy miałem 91 on miał 100. Czuję że mnie coś trzyma jeszcze bo nie wkręca się na maxymalne obroty, widac ze jeszcze da się z niego coś wydoić... Myślę o sportowym tłumiku, module i gaźniku wraz ze stożkiem... myślisz że będzie ok? chyba że coś z tego będzie niekonieczne?? Spróbuje jeszcze wrzucić od kumpla moduł bo jego moto kreci sie do 14 tys zobacze jak mój będzie się wkręcał na jego module.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 10:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ehhh .... szkoda uzywac tego modułu poniewaz czesci w derbi np łozyska nawale sa zrobione do 12k obrotow na 1min , co za tym idzie? zywotnosc tych czesci sie zmiejszy i moze dojsc do uszkodzenia cylindra, a szkoda bo to 70 . chyba ze wsadzony jest sportowy wał i łozyska Mk . Wsadz wydech i gaznik ze stozkiem bedziesz miał lepszego kopa , moduł ci da v-max 1k orotow jakies 8-10 km/h




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy