Dzisiaj jest 18 lut 2025, 8:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Po prostu nie mozesz osiągnąć większej prędkości a skuter jedzie normalnie. Ja też myślę że mam zablokowany moduł bo po tuningu (wydech+wario) skuter leciał mi 67 km/h.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
kaarol pisze:
sieku pisze:
sprawdzałem obroty takim fajnym urządzeniem podpinanym pod moduł


Hahahahaha... Od kiedy to obroty na module się sprawdza?!... Oj ziombel, bajki chyba opowiadasz.


nie wiem jak to się nazywa, mam mechanika który pracował w keewayu i jest elektrykiem z zawodu, podpina kabelki po prostu razem z tymi od skutera, ja jade się przejechać z tym podpiętym, później on podłącza ta kostke pod taki mały komputer identyczny jak ten do sprawdzania parametrów w samochodach i mu pokazuje wszystko od a do z .... za takie sprawdzenie płaci się 50 zł a dla zdjęcia dla Ciebie niestety nie będe wydawał takiej sumy ....




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Mylisz cewkę zapłonową z modułem. Takie urządzenia podpina się pod cewkę i pod sam cylek aby mierzył obroty. Są też takie typy które podpinasz pod dwa kable idące od cewki ale nigdy pod sam moduł!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:47 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
da sie zrobic obrotomierz w kazdym skuterze bo kazdy ma czujnik polozenia walu
wlasnie moze ktos wie jak zrobic blokade obraotow(pały);P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 2:15 
*

Rejestracja: 28 lut 2010, 17:12
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Tematy ktore juz na kilku forach sie czyta , i ciągle nie wiadomo kto ma racje. Moduł , moduł , mapa zapłonu itd. Modół to tylko urządzenie które wzmacnia sygnał z niby przerywacza ( zapomnialem nazwy , chyba impulsator) na cewke ktora daje iskre. Podejżewam że w srodku (w obudowie modułu) jest tylko tranzystor kondzior i jakies pierdoły. Tak powinien wyglądać modół odblokowany. Jeżeli w jakimś skuterze modół ma możliwość blokowania prędkości to musi wiedzieć jak szybko skuter aktualnie jedzie. Bardziej rozbudowane uklady. Jeżeli ma wiedzieć ile skuter jedzie to tylko z przedniego albo z tynego koła. Jest jakaś inna możliwość według was?




_________________

"co Ty wiesz o zadymianiu , Ty stara rura jestes"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 2:20 
*

Rejestracja: 28 lut 2010, 17:12
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kamil2501 pisze:
da sie zrobic obrotomierz w kazdym skuterze bo kazdy ma czujnik polozenia walu
wlasnie moze ktos wie jak zrobic blokade obraotow(pały);P
Nawet jak ma przerywacz tez sie da.Nawet jak wezmiesz obrotomierz z poloneza i podlaczysz + i - do aku a ten trzeci przewód do cewki to bedzie działał ( w 4t prawidłowo a w 2t trzeba by skalę zmienić , ale ruszy) A co mają pały do obrotów?




_________________

"co Ty wiesz o zadymianiu , Ty stara rura jestes"


Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, 2:21 przez NIZMO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 20:11 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
nic tylko jak cie zlapia wlaczysz ten ogranicznik i skuter leci 30 max hehe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 0:21 
*

Rejestracja: 28 lut 2010, 17:12
Posty: 43
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A ktory Policjant wsiądzie ci na skuter i to sprawdzi ???? :)




_________________

"co Ty wiesz o zadymianiu , Ty stara rura jestes"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 16:59 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
hehe to ty nie jestes z moich okolic ma swoj kask i ma prawo sie przejechac cwel i jak spr ze 50 leci 80 to beda sapy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 17:21 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
kamil2501 pisze:
hehe to ty nie jestes z moich okolic ma swoj kask i ma prawo sie przejechac cwel i jak spr ze 50 leci 80 to beda sapy



Za przeproszeniem to ****** w gaciach ma a nie prawo sie przejechac :) Dziekuję dobranoc

Uważaj na słownictwo!

raggaman555


Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, 23:20 przez maxio62, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
nie wiem czy może, w każdym razie jak jeździłem babetta (coś jak komar) bez blach to sprawdził mi na poboczu czy mam światła i jak hamulce działają i powiedział żebym nie jeździł po mieście tylko tak od dziadka do domu tak jak jeździłem sobie za młodu, a czy może wsiąść i sprawdzić nie wiem, jakby mi dał na paliwo proszę bardzo tak to nie dałbym :D :cool:




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 18:31 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
sieku,
jak bys chcial za paliwo to bys mandat dostal i to spory :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
kamil2501 pisze:
hehe to ty nie jestes z moich okolic ma swoj kask i ma prawo sie przejechac cwel i jak spr ze 50 leci 80 to beda sapy


Bez nakazu sądowego NIE MA PRAWA a poza tym ulica to nie miejsce do testów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 17:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 16:50
Posty: 101
Pojazd:
siema nie wiem czy ktos jeszcze pisze na tym temacie ,ale sam mam keewaya i gdy mialem jeszcze serie z gorki obrotomierz pokazywal ~115 . Co do modułu nuie radze kupowac na allegro sam bylem glupi sprzedawcz mowil ze tak bedzie dzialal w matrixie ale tu nic ani nie zapalil tylko krecil.Potem znowu kupilem ale ten znowu nie chcial zapalic na zimnym. Po juz odpaleniu i pierwszej probie odczulem minimalne poprawienie osiagow.narazie jezdze na module seryjnym ,kupie nowa swiece i sprobuje jeszcze raz.
PS.nie radze kupowac na alegro jezeli nie mamy pewnosci tak na 99%




_________________

KEEWAY MATRIX
Setup:
-S6 StreetRace 70ccm zatarty przez rozwalenie łozyska korbowodu
teraz 50 power
-Polini speed control 5.0gr
-NA CHWILE TURBO KIT RR
-sprezyna glo. +50%
-sprezynki Hebo zielone
-Pasek Polini Race
-Hebo R
-Stage6 WingColler
-Malossi Twistcontrol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 17:05 
ta ja też się nadziałem, kupiłem moduł na którym skut ładnie chodzi i odpala za pierwszym razem......, ale gdy jest zimny, bo gdy się rozgrzeje lub postoi za h***a nie chce zapalić :shock: także też odradzam kupowania modułów z allegro




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 9:50 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Jeśli ktoś z was się zna na elektryce to jutro mogę rozwalić swój moduł i powiecie mi czy on jest blokowany czy nie bo u mnie wiecej nzi 55-60 nie poleci z górki 63km/h i wcale skuter na max obrotach nie chodzi głośno a na stopkach słychać odcięcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 10:32 
a masz obrotomierz? Jak masz to powiedz ile obrotów ci wyciska na stopkach, a jeżeli nie masz to to słychać jak odcina zapłon nawet jak z górki jedziesz i skut chce więcej iść ale słychać jakbyś puścił gaz, a gaz masz odkręcony do oporu to tak mniej więcej wygląda :P
aha i jak chcesz odblokować moduł to masz różowy kabelek który wystaje spod jednej wtyczki i idzie do drugiej to porostu masz go przeciąć i tyle


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 10:34 przez tiger94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 10:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
do 9tyś. lokuje. Ale nie polecam tego zmieniać, bynajmniej na seryjnym wale, bo będzie buuum i kilka stówek w plecy. Te wały nie nadają się do dużych obrotów :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 10:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
A po co wam blokować obroty Ojojo. :roll:




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 16:32 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
medyk94 pisze:
a masz obrotomierz? Jak masz to powiedz ile obrotów ci wyciska na stopkach, a jeżeli nie masz to to słychać jak odcina zapłon nawet jak z górki jedziesz i skut chce więcej iść ale słychać jakbyś puścił gaz, a gaz masz odkręcony do oporu to tak mniej więcej wygląda :P
aha i jak chcesz odblokować moduł to masz różowy kabelek który wystaje spod jednej wtyczki i idzie do drugiej to porostu masz go przeciąć i tyle


Raz u mnie rózowego kabelka nie ma
Dwa na stopkach slychac na max manetce tak ze na sec sie wkreca na troszke wieksze spada troszke wieksze spada
Trzy max na prostej i z przepaści jest praktycznie taki sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy